MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
WOENSDAG

Yo bro's, ik ga een half uurtje op de crosstrainer, daarna;

Hanging leg raises
4 * 20hh

Hanging knee raises
3 * 15hh

Crunches
4 * 20hh

zoo dikke toewijding.. helemaal naar de gym gaan alleen voor je abs:rolleyes:

Gaat lekker Loo.

Geniet nog ff aan de waterkant zou ik zeggen.

Serieus, je bent toch niet aan het posten op je vakantie adres? Laat dit forum eens heel snel links liggen en ga wat leuks doen met je vriendin man! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.246
Stuk zwaarder hé met deadstop!
Ik ging dat ik toen overging met deadstop helemaal kapot de eerste keer..

ff een vraagje waarom pak je op elke oefening maar 1 werksetje?
Vooral met deadlift is toch gewoon een oefening waar je minstens 3 werksets voor moet doen.

goede training, 3 werksets hoeft niet, je kan dan minder zwaar gaan, je kan wss geen 3*8*140 doen maar pakt van 130.,...

Om hier nog ff op terug te komen, ik zit nu inderdaad wat lager in werksets normaal pak ik minimaal 2 werksets per oefening, soms 3 afhankelijk van de voorgaande sets. Maar ik zit nog niet helemaal lekker in m'n ritme ik wil nog ff niet teveel forceren daarom is de intensiteit iets lager dan normaal. Komt wel weer goed, zit ook een beetje met pijntjes hier en daar te klooien maar dat zal wel weer verdwijnen als ik een gezonde lifestyle aanneem.

wat voor pijntjes heb jij nou weer dan ?

• #6.248
wat voor pijntjes heb jij nou weer dan ?

Die tieves schouder blessure is weer terug maar in mindere mate.
Heb gister als "rehab" ff heel rustig een half uurtje gezwommen, dat ging wel goed.

En nog steeds die knie natuurlijk, maar daar kom ik nooit meer vanaf.

Maar verder valt het mee. Ik had last van m'n pols dat is nu weg, en ik had last van m'n aanhechting van m'n borst, dat is na weken gevoeligheid ook godzijdank weg.

paar weken vakantie zullen je goed doen :)

Die knie kom je idd echt nooit meer vanaf:roflol: Wat een nare blessure!!!!!!!!!!!!!111

Laatst bewerkt:
Volgens mij zuip je te weinig loo, als ik zuip heb ik nergens last van.

Klote zooi!

Toevallig speelt mijn schouder deze week ook weer op. Volgens mij blijf je dat gewoon houden. Sterkte ermee....

Heb je wel eens shoulder discolates geprobeerd Loo?

• #6.253
Klote zooi!

Toevallig speelt mijn schouder deze week ook weer op. Volgens mij blijf je dat gewoon houden. Sterkte ermee....

Ik was er echt een hele tijd vanaf, kon echt weer flink raggen met gewichten.
En ineens binnen een week is hij terug.
Maar zoals ik al eerder zei; vermoedelijk heb ik een aantal dagen verkeerd geslapen met m'n arm, in de sportschool is het sowieso niet gebeurd.

ik kan meepraten wat schouder blessures aangaat, wees er zuinig op man, je hebt die krengen bijna overal bij nodig!

Nog ff en je pleurt helemaal uitelkaar Loo, lekker vakantie vieren gap, daarna met frisse moed weer aan de bak ;)

Dit log lees ik altijd graag, leuke verhalen.

En die buikspieroefeningen, tja die worden hier niet hoog aangezien, maar zoveel setjes buik dat is gewoon k*t om te doen en goed dat je dan toch volhoudt.

Mbt die deadlift: zelf doe ik altijd deadstop en het zou mij juist zwaarder lijken om continu spierspanning te behouden, na zo'n zware til moet ik die halter gewoon even neerploffen, misschien dat jij het zelf zo ook fijner vindt uiteindelijk.

• #6.256
Heb je wel eens shoulder discolates geprobeerd Loo?

Shoulder dislocations zijn vooral bedoeld om meer flexibiliteit in je schoudergewricht te krijgen > rekken van o.a kapsel.
Dat is bij mij het probleem niet; ik heb inklemmingsklachten; bij bepaalde bewegingen klemmen bepaalde structuren (slijmbeurs/pezen) tegen m'n schouderdak.
Ik moest van de schoudertherapeut vooral op m'n houding letten (goed opstrekken > schouders naar achteren) en RC-oefeningen doen.
Ik denk dat het nu weer geïrriteerd is omdat ik al een aantal dagen in een vrij rare positie heb geslapen (ander bed + een chickie die op m'n schouder ligt met haar hoofd). Dat in combinatie met ****ed up trainen maakt het weer wat erger.

Maar het is lang niet zo erg als dat het was, en voorheen kon ik niet eens de schoolslag en dat ging gister toch pijnloos. Hopen dat ik er morgen met borst geen last van heb.

Shoulder dislocations zijn vooral bedoeld om meer flexibiliteit in je schoudergewricht te krijgen > rekken van o.a kapsel.
Dat is bij mij het probleem niet; ik heb inklemmingsklachten; bij bepaalde bewegingen klemmen bepaalde structuren (slijmbeurs/pezen) tegen m'n schouderdak.
Ik moest van de schoudertherapeut vooral op m'n houding letten (goed opstrekken > schouders naar achteren) en RC-oefeningen doen.
Ik denk dat het nu weer geïrriteerd is omdat ik al een aantal dagen in een vrij rare positie heb geslapen (ander bed + een chickie die op m'n schouder ligt met haar hoofd). Dat in combinatie met ****ed up trainen maakt het weer wat erger.

Maar het is lang niet zo erg als dat het was, en voorheen kon ik niet eens de schoolslag en dat ging gister toch pijnloos. Hopen dat ik er morgen met borst geen last van heb.

Dit klinkt herkenbaar.... kraakt het ook bij bepaalde bewegingen?

• #6.259
Dit klinkt herkenbaar.... kraakt het ook bij bepaalde bewegingen?

ja, maar dat doet de andere kant ook.

echt flink kraken duid op atrose maar zo ver zal het nog niet zijn, ben verdomme net 25.

Heb ik ook.. maar bij mij kraakt het niet..
Misschien hele domme suggestie maar kan het niet door het weer komen ?
In de zomer heb ik zoiezo eerder last van pijntjes dan in de winter

Nee.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

DONDERDAG

Rustige training, bij de eerste oefening kreeg ik al last van m'n linkerbovenbeen door m'n eigen domme schuld (te snel opgewarmd). Rest van de training op tiger4evah's tempo meegetraind (die kapot ging van de spierpijn in z'n onderrug vanwege weken verzaken van deadlift > god straft genadeloos). Hoog volume in hoog tempo, maar vrij laag in gewichten. Maargoed maakt niet uit hier groeien ze alsnog wel van.

Wheels

45 graden leg press
lunges in smith
seated leg curls
leg extensions
adductor machine

Voeding

1. bord brinta met whey shake
2. 150gram rijst met 5 eieren
3. 4 mueslirepen met whey shake
4. bord pasta met 250gram tilapia
5. whey shake met dextrose (post work out)
6. 150gram rijst met 250 gram biefstuk.
7 500gram magere kwark met handje noten

+ wat supps; vit C, multivit, biergist, visolie, vit E

Waar slaat maaltijd 7 in godsnaam op?

Carbs only? wtf

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven