- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spierglycogeen is niet in staat zo snel te herstellen, dat gaat over een aantal dagen. Je hoeft niet te verwachten dat je een oefening voor borst doet, en dan eentje voor rug, en dan weer een voor borst en dat in die tussentijd de glycogeenlevels significant hersteld zijn.
Als je je glycogeenlevels wilt supercompenseren dan is het juist verstandig een hoger volume in korte tijd te draaien; meer reps en kortere pauzes. Dan trek je ze sneller leeg = meer supercompensatie erna.
Zenuwstelsel herstelt ook niet zo snel gok ik...

idd! Anders fake je gewoon een training, zolang we er maar op kunnen rukken!
Diploma, een quasi vaste vriendin, bijbaantje daarvoor opgezegd... Loo, je levensstijl kan wel eens aan het kantelen zijn...
Glycogeen herstelt inderdaad nooit zo snel. Daarbij moet je daar wel KH voor innemen. Daarbij zal je glycogeen nog niet helemaal leegetrokken zijn na 1 oefeningen. Volgens mij zelfs na een hele training heb je nog glycogeen te over.
Propriocepsis neemt echter wel af bij vermoeidheid. Dit is uitgebreid beschreven in de theorie.
Maar goed dit heeft alleen invloed op blessures bij een hoge reprange bijvoorbeeld.

+
in de brandende zon zonder te eten. Maargoed was wel erg gezellig wederom.
Deze momenten moet je nou juist aangrijpen, wanneer hij zwak en emo is. Hou hier wel van.Volgens mij zie je het ook aardig zwart/wit. Of je bent alleen en doet alles alleen, of je hebt een vriendin en doet alles met haar. Ik denk dat een tussenweg het beste is, en dat dat het langst leuk blijft.
Matige training man, ik ben wel is lekkerder klaar gekomen op een training van jou.
Volgens mij zie je het ook aardig zwart/wit. Of je bent alleen en doet alles alleen, of je hebt een vriendin en doet alles met haar. Ik denk dat een tussenweg het beste is, en dat dat het langst leuk blijft.
Matige training man, ik ben wel is lekkerder klaar gekomen op een training van jou.
Waarom neem je al 2 weken je dianabol niet? Is dat geen lekkere combi met ghb? Misschien je alcoholpromilage wat verhogen?
Volgens "MarcJ" is dianabol perfect te combineren met crack.
Waarom neem je al 2 weken je dianabol niet? Is dat geen lekkere combi met ghb? Misschien je alcoholpromilage wat verhogen?
Volgens "MarcJ" is dianabol perfect te combineren met crack.
nee dankjewel, ik houdt het liever bij me tren en test...... irriteerde me gister trouwens mateloos aan iemand die nu in de trein aan het zingen is..... even bij Best der uit gegooid de h**r... daar hebben ze van treinspringen tot volkssport nr 1 verheven