- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha... Wat ben je tam in loo z'n log... Ben je bang voor um, hmmm?
mpowerrrr... Wat ben je stil??

Oh neejoh.. maar jou topic is toch voor off topic ? 1 is meer dan genoeg![]()
was jij het Niet die zei dat mijn log wel die van loo leek??Wat een geluk toch weer met jullie leg press
Ik heb deze [Link niet meer beschikbaar] gaat maar tot 180kg en ik zit nu al op de 145kg dus het duurt niet lang meer totdat ik niet meer verder kan![]()
. Op die seated pak ik de max al, vooral het begin is moeilijk maar eenmaal je ''weggeduwt'' hebt valt er veel druk weg. Kdoe hem soms wel als ik benen eens echt hard aanpak ( met squat , legpress , seated legpress , extension en curls
)goed dat je weer bezig bent en alles op orde lijkt te krijgen Loo...ga niet overhaasten, eet goed en je zult in no time weer back on track zijn!
Goed dat je het nu nog rustig aan doet, spieren weer wat aan het ijzer laten wennen en dan kan je binnenkort weer knallen!
veel succes Loo.
Als je de max pakt, moet je maar es dichter op de plaat aanschuiven. ZUllen we es zien of jij nog 300 presstWij hebben die ook , seated legpress maar ook de gewone waar je tot 300kg kan gaan. Op die seated pak ik de max al, vooral het begin is moeilijk maar eenmaal je ''weggeduwt'' hebt valt er veel druk weg. Kdoe hem soms wel als ik benen eens echt hard aanpak ( met squat , legpress , seated legpress , extension en curls
)
Dude, sick. Ben benieuwdDat schema van je bdw gast, hoeveel trainingsmethoden heb je wel niet in die weken geproptDude, sick. Ben benieuwd

Als je de max pakt, moet je maar es dichter op de plaat aanschuiven. ZUllen we es zien of jij nog 300 presst
---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
Dat schema van je bdw gast, hoeveel trainingsmethoden heb je wel niet in die weken geproptDude, sick. Ben benieuwd
, 185 op de seated legpress ( = full stack). Die 300 is op de verticale leg press. En wss kan die nog hoger dan 300, imo daar druk ik maar een 200kg op
( met goede uitvoering).Goeie theorie, maar dat 7kg spieren in zoveel weken sprak je het meest aan..Ja klopt het is een beetje experimenteel, maar wel afgeleid van een artikel uit muscle&fitness.
Ik zie de logica er wel van in, al moet ik ter plekke beslissen hoe lang ik een bepaalde methode aan ga houden. Als iets goed voelt cq. nog steeds een goede prikkel geeft, kan ik het best een weekje langer doen namelijk.
geef toe

http://www.youtube.com/watch?v=dV0m7RMVsro&feature=channel_page
Denk wel dat je de 1ste minuut ervan kan waarderen Loo.![]()

Juist ja. En dan nog maar 1,5kg, dan zit ik weer op m'n oude gewichtGoeie theorie, maar dat 7kg spieren in zoveel weken sprak je het meest aan..geef toe
![]()

what's up with that bro?