AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Suc6 met je comeback!

Nette aftrap Loo, maar nu verder eh!

Voeding redelijk, maar ja, is te verwachten natuurlijk. Je maag zal wel flink gekrompen zijn van dat slechte eten wat je deed.

Suc7 gozer! Wij zijn er om je een trap onder je hol te geven, rammen in de gym!!! :fire:

85 - 8,5 = 76,5.

SniperX zit momenteel op 77kg.

Een training die niks zegt over hoe je ervoor staat, maar goed wel een lekkere training om weer in te komen. :thumbs:

Ook van mij succes met je comeback, dat je je oude niveau weer snel mag bereiken.

Heb je toevallig ook een nieuwe playlist voor tijdens het trainen?
Ben je oude na iets meer dan een maand toch wat beu gehoord. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.488
Die training kan zwaarder he en voeding weer opbouwen ga ervoor!

die training kan zeker zwaarder maar ik doe ff rustig aan de eerste week; ik heb er niks aan om kapot te gaan van de spierpijn + blessurerisico's omdat ik na een maand niks doen + ziekte weer te hard van start ben gegaan.
Al is het wel verdomde lastig om onder failure te trainen :D

die 4 muslirepen zijn schandelijk Loo, dat weet je zelf ook. Voor de rest natuurlijk een come-back training waar niets van te zeggen is.

klopt was ff "nood breekt wet", ik moest weg en ik had alleen een pak mueslirepen + whey shake mee voor onderweg.

Nette aftrap Loo, maar nu verder eh!

Voeding redelijk, maar ja, is te verwachten natuurlijk. Je maag zal wel flink gekrompen zijn van dat slechte eten wat je deed.

Suc7 gozer! Wij zijn er om je een trap onder je hol te geven, rammen in de gym!!! :fire:

thanks, trappen onder m'n hol zijn altijd welkom. Maar alleen als ze goed hard zijn :D

M'n maag is nog wel van slag ja, krijg nog wat buikpijn na elke meal maar sinds vandaag gaat het eigenlijk goed. Ik schijt weer normaal dus dat is al een hele opluchting, ik vind het bijna zonde om door te trekken zo blij ben ik ermee hahahaha.

85 - 8,5 = 76,5.

SniperX zit momenteel op 77kg.

it's sad, but it's true. :( Hahahaha epic, Sniper weegt zwaarder.

Ook van mij succes met je comeback, dat je je oude niveau weer snel mag bereiken.

Heb je toevallig ook een nieuwe playlist voor tijdens het trainen?
Ben je oude na iets meer dan een maand toch wat beu gehoord. :D

Zal binnenkort ff nieuwe haatmuziek zoeken ja, die playlist werkt inderdaad niet meer omdat hij te vaak gedraaid is.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

MAANDAG

Weer een training met de handrem erop. Ondanks dat merk ik dat m'n grip zuigt, zeker de straps de komende tijd zo min mogelijk gebruiken.

Rug

Deadlift
10 * 60
10 * 80
10 * 100
10 * 100
10 * 60

Yates row
10 * 60
10 * 80
10 * 60
10 * 60

Wide grip pull downs
10 * 50
10 * 50
10 * 50
10 * 40

Biceps

Barbell curls
10 * 20
10 * 30
10 * 30

Dumbbell curls
10 * 12
10 * 12
10 * 12

Onderarmen

Wrist curls
10 * 12
10 * 12
10 * 12
10 * 10

Voeding

Beter, m'n maag/darmen beginnen weer mee te werken.

09.30 bord brinta + whey shake
12.30 4 boterhammen + 125 gram kipfilet (kiwi/sinaasappelsap)
15.30 125 gram zilvervliesrijst + 200 gram kipfilet (biergist + vit C + multi)
16.30 - 18.00 trainen
18.00 whey shake + dextrose
19.00 125 gram zilvervliesrijst + 5 eieren (biergist, vit E + visolie)
21.30 100 gramn noten + 500 gram magere kwark (vit C + multi)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel een goed volume, je zal in no-time wel terug op gewicht zitten. Succes

• #6.490
Wel een goed volume, je zal in no-time wel terug op gewicht zitten. Succes

Eerste 3kg zit er zo aan, dat is vocht. Beetje glycogeenladen dat scheelt sowieso al een paar kg.
De tweede 4kg is spiermassa. Ik sta er nu ****ing droog bij dus een paar procentjes erbij en ik ben weer op gewicht.
Maar het wordt wel ke*ker hard werken...but i like it :D

Waarom ga je niet met magnesium werken als je grip zuigt ?

Eerste 3kg zit er zo aan, dat is vocht. Beetje glycogeenladen dat scheelt sowieso al een paar kg.
De tweede 4kg is spiermassa. Ik sta er nu ****ing droog bij dus een paar procentjes erbij en ik ben weer op gewicht.

Kom op lootje, maak die spieren dik! dikker! dikker!!!

Lekker freaken voor de spiegel met een monster pomp in je body!

Handrem of niet, toch lekkere training afgeleverd, Zo, hebbie de drive alweer terug? ;)

Kom op lootje, maak die spieren dik! dikker! dikker!!!

Lekker freaken voor de spiegel met een monster pomp in je body!

Handrem of niet, toch lekkere training afgeleverd, Zo, hebbie de drive alweer terug? ;)

639_tommy-lee-jones-serious.gif

OT: Welcome back Lorecto, succes met je comeback ;)!

76,5 kilo, kerel :D ga je schamen. En je dieet, zijn niet bar veel cals, bouw je op, of......? Anders meer vreten

Dat vraagt om pics bro!:D

En dan kun je na je 12 weken mooi je progressie meten aan die pic!

Waaraan zie je dat je focking droog bent?
Want aan je abs kun je dat niet zo gauw zijn bij jou. :p

• #6.499
76,5 kilo, kerel :D ga je schamen. En je dieet, zijn niet bar veel cals, bouw je op, of......? Anders meer vreten

ben nog opbouwend bezig ja, probeer te vreten wat ik kan maar ik zit de hele dag vol. Maar dat komt wel weer goed, zodra ik weer meer spiermassa ga pakken + m'n training en cardio ga uitbreiden dan gaat m'n stofwisseling meteen omhoog.
Ik heb voor de zomer een tijd redelijk laag in carbs gezeten en hoger in eiwitten, nu ga ik de verhouding weer wat verschuiven naar meer carbs, ff kijken wat het met m'n fysiek doet.

Dat vraagt om pics bro!:D

En dan kun je na je 12 weken mooi je progressie meten aan die pic!

Ik heb al wat posing pics gemaakt in de hotelkamer :D
Beschamende pics trouwens, ik heb ze aan tiger laten zien, z'n reactie was (ik citeer);

Kanker man!
Waaaajowerie!
kanker!

En zo zijn de reacties van iedereen, ze reageren allemaal alsof ik dood ben.
Maar dat is prima, hoe meer het gezegd wordt hoe beter.
Ik ben nu gemotiveerd om te laten zien wat je kan bereiken als je hard werkt. Liefste zou ik me nu weer een maand verstoppen.
Als ik weer in shape ben dan zal ik die pics eens naast elkaar houden en posten.

Waaraan zie je dat je focking droog bent?
Want aan je abs kun je dat niet zo gauw zijn bij jou. :p

Gewoon recht gaan staan, je buik aanspannen en dan je huidplooi pakken.
Aan de dikte kun je ongeveer zien hoeveel vet je hebt.
Ik doe dat 3 a 4 x per week het hele jaar door dus ik weet wel ongeveer dat m'n vet % nu een paar procent lager is dan normaal.

je bent in no time weer in shape, ijzer broeder! Komt goed! ;)

Wanneer post je je training ? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven