Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Duidelijk weer een opbouwende training , hopelijk zit je rap terug aan je oude niveau :).

Volume is idd erg goed! Droogheid heeft ook zijn charmes , ben wel benieuwd naar die pics :D

ben nog opbouwend bezig ja, probeer te vreten wat ik kan maar ik zit de hele dag vol. Maar dat komt wel weer goed, zodra ik weer meer spiermassa ga pakken + m'n training en cardio ga uitbreiden dan gaat m'n stofwisseling meteen omhoog.
Ik heb voor de zomer een tijd redelijk laag in carbs gezeten en hoger in eiwitten, nu ga ik de verhouding weer wat verschuiven naar meer carbs, ff kijken wat het met m'n fysiek doet.
.
Carbs nu weer flink opschroeven, **** die droogheid. Ik zou die kc' s elke week minimaal 200 omhoog gooien, eindeloos traag gaan opbouwen is in jouw geval niet nodig volgens mij, gezien het aantal kilo' s dat je nu weegt en je natuurlijke aanleg om altijd (redelijk) droog te staan

je moet gewoon vreten tot de 90 kilo man! Niet zeiken maar knallen. Volgende lente maar weer cutten.

Komop loo koolhys hebje nodig! :D

Gewoon weer lekker rustig aan beginnen kun je langzaam weer zwaarder. De rows en curls zijn verder best netjes.

Ik heb al wat posing pics gemaakt in de hotelkamer :D
Beschamende pics trouwens, ik heb ze aan tiger laten zien, z'n reactie was (ik citeer);

Citaat:
Kanker man!
Waaaajowerie!
kanker!

Ooooh, nu verdient tiger wel een kaart! :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.506
Ja klopt gasten het is time to put on some muscle, and fast.

DINSDAG

Voeding

08.30 3 pannekoeken + whey shake (biergist + vit C + multi)
11.00 4 boterhammen + 200gram makreel (vit E)
14.00 4 boterhammen met pindakaas + whey shake
17.00 100 gram zilvervliesrijst + 6 eieren (biergist + vit C + multi)
21.00 bord macaroni + 150 gram tonijn (visolie)
23.30 100 gram noten

WOENSDAG

Wederom rustig aan gedaan. Net als de voorgaande dagen, alsnog spierpijn gehad...

Buik

Side bends
25 * 10 / 12 / 14 / 16 kg

Schuine crunches
4 * 25hh per kant

Benen

warm up; 3 sets 25 x 20kg squat superset met 25 x 45kg leg extensions

Fullsquat
10 * 50 / 60 / 70 / 70

Lunges
10 * 20 / 40 / 40

Leg press
10 * 50 / 100 / 125 / 150

Standing calve raises (1min rest)
20 * 50 / 100 / 100 / 50

Seated calve raises (1min rest)
15 * 20 / 20 / 20 * 20 / 20

Voeding

09.00 bord havermout + whey shake (biergist)
10.30-11.45 trainen
12.00 whey shake + dextrose
12.30 125 gram rijst + 200 gram biefstuk (vit C + multi)
15.30 bord pasta + 250 gram tilapia (vit E + visolie)
18.30 aardappelen + broccoli + rundervink (biergist + multi)
21.00 100 gram noten + 500 gram magere kwark
22.30 whey shake

Laatst bewerkt:
wow goede voeding man, waar koop je die biergist tabs eigenlijk?

• #6.511
Zitten wel lange tijden tussen het eten.. om de 2 uur moest je toch altijd eten ?

eigenlijk wel, maar m'n meals zijn iets te groot + ik doe de hele dag jack shit dus ik m'n stofwisseling is niet zo hoog nu. Maar ik loop wel iedere keer achter de feiten aan, ben iedere keer te laat.

Degelijk bezig Loo. Laatst een discussie bij mij in't Log over Leg Press machines.... Op wat voor een train jij? (gewoon nieuwsgierig)

Ik gaat ook maar ffies de poten aanpakken. Tot zo!

Gaat de goede kant op, beestige trainingen zullen wel snel volgen!

• #6.514
Degelijk bezig Loo. Laatst een discussie bij mij in't Log over Leg Press machines.... Op wat voor een train jij? (gewoon nieuwsgierig)

Ik gaat ook maar ffies de poten aanpakken. Tot zo!

Op zo'n plate loaded incline leg press.

Wel een goede oefening om na squat te pakken.
Wil je je quads er goed mee pakken zet dan je voeten laag en smal op het plateau, alleen ik vind hem dan wat belastend voor de knieën (onnatuurlijke positie) met zware gewichten.
Ik zet m'n voeten wat hoger voor m'n hamstrings; goed zakken zodat die stretch op je hamstrings en glutes komen.

Op zo'n plate loaded incline leg press.

Wel een goede oefening om na squat te pakken.
Wil je je quads er goed mee pakken zet dan je voeten laag en smal op het plateau, alleen ik vind hem dan wat belastend voor de knieën (onnatuurlijke positie) met zware gewichten.
Ik zet m'n voeten wat hoger voor m'n hamstrings; goed zakken zodat die stretch op je hamstrings en glutes komen.

Dat verklaart het gewicht.
Wij hebben zo'n Matrix geval. Maar die is damn zwaar! Ik zet mijn poten juist laag, en trek helemaal terug tot aan de borst, lekker slopend haha

Ik pak um altijd na ut squatten ;)

Wat een geluk toch weer met jullie leg press
Ik heb deze [Link niet meer beschikbaar] gaat maar tot 180kg en ik zit nu al op de 145kg dus het duurt niet lang meer totdat ik niet meer verder kan :(

haha, bij de botsautootjes zeg ik ja, maar in dit geval ? :scratch:

Achter dat stoeltje is er nog een stuk onderdeel waar je op kan staan.. wil ik net zeggen oh we spammen Loo z'n log onder wie zie ik weer

Momenteel bekijken: 6 (6 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp ,, ,, ,, ,, ,, ,

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven