AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wake the **** up.

sterkte loo

hey Mike is messias B evt Bryan doelend op de Mac?

Ik wil anders ook best ruilen..

Topic Datum Ontvangen Van Opmerking
Loo's bekentenis, een... do 24 sep 2009 15:37 Loo logkarma vanuit singapore airport ;)

Kijk meneer is weer richting NL

En ik krijg niks??!?!?!

Valt me weer vies tegen hahaha

Haha.. van mij krijg je wel wat.. nu trainen bitsjess, had beloofd als ik niet zou gaan trainen dat heel dbb me een superdude mag noemen en dat ik een superdude foto maak en overal (hyves,msn,facebook enz.) zou publiceren

Haha.. van mij krijg je wel wat.. nu trainen bitsjess, had beloofd als ik niet zou gaan trainen dat heel dbb me een superdude mag noemen en dat ik een superdude foto maak en overal (hyves,msn,facebook enz.) zou publiceren
Komt hij nog 52 punten tekort. ;) meneer superdude. :p

Nou, daar ga je... SUPERDUDE!!!

gnagnagna...

PS: Nu hebbie ook zo'n mini e-leuter! :P

tijd dat die ****ing emo weer eens naar huis komt, dat gezeik was bijna ondragelijk

Heel veel sterkte met revalideren!!!!

Loo, thanks for the airport karma! Kan helaas niks terug geven nog..maar zal steun en toeverlaat zijn in je log als je terug komt;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.437
Maar ho eens ff, volgende maand ben ik er gewoon weer bij mother****ers!
Ik ga ff iets langer dan een maand chillen op Bali, met m'n cocktailtje in m'n hangmatje, en in oktober is het weer gewoon hardcore smartcore tijd, no pain no gain, let's do this, ain't nothing to it but to do it. It's comeback time.
It ain't no rocket science weet je. Enzovoort. Ik ga nog wel proberen daar een gym te zoeken om 3 ochtenden in de week te trainen maar het zal wel lastig worden omdat indo's te lui zijn om te trainen. Uiteraard ga ik wel veel rijst met kip eten > die shit kost niks daar.
Iedereen bedankt voor de ondersteuning van de afgelopen tijd, en succes deze maand, wie een voorsprong wil pakken op me; deze maand is je kans.

Don't let Arnold down!
arnold_schwarzenegger_shoulders.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=HZ3FVMhvuV0

Loo's back

Daar zat je dan, op een hotelkamer in Bali. Een maand verbleef je op dat "stukje paradijs op aarde". Even helemaal niets, even weg uit de sleur van het dagelijkse leven. Even genieten. Elk mens komt er volledig tot rust.
Behalve jij....Je vakantiegevoel werd al snel overstemd door een groeiende onrust in jou. Je voelde jezelf als een tijdbom. Met de dag werd je chagerijniger, agressiever, depressiever. Je had geen uitlaatklep meer. Je gevoelens werden gevoed door elke blik in de spiegel. Langzaam maar zeker zag je je eigen lichaam door je vingers glippen. Het gevolg van weken reizen in de hete zon met tripjes die een hele dag of soms dagen in beslag namen. Het gevolg van het niet hebben van de mogelijkheid je aan je 6 maal daagse eetmomenten te houden. Het gevolg van het niet hebben van de mogelijkheid om je spieren te prikkelen door gewichttraining. En als genadeslag, het gevolg van ziekte, de veldslag die er ten gevolge van onhygiënisch voedsel zovaak in je darmen afspeelde en zelfs leidde tot een vrij ernstige darmweg-infectie.
De gevolgen zijn niet te ontkennen.

Wat had je een heimwee. Heimwee naar het ijzer. Wat miste je die dagen waarin je voor het dumbelrek stond. De wereld bestond niet meer, even helemaal niets. Het was alleen jij en die twee 50kg dumbbells voor je. De zweetdruppels stroomden van je voorhoofd af terwijl je in de spiegel voor je keek. Dit werd jouw gevecht, jouw oorlog. Al jouw haat, woede, frustratie en andere negatieve emoties had je opgespaard voor die ene set. Je wist dat het pijn ging doen, maar pijn was voor jou geen vijand, pijn liet jou voelen dat je leeft. Pijn zal jou nooit overwinnen. En zo begon je aan je set, die zoveel zwaarder voelde dan je je had voorgesteld. De dumbbells wilden maar 1 ding, zo snel mogelijk naar de vloer, maar terwijl je trainingsmaat je in je oor schreeuwde en de pijn elk gevoel overstemde vond je iets in jezelf die die laatste reps eruit perste. Uitgeput legde je de dumbbells terug in het rek, terwijl de aders op je onderamen klopten en je borst uit elkaar leek te klappen van de pomp. Voldaan, compleet gelukkig en volledig tot rust gekomen reed je naar huis om vervolgens je afgebeulde spieren te voeden met je met zorg bereidde rijst met kip. Dit ben jij, dit is alles wat jij nodig hebt.

Och wat had jij een heimwee, heimwee naar het ijzer. Naar je oude vertrouwde routine van eat-train-sleap repeat die je al zolang volgde en die je zo bekend was. Wat had jij je vergist, jij dacht wel ff 3x in de week te sporten en 4x per dag te eten daar aan de andere kant van de wereld. En ook al was die mogelijkheid er niet, dan dacht jij dat je je er wel ff overheen kon zetten om een maand niet met een bodybuilding-mind te leven. WRONG! Het viel je zoveel zwaarder dan gedacht, je hebt de maand doorgebracht als een zware alcoholist zonder alcohol, een junk zonder heroïne, een nymfomaan zonder coïtus, een vis zonder water.
En om alles nog erger te maken, kreeg je nog een darmweg-infectie. Alsof de goden je nog eens extra wilden straffen voor je ziekelijk obessieve gedachtengang.

Maar vanaf vandaag is alles weer anders. Je bent weer terug, terug in je eigen vertrouwde omgeving. Je eigen voedsel, je eigen klimaat, je eigen privacy, je eigen sportschool.
En je eigen weegschaal....die 8,5 kg (!) minder gewicht aangeeft dan een maand geleden. 8,5 kg minder, dat is 1/10 van je lichaamsgewicht. Het is een ramp, een drama, een catastrofe. Maar je bent zo blij, zo ongelovelijk bij dat je weer thuis bent, dat je alleen nog maar vooruit wilt denken. Als je vanavond naar bed gaat dan ben je morgen van je jetlag af. Nog een halve week, dan ben je van de antibiotica af. Je nieuwe trainingsschema heb je deze vakantie allang uitgeschreven en al duizend keer in je hoofd afgespeeld terwijl je met maagkrampen op bed lag. Je gaat zo uitgebreid boodschappen doen in je oude vertrouwde supermarkt met je oude vetrouwde veilige producten. Het komt allemaal goed, je weet wat er voor nodig is om die 8,5kg terug te pakken.
It ain't no rocket science, just hard work.
Ain't nothing to it but to do it, i'm back.

Thanks voor de support bro's! Let's build some fresh muscle.:D

Laatst bewerkt:
Welkom terug ijzerbroeder!

Maak je niet te sappel, die kilo's komen terug, en sneller dan je denkt. Net wat je zegt: eet, train en slaap, en het komt goed met je. Ga met je hernieuwde motivatie aan de slag, ik volg je elke training als een spook! :)

Go for it! :cool:

Die gezicht van Arnie.. Prachtig! :roflol:

Anyways, ik verwacht dikke trainingen en een berg aan voeding van jou Loo! :thumbs::wl:

WELCOME BACK BRO!

Die kilo's vliegen er zo weer terug aan man :)

Zo snel mogelijk je oude ritme oppakken en je bent back in the game

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven