MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha... Wat ben je tam in loo z'n log... Ben je bang voor um, hmmm? :D

mpowerrrr... Wat ben je stil??

goed dat je weer bezig bent en alles op orde lijkt te krijgen Loo...ga niet overhaasten, eet goed en je zult in no time weer back on track zijn!

Wat een geluk toch weer met jullie leg press
Ik heb deze [Link niet meer beschikbaar] gaat maar tot 180kg en ik zit nu al op de 145kg dus het duurt niet lang meer totdat ik niet meer verder kan :(

Wij hebben die ook , seated legpress maar ook de gewone waar je tot 300kg kan gaan :D. Op die seated pak ik de max al, vooral het begin is moeilijk maar eenmaal je ''weggeduwt'' hebt valt er veel druk weg. Kdoe hem soms wel als ik benen eens echt hard aanpak ( met squat , legpress , seated legpress , extension en curls :) )

Goed dat je het nu nog rustig aan doet, spieren weer wat aan het ijzer laten wennen en dan kan je binnenkort weer knallen!

veel succes Loo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.527
goed dat je weer bezig bent en alles op orde lijkt te krijgen Loo...ga niet overhaasten, eet goed en je zult in no time weer back on track zijn!

Goed dat je het nu nog rustig aan doet, spieren weer wat aan het ijzer laten wennen en dan kan je binnenkort weer knallen!

veel succes Loo.

Ja precies ik doe echt bewust rustig aan, en nog merk ik dat ik flink wat spierpijn heb. Als je weer een tijdje aan het knallen bent dan heb je dat helemaal niet meer, hoe hard je ook traint.
Dit is echt een weekje om weer ff te wennen; de aanhechtingen weer wakker maken, en ik hoop vanaf volgende week richting failure te trainen met hetzelfde relatief lage volume. En de week erop ga ik het volume uitbreiden.

Wij hebben die ook , seated legpress maar ook de gewone waar je tot 300kg kan gaan :D. Op die seated pak ik de max al, vooral het begin is moeilijk maar eenmaal je ''weggeduwt'' hebt valt er veel druk weg. Kdoe hem soms wel als ik benen eens echt hard aanpak ( met squat , legpress , seated legpress , extension en curls :) )
Als je de max pakt, moet je maar es dichter op de plaat aanschuiven. ZUllen we es zien of jij nog 300 presst

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Dat schema van je bdw gast, hoeveel trainingsmethoden heb je wel niet in die weken gepropt :D Dude, sick. Ben benieuwd

• #6.529
Dat schema van je bdw gast, hoeveel trainingsmethoden heb je wel niet in die weken gepropt :D Dude, sick. Ben benieuwd

Ja klopt het is een beetje experimenteel, maar wel afgeleid van een artikel uit muscle&fitness.
Ik zie de logica er wel van in, al moet ik ter plekke beslissen hoe lang ik een bepaalde methode aan ga houden. Als iets goed voelt cq. nog steeds een goede prikkel geeft, kan ik het best een weekje langer doen namelijk.

Als je de max pakt, moet je maar es dichter op de plaat aanschuiven. ZUllen we es zien of jij nog 300 presst

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Ik press geen 300 :p, 185 op de seated legpress ( = full stack). Die 300 is op de verticale leg press. En wss kan die nog hoger dan 300, imo daar druk ik maar een 200kg op :( ( met goede uitvoering).

Ja klopt het is een beetje experimenteel, maar wel afgeleid van een artikel uit muscle&fitness.
Ik zie de logica er wel van in, al moet ik ter plekke beslissen hoe lang ik een bepaalde methode aan ga houden. Als iets goed voelt cq. nog steeds een goede prikkel geeft, kan ik het best een weekje langer doen namelijk.
Goeie theorie, maar dat 7kg spieren in zoveel weken sprak je het meest aan..;) geef toe:rolleyes::p

Loo, je bent nog steeds een mietje;).

• #6.534

GRUUUUUUUUUUUWELIJK filmpje bro, thanks! :bow:
Die eerste minuut van Arnold, dat is toch gewoon pure poëzie!

Goeie theorie, maar dat 7kg spieren in zoveel weken sprak je het meest aan..;) geef toe:rolleyes::p
Juist ja. En dan nog maar 1,5kg, dan zit ik weer op m'n oude gewicht :o

Loo, je bent nog steeds een mietje;).

Ja maar deze tegenslag is gewoon overmacht he. Was ik die kg's maar verloren door zuipen en feesten, dan had ik in ieder geval nog een goede maand gehad.

Maar ik train nu speciaal in de ochtend tussen de oudjes, ik ga pas weer s'avonds trainen als ik weer over de 100kg bench. Ik laat m'n sportschool imago natuurlijk niet verpesten.

Leuk dat je weer logt!
Heb je al werk?

hahaha tussen de oudjes trainen :roflol:
Is je image daar dan niet naar de kloote? whahaha

Naja, 1 troost, ik bench ook geen 100 kilo door die k*t schouder

(maar daar wordt aan gewerkt :evil2:)

• #6.538
werken kan altijd nog.

Studie dan?

• #6.540
In Juli m'n diploma gehaald. Daarna ff vakantie gehouden, ik ben nog geen week terug van een maand afzien in Bali.
Volgende week ga ik sollicitaties schrijven en begint het echte k*tleven.
Maar om eerlijk te zijn heb ik er niet bijster veel haast bij, moet eerst ff een kilo of 8 terug pakken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven