MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ghehe..Loo is er weer, fantastisch!:D
Zo te zien wordt het pure dedication hier...geen gezeik meer, alles ****ing hardcore!

Succes bro, respect voor je schema..moet een hoop denkwerk gevraagt hebben!;)

welkom terug man!

Succes maar weer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.463
Its going to be a long dirty road bro. Er heeft zich ook nog eens een nieuw beest aangemeld bij onze sportschool.

Nieuwe beesten zijn altijd welkom.

Maar de road gaat zeker dirty worden, gewoon weer onderaan de berg. Maar ik ken de weg naar boven inmiddels. Geef me ff een paar weken en ik sluit weer bij je aan, met z'n tweeën bergbeklimmen is altijd makkelijker dan alleen.

Suc6 man.weer in je ritme komen en knallen!

Lachen, Loo is back! Leuk om die motivatie-shit en trainingen weer te lezen! Evenals die broodnodige crash-weekenden!

welkom terug, en succes ermee!

Damn Loo , die tekst :D. Je bent een pro :)

Verheug me weer op je brute trainingen ! :thumbs:

Loo, geen drank meer voor jou!! Alleen maar hardcore shit, hardcore trainen, hardcore eten, ALLES HARDCORE!

Hoest trouwens met je dame bro? Nog steeds happy together?

Ja, idd... Hoest met je vrouwelijke project?

Good to have you back! Heb je verhalen gemist in de log secties.

Nu flink knallen en die tijger weer voorbij streven! :D

Welcome back man!

Dat wordt weer dagelijks genieten hier!

• #6.476
Thanks bro's, i appreciate it! :thumbs:

Hoest trouwens met je dame bro? Nog steeds happy together?

Goeie vraag ja.
Het gaat nog steeds goed, vrijdagochtend heeft ze me opgehaald op Schiphol en ik ben eigenlijk nog niet thuis geweest. Blijf vanavond weer daar slapen.
Een maand geen coïtus gehad dus het gaat wel weer lekker los nou, de sleur zit er nog niet in.
En veel belangrijker; ze ondersteunt me goed in m'n comeback. Haar koelkast staat vol met anabool voedsel, en ze is straight to the point; geen bullshit met "schatje het valt wel mee" maar "hard werken dan ben je zo weer op niveau". En dat hoor ik graag, iemand die me motiveert in plaats van demotiveert.

Maargoed ik mis m'n vrijheid af en toe wel natuurlijk, ik kan feitelijk geen kant op zonder een verklaring af te geven waar en bij wie ik ben. En ze wil nu zo veel mogelijk samen zijn na een maand apart. En ik wil ff relaxed op mezelf alle beeldmateriaal van het Olympia weekend bekijken en discussiëren op DBB zonder gestoord te worden :D

Kom op Loo trainen.. je lijkt nu net een ecto, zal ik je even naar de gym brengen want dit is geen potje ?
Dat heb je dus liever ? :D

• #6.478
ZONDAG

Volgens plan rustig aan gedaan, weinig volume onder failure; ben nog een beetje verrot van de antibiotica en m'n stofwisseling en stoelgang is nog in de war + ik wil niet teveel spierpijn hebben dat werkt contraproductief. .

Borst

Banken
10 * 40/60/70

Schuindrukken
10 * 50/60/60

Dumbbell Fly's
10 * 12/16/20

Triceps

Dips
3 * 12 x bw

C.G.B.P
10 * 50/60/70

Buik

Hanging knee raises superset met Crunches
4 * 15hh

Hanging leg raises
3 * 12hh

Voeding

Voeding ging nog wel redelijk, eerste dag dat ik weer normaal heb gegeten. En nauwelijks buikpijn.
Komende weken ff de kcal's omhoog gooien

09.30 bord brinta
10.00 whey shake
11-12 trainen
12.00 whey shake + dextrose
13.00 100gram rijst + 5 eieren (biergist + vit C + multi)
15.00 appel, 4 mueslirepen, whey shake
18.30 bord macaroni + 150gram tonijn (biergist + vit E + visolie)
21.30 100gram noten + 500gram kwark (vit C)

ZONDAG

Volgens plan rustig aan gedaan, weinig volume onder failure; ben nog een beetje verrot van de antibiotica en m'n stofwisseling en stoelgang is nog in de war + ik wil niet teveel spierpijn hebben dat werkt contraproductief. .

Borst

Banken
10 * 40/60/70

Schuindrukken
10 * 50/60/60

Dumbbell Fly's
10 * 12/16/20

Triceps

Dips
3 * 12 x bw

C.G.B.P
10 * 50/60/70

Buik

Hanging knee raises superset met Crunches
4 * 15hh

Hanging leg raises
3 * 12hh

Voeding

Voeding ging nog wel redelijk, eerste dag dat ik weer normaal heb gegeten. En nauwelijks buikpijn.
Komende weken ff de kcal's omhoog gooien

09.30 bord brinta
10.00 whey shake
11-12 trainen
12.00 whey shake + dextrose
13.00 100gram rijst + 5 eieren (biergist + vit C + multi)
15.00 appel, 4 mueslirepen, whey shake
18.30 bord macaroni + 150gram tonijn (biergist + vit E + visolie)
21.30 100gram noten + 500gram kwark (vit C)

Die training kan zwaarder he en voeding weer opbouwen ga ervoor!

die 4 muslirepen zijn schandelijk Loo, dat weet je zelf ook. Voor de rest natuurlijk een come-back training waar niets van te zeggen is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven