- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carbs nu weer flink opschroeven, **** die droogheid. Ik zou die kc' s elke week minimaal 200 omhoog gooien, eindeloos traag gaan opbouwen is in jouw geval niet nodig volgens mij, gezien het aantal kilo' s dat je nu weegt en je natuurlijke aanleg om altijd (redelijk) droog te staanben nog opbouwend bezig ja, probeer te vreten wat ik kan maar ik zit de hele dag vol. Maar dat komt wel weer goed, zodra ik weer meer spiermassa ga pakken + m'n training en cardio ga uitbreiden dan gaat m'n stofwisseling meteen omhoog.
Ik heb voor de zomer een tijd redelijk laag in carbs gezeten en hoger in eiwitten, nu ga ik de verhouding weer wat verschuiven naar meer carbs, ff kijken wat het met m'n fysiek doet.
.
Ik heb al wat posing pics gemaakt in de hotelkamer
Beschamende pics trouwens, ik heb ze aan tiger laten zien, z'n reactie was (ik citeer);
Citaat:
Kanker man!
Waaaajowerie!
kanker!

wow goede voeding man, waar koop je die biergist tabs eigenlijk?

wow goede voeding man, waar koop je die biergist tabs eigenlijk?
Zitten wel lange tijden tussen het eten.. om de 2 uur moest je toch altijd eten ?
Degelijk bezig Loo. Laatst een discussie bij mij in't Log over Leg Press machines.... Op wat voor een train jij? (gewoon nieuwsgierig)
Ik gaat ook maar ffies de poten aanpakken. Tot zo!
Op zo'n plate loaded incline leg press.
Wel een goede oefening om na squat te pakken.
Wil je je quads er goed mee pakken zet dan je voeten laag en smal op het plateau, alleen ik vind hem dan wat belastend voor de knieën (onnatuurlijke positie) met zware gewichten.
Ik zet m'n voeten wat hoger voor m'n hamstrings; goed zakken zodat die stretch op je hamstrings en glutes komen.

Wat een geluk toch weer met jullie leg press
Ik heb deze [Link niet meer beschikbaar] gaat maar tot 180kg en ik zit nu al op de 145kg dus het duurt niet lang meer totdat ik niet meer verder kan![]()

Jup.. anders kan ik altijd nog vragen of iemand achterop komt staan![]()

haha, bij de botsautootjes zeg ik ja, maar in dit geval ?![]()