Startingout
Novice
- Waardering
- 0
Ik ben tegenwoordig van de alcohol. Dus laten we eens samen trainen binnenkort.
Gezelli, dan zien we elkaar vrijdag!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben tegenwoordig van de alcohol. Dus laten we eens samen trainen binnenkort.

Vet eiwit tekort. Ten derde zit alle visite me met grote ogen aan te kijken, hoe ik (onbeschoft) al zit te eten.VRIJDAG
Rommelige dag. Het leven van een bodybuilder is soms zwaar. Werd op m'n werk gebeld dat ik s'avonds een verjaardag had. ****! vergeten. Dus besloten om direct uit m'n werk naar die verjaardag te gaan om daarna als een speer te gaan trainen. Mijn zusje gebeld met instructies; ga naar de kippenboer, haal een bak droge witte rijst met meer dan 200gram kip zonder saus, en neem die mee naar die verjaardag.
Ik denk dan vreet ik daar wel en ga ik daarna meteen door naar the gym. Ten eerste kwam mij zusje al te laat op die verjaardag, dus vet katabole fase tot die tijd. Ten tweede, was het bij lange na geen 200gram. Vieze t*ring kippenboerVet eiwit tekort. Ten derde zit alle visite me met grote ogen aan te kijken, hoe ik (onbeschoft) al zit te eten.
"eet je dat zo?" " hoezo geen saus?", blabla. Mother****ers! Dikke varkens.
Efin, als een speer door naar de sportschool, om er nog ff snel een training uit te persen. Geen tijd meer voor triceps, en de rest moest snel snel.
Achja, beter iets dan niets....
RUG
Pull ups behind the neck
3 * 7 * BW
voelde niet goed, ff op apparaat gepakt nog;
12 * 50
10 * 70
8 * 90
12 * 50
Small grip pull down
10 * 50
10 * 70
8 * 90
10 * 70
Dumbbell rows
12 * 30
12 * 36
10 * 40
14 * 30
Schouders
Neck press behind the neck
14 * 50
12 * 60
8 * 70
12 * 50
Front raise cable
10 * 5
10 * 7,5
10 * 10
12 * 5
Seated side raises dumbbell
12 * 8
10 * 10
10 * 12
8 * 12 > 8 * 6
Rear delts dumbbell
12 * 12
12 * 12
10 * 14
15 * 10
iedereen aan de vlaai/taart en jij aan de kip en rijst 
Nette training.
Nog last van je schouders met pull ups ofzo?
**** al die mensen op die verjaardag, ze begrijpen toch niet.
en die neckpress is dat gewoon met barbell tot achter in je nek? lijk me niet fijn voor je schouders ofwel?
VRIJDAG
Ten eerste kwam mij zusje al te laat op die verjaardag, dus vet katabole fase tot die tijd. Ten tweede, was het bij lange na geen 200gram. Vieze t*ring kippenboerVet eiwit tekort.

VRIJDAG
Rommelige dag. Het leven van een bodybuilder is soms zwaar.
.Wat is een black carpet feest?
Werd het nog wel gezellig na die twee sleutelpuntjes? Geen kwark meer voordat je je bed in dook?
Was wel een dik feestje, op de Ina-Bouder Bakkerlaan, tussen al die studenteflats heb je daar ergens een zaaltje.
Ik kon het niet meer opbrengen om een bak kwark te eten, heb er wel over nagedacht maar ik zat nog vol van die mac chickens en die flesjes spa blauw.
Achja, ik was allang blij dat het feest niet is geëindigd in een tranendal van bacardi, ghb en sos. Ik was denk ik de enige die nog voor rede vatbaar was tegen het einde.
Ik ken dat tentje ja: chez be be. Wat een gare tent is dat zeg. Als je daar nuchter ben is er weinig aan denk ik. Wel lekkere vrouwen nog?

black carpet? heeft dat niet iets te maken met negerinnen bffen?
denk het niet
denk dat het zoiets is van zuipen snuiven en slikken in het donker is

black carpet? heeft dat niet iets te maken met negerinnen bffen?