Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom shrugs op een machine ?

Omdat ik hem op vrijdag al met een losse stang en dumbbells pak.
Beetje afwisselen he....die traps op dinsdag zijn een beetje `extra`

Zou je niet de biceps vanop donderdag wisselen met de triceps op vrijdag? Omdat je biceps best al vol zullen zitten van je rug te trainen. Ik persoonlijk zou de lying triceps extension als eerste oefening nemen in mijn tricepstraining. Verder ziet het er heel goed uit :thumbs:. Heb je ook een voedingsschema?

klopt ja, maar ik heb expres biceps na rug gezet.
Op maandag pak ik ze `koud`, dus na borst 3 oefeningen.
En op donderdag doe ik extra 1 a 2 oefeningen na rug, ze zijn dan toch al warm en voorvermoeid. De echte massabouwer is op maandag.
Snap je wat ik bedoel...

sterke incline kerel. Hoest met de schouder?

thanx arnold.

Schouder sluimert een beetje, met dips voel ik hem nog wel, eerste 4 reps kan ik niet diep zakken en ik moet hem heel beheerst doen.
Ik heb m´n schouder op m´n werk trouwens ff onder de echo gehad, niks aan te zien maar dat was te verwachten.
Heb me voorgenomen nog 1 squat poging te wagen, mocht ik dan wederom last krijgen dan gooi ik squatten er voorlopig uit. Squatten is een monsteroefening voor benen, maar een kans op een schouderblessure is het me niet waard..

nieuw schema, comments welkom...

Maandag

BORST
Schuin drukken
Bankdrukken
Cable crosssover

TRICEPS
Dippen
Push down touw

BICEPS
Barbell curl
Incline bench dumbbell curls
Hammer curl

Dinsdag

BUIK

BENEN
Squats
Leg press
Leg extention
Seated of standing leg curls
Standing calf raises

TRAPS
Shrugs op machine

Woensdag
-

Donderdag

BUIK

RUG
Deadliften
Pull ups breed achterlangs
Pulldown front the neck (machine)
dumbbell rows

BICEPS
dumbbell Curls en/of Barbell curls

Vrijdag

SCHOUDERS
dumbbell press
Side raises dumbbells
Pull back met kabels
Front raise cable of dumbbell

TRAPS
Shrugs barbell
Shrugs dumbbell

TRICEPS
Push down touw
Kick back dumbbell
Lying triceps extension (stang)

goed schema - veel basis , is altijd goed

Ik was idd van plan met dips een gewicht te gebruiken, zodra ik op 14 reps zit (en een riem heb gekocht die hebben ze niet in m;n nieuwe gym:mad:)

Heb je een gewone belt (vb om te deadliften)?
Wat je dan kunt doen is, je neemt een gewone broekriem :cool:, je hangt daar de schijf aan en hangt het geheel aan je belt.
Kan je je voorlopig mee redden, of voor altijd als je geen zin hebt om een dipriem te kopen.

klopt ja, maar ik heb expres biceps na rug gezet.
Op maandag pak ik ze `koud`, dus na borst 3 oefeningen.
En op donderdag doe ik extra 1 a 2 oefeningen na rug, ze zijn dan toch al warm en voorvermoeid. De echte massabouwer is op maandag.
Snap je wat ik bedoel...

Ik snap het:).

He Loo ik begin morgen ook in de Fitcentre!! Lijkt me een gezellige club. Misschien kunnen we wat kletsen over je log. See you. :cool:

Haha Loo heeft een kletsbuddy erbij gaat hij leuk vinden.

Nja het is weer echt een kk sfeer bij BB , al die mensen die alleen in de winter trainen houden alle bankjes/aparaten in bezet :fire::shoot:

WOENSDAG

nog steeds gevoelige schouder, maar heb besloten dat ik wel door ga met squatten, nog ff niet zo gek zwaar maar beter iets dan niets :( i've gotta have some big ass wheels...

Buik

Crunches 4 * 20hh afwisselen met Hanging Leg Raises 4 * 20hh

Benen

Squatten (full)
14 * 60
12 * 80
10 * 90
8 * 100

Leg Press
12 * 100
12 * 150
12 * 200
12 * 220
12 * 240

Leg Extension
12 * 75
12 * 95
10 * 105
10 * 65

Seated Leg Curls
12 * 35
12 * 45
10 * 55
10 * 65

Standing calve Raises
20 * 150
20 * 200
15 * 200 + 25kg
15 * 200 + 50kg
15 * 200 + 50kg

Wij zouden verdomd goede trainingspartners zijn, qua kracht komen we best goed overeen:D. Qua weekendgedrag ook. Nette training:thumbs:.

Wij zouden verdomd goede trainingspartners zijn, qua kracht komen we best goed overeen:D. Qua weekendgedrag ook. Nette training:thumbs:.

hahaha beter niet ik wil niks te maken hebben met alcoholisten, die slepen me mee de ondergang in.
Ik wil alleen nog met contactgestoorde bodybuilders omgaan die geen vrienden en geen sociaal leven hebben.

hahaha beter niet ik wil niks te maken hebben met alcoholisten, die slepen me mee de ondergang in.
Ik wil alleen nog met contactgestoorde bodybuilders omgaan die geen vrienden en geen sociaal leven hebben.

:roflol: We zouden elkaar van de drank afhouden, eikel:D.

Ik ben tegenwoordig van de alcohol. Dus laten we eens samen trainen binnenkort.

MAANDAG

****ing zware training, die alcoholische laatste week van december gevolgd door een week griep heeft me zeker geen goed gedaan. De weegschaal gaf al -4kg :eek: aan na december, maar nu in the gym word ik pas echt geconfronteerd met de feiten.
Ik zweette me helemaal de tieves na 1 oefening al, en sommige oefeningen waren gewoon pathetic. Biceps 1e oefening al vol.
Maarja six months till summer, komt goed :hedbang:

maand verder; 4,5 kg weer aangekomen. :banana::hedbang:

****ing bacardi + griep virus heeft me een maand gekost om weer op gewicht te komen :mad:

Nu verder doorknallen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven