AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die tags vielen me ook al op... daarom volgen ook zoveel mensen dit log ;)

Diploma, een quasi vaste vriendin, bijbaantje daarvoor opgezegd ;) ... Loo, je levensstijl kan wel eens aan het kantelen zijn...

Spierglycogeen is niet in staat zo snel te herstellen, dat gaat over een aantal dagen. Je hoeft niet te verwachten dat je een oefening voor borst doet, en dan eentje voor rug, en dan weer een voor borst en dat in die tussentijd de glycogeenlevels significant hersteld zijn.

Als je je glycogeenlevels wilt supercompenseren dan is het juist verstandig een hoger volume in korte tijd te draaien; meer reps en kortere pauzes. Dan trek je ze sneller leeg = meer supercompensatie erna.

Zenuwstelsel herstelt ook niet zo snel gok ik...

Glycogeen herstelt inderdaad nooit zo snel. Daarbij moet je daar wel KH voor innemen. Daarbij zal je glycogeen nog niet helemaal leegetrokken zijn na 1 oefeningen. Volgens mij zelfs na een hele training heb je nog glycogeen te over.

Propriocepsis neemt echter wel af bij vermoeidheid. Dit is uitgebreid beschreven in de theorie.
Maar goed dit heeft alleen invloed op blessures bij een hoge reprange bijvoorbeeld.

lillikerd wordt hier nog getraind??

Ja Loo wil weer wat digitaal beulwerk zien.

Kijk het weer dan, Loo zit heus wel op een terrasje met een chickie

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.210
Diploma, een quasi vaste vriendin, bijbaantje daarvoor opgezegd ;) ... Loo, je levensstijl kan wel eens aan het kantelen zijn...

Daar kan je best wel eens gelijk in hebben.
Een overvloed aan gemengde gevoelens beheersen mijn gedachten de laatste tijd.
Enerzijds is het iets schitterends; een vaste vriendin, een relatie.
Iemand die je vertrouwt, iemand waarmee je alles kunt en wilt delen, iemand waarmee je van alles samen mee kunt doen, een veilige haven waar je thuis kunt komen, iemand die je lief hebt. Het is niet meer "jij en ik", het is "wij".
"Wij" dit, en "wij" dat. Ik kan heel goed begrijpen dat veel mensen de behoefte hebben aan een "soulmate", iemand die hun leven completer maakt.

Anderzijds...wat was het toch prachtig om alleen te zijn. Je hebt met niemand rekening te houden, je kunt staan en gaan waar je wilt, je wordt niet lastig gevallen met 'hoe gaat het, wat ga je doen, wat heb je gedaan, met wie, wanneer zien we elkaar weer, wat wil je eten, hoe ging het trainen, ik heb dit mee gemaakt, ik heb dat mee gemaakt, wat vindt je hiervan, wat vindt je daarvan" blablabla. Elke dag opnieuw. Het stijgt me soms compleet naar m'n hoofd, ik heb geen rust meer.

Vroeger zat ik weleens ergens en zag ik een stelletje en dacht ik; damn die gast heeft maar geluk had ik maar een vriendin. Nu kom ik ergens samen aan en voel ik me net een nerd. Ik ben zo gewend om als vrijgezel het leven door te gaan, dat is m'n imago. Loo, dat is die brede hufter die doet wat ie wilt, beetje trainen, zuipen feesten h**ren en sloeren. En nu...nu heb ik niks meer te melden, want ik kan ook geen kattekwaad meer uithalen.

Maar misschien is dat maar goed, het is inderdaad een kanteling in levensstijl.
Het weekend had ik nog 2 mogelijkheden tot vreemdgaan, maar ik heb het niet gedaan. Dat is een heel goed teken, ik kon relativeren; ik zet dit niet op het spel. Tot op heden gaat de relatie in ieder geval erg goed, al zit ik nog in het acceptatie-proces.

Glycogeen herstelt inderdaad nooit zo snel. Daarbij moet je daar wel KH voor innemen. Daarbij zal je glycogeen nog niet helemaal leegetrokken zijn na 1 oefeningen. Volgens mij zelfs na een hele training heb je nog glycogeen te over.

Propriocepsis neemt echter wel af bij vermoeidheid. Dit is uitgebreid beschreven in de theorie.
Maar goed dit heeft alleen invloed op blessures bij een hoge reprange bijvoorbeeld.

goede post.

lillikerd wordt hier nog getraind??

Vorige week was een drama. Die vrijdag nog wel getraind samen met tiger4evah, maar dat was feitelijk ook een kansloos gebeuren aangezien ik vrijdag gewoon ben wezen stappen en zaterdag naar Zomerkriebels ben gegaan.
Zomerkriebels was overigens een superdik feest, ****ing warm maar de smirnoffs waren lekker koud. Monster katabolische toestand uiteraard; alleen maar :hedbang::banana: + :nut: :bierbang: :zuip: in de brandende zon zonder te eten. Maargoed was wel erg gezellig wederom.

Het goede nieuws is dat er geen festivals of andere katabole festiviteiten op het programma staan. Het slechte nieuws is dat ik zaterdag over een week een maand op vakantie ga. En dat is ****ed up trainen met dat vooruitzicht....Maar ik ga proberen daar een gym op te zoeken en 3x per week te trainen in de ochtend.

Gister overigens wel getraind maar dat stelde geen k*t voor;

MAANDAG

****ed up training. Licht gepakt ivm angst voor blessures. Weer meer last van m'n schouder, vermoedelijk slaap ik in een ander bed niet goed + die biatch ligt de hele tijd met haar hoofd op m'n schouder wat waarschijnlijk de oorzaak is. Door het trainen kan het in ieder geval niet komen. Triceps ook pijnlijk.

Schouders

Standing M.P's
8 * 40
8 * 50
8 * 60
8 * 60

Seated front raises (charles glass style)
8 * 12
3 * 18 (stop maar pijn)
12 * 10
12 * 10

Standing side raises
8 * 10
8 * 14
8 * 16
3 * 18 (weer pijn)
14 * 10

Triceps

Dips (opwarmen)
4 * 10 * bw

Seated french press
4 * 14 * 25 (was pijnlijk)

One arm cable extensions
4 * 8 * ?

Rope pull down
3 * 12 * ?

Voeding

Om te huilen :(

Volgens mij zie je het ook aardig zwart/wit. Of je bent alleen en doet alles alleen, of je hebt een vriendin en doet alles met haar. Ik denk dat een tussenweg het beste is, en dat dat het langst leuk blijft.

Matige training man, ik ben wel is lekkerder klaar gekomen op een training van jou.

Volgens mij zie je het ook aardig zwart/wit. Of je bent alleen en doet alles alleen, of je hebt een vriendin en doet alles met haar. Ik denk dat een tussenweg het beste is, en dat dat het langst leuk blijft.

Matige training man, ik ben wel is lekkerder klaar gekomen op een training van jou.
Deze momenten moet je nou juist aangrijpen, wanneer hij zwak en emo is. Hou hier wel van.

• #6.213

Klopt ik probeer ook "mijn eigen ding" te bewaken en in principe gaat het wel goed. Maar toch ik heb soms de behoefte om een hele week niks van me te laten horen en dat kan je eigenlijk niet maken. maarja het is gewoon ff wennen voor me.

Die training was zeker k*t maar ik kon niet zwaarder, ik heb al 2 weken geen dianabol genomen + gister de no-xplode vergeten.
10kg side raises + 10 reps dips waren m'n max all natural.

Waarom neem je al 2 weken je dianabol niet? Is dat geen lekkere combi met ghb? Misschien je alcoholpromilage wat verhogen?

• #6.218
Waarom neem je al 2 weken je dianabol niet? Is dat geen lekkere combi met ghb? Misschien je alcoholpromilage wat verhogen?

Ik heb een foutje gemaakt ik heb 100 dianabol pillen verkocht voor xtc.
Twee weken terug nam ik een "schijnbaar" dianabol pilletje voor het trainen maar ik liep alleen maar te spacen en te lachen in de gym, ik snapte er niks van.
Totdat die gozer belde waar ik eerder aan verkocht had; hij werd niet kort van die pillen maar hij had wel een brute bulkkop gekregen, dikke puisten in z'n nek en drie deuren, en twee beeldschermen, de hond van de buren en z'n vriendin in elkaar getrapt omdat hij zich irriteerde.

En toen viel het kwartje, ik herken die symptonen, ik heb per ongeluk die shit verwisseld.

Volgens "MarcJ" is dianabol perfect te combineren met crack.

een tintelende vochtkop??? nee dankjewel, ik houdt het liever bij me tren en test...... irriteerde me gister trouwens mateloos aan iemand die nu in de trein aan het zingen is..... even bij Best der uit gegooid de h**r... daar hebben ze van treinspringen tot volkssport nr 1 verheven

Nou Loo. Volgende keer maar gewoon die noxplode erin gieten he kerel.

Scheelt dat zoveel bij je?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven