MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goede voeding, goede, volledige workout...wat moet je meer hebben ;)

hoe komt het dat je onderrug lastig doet?

• Like
Waarderingen: Loo
Het is niet eerlijk dat jij je helemaal lam zuipt, bijna alle nachten je pik kapot doet weinig vreet maar toch zulke trainingen neer zet :(

• Like
t*ring Loo, die t**ten van jou moet en huge zijn bro!
Gelukkig hoef ik niet zo heel erg veel geduld meer te hebben voor ik eindelijk kan banken zoals jij :thumbs: Top gespierd beest!

• Like
Man heerlijk zulke voeding. Ik eet me gvd verrot aan brood de hele dag, omdat er geen magnetron op mijn werk staat:facepalm:.

• Like
DINSDAG

Training ging best oke, niet te gek gedaan. Schouder voelde wat ****ed up, maar dat is m'n straf voor een week niet trainen.
M'n onderrug begint ook weer te zeuren. Rust roest.

Borst

Schuindrukken dumbels
12 * 22
12 * 32
10 * 40
10 * 44

Bankdrukken
10 * 60
8 * 80
8 * 100
6 * 110

Schuine cable fly's
10 * 10
10 * 15
10 * 20
12 * 12,5

Schuindrukken
2 * 12 * 70

Triceps

Dips (extra slow ivm schouder)
14 * bw
12 * bw + 15
10 * bw + 15
14 * bw

Skull crushers (ex.stang)
12 * 20
10 * 30
10 * 30
10 * 30

One arm cable extension
12 * 10
10 * 12,5
8 * 15

Voeding

Best goed na de dramatische vorige week:o

09.00 bord brinta + whey shake (3 biergist)
12.00 4 boterhammen + 150gram kipfilet (2 kiwi's)
15.00 125gram rijst + 6 eieren (vit C + multi)
preworkout kop koffie
16.30 trainen
postworkout whey shake + dextrose
19.00 witte bonen + aardappelen + 230gram kipfilet (visolie + vit E)
23.00 handje noten + 500gram kwark

thnx loo voor het bezoeken van mijn log! nu eens over jouw je traint weer lekker blijkbaar straf van vorige week :D en voeding zit ook op en top keep it!

• Like
whouw, en of jij titten hebt!
Zeer strakke voedsel weer..
6 hele eieren?

• Like
nice bench en incline kerel :D

****ing nette bench Loo!

Sterke skulls, de killer onder de tricepsoef . Goeie basistraining

Whey na de training????

voor de training

75 gram vitargo, 10 gram BCAA Vitamine C 1000mg

na de training
75 gram vitargo, 5 gram glutamine Vitamine C 1000mg

Kijk aan, weer een harde training op je borst! De gewichten zijn ook een stuk beter ols mijn p*ssy weights gister!:eek:

Ik blijf me verbazen over je sterke bench ná de zware incline!

Zal wel meevallen toch er staat exclusief stang. En gewicht zegt niet zo veel met dit soort iso oefeningen. Gaat toch meer hoe je hem uitvoert en de juiste spanning weet op te bouwen en te houden.

+1 uitgerekend bij de iso's is belangrijk goed uit te voeren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.437
ziekie training bro:D, waar blijven je geile over de TOP verhalen.

hahaha ja ik heb nog wel dingetjes meegemaakt vorige week, dat gaat altijd hand in hand met overmatig drankgebruik, maar ik kan niks meer posten hier dus sorry het blijft saai.

goede voeding, goede, volledige workout...wat moet je meer hebben ;)

hoe komt het dat je onderrug lastig doet?

thanks!
Ja dat is een goeie vraag, het is kort na m'n vakantie gekomen, toen ging het een tijdje goed, en sinds deze week heb ik er weer wat last van. Links onderin, thv m'n bekken en iets erboven. Met name s'ochtends voelt m'n rug "onzeker" en moet ik voorzichtig bukken anders schiet het erin. Met trainen valt het op zich mee; dan hou je toch wel goed de spanning erop.
Ik weet de oorzaak niet echt;
- misschien op vakantie te gek gedaan en erna pas last ervan gekregen
- in de 2e week na m'n vakantie schoot het erin met deadliften, toen heb ik een paar weekjes last gehad
- ik zit nu teveel achter de pc = slecht voor m'n onderrug
- ik train te weinig buik

En zo blijft het gissen. Zal binnenkort eens ff een rugprogramma'tje gaan volgen, elke ochtend ff wat oefeningen doen, misschien helpt het. Vanavond ff rustig beginnen met deadliften in ieder geval.
In principe is onderrug trainen alleen maar goed; dat zet de boel wat vaster.

Het is niet eerlijk dat jij je helemaal lam zuipt, bijna alle nachten je pik kapot doet weinig vreet maar toch zulke trainingen neer zet :(

Tja misschien pakte ik wel veel zwaarder als ik dat allemaal niet deed...
Ik train wel al lang natuurlijk en ik blijf de laatste jaren redelijk hangen op niveau; soms wat ups, soms wat downs.

t*ring Loo, die t**ten van jou moet en huge zijn bro!
Gelukkig hoef ik niet zo heel erg veel geduld meer te hebben voor ik eindelijk kan banken zoals jij :thumbs: Top gespierd beest!

Pas op voor de schoudertjes he. PM tiger4evah maar ff, die kan meepraten over zwaar banken :D

Man heerlijk zulke voeding. Ik eet me gvd verrot aan brood de hele dag, omdat er geen magnetron op mijn werk staat:facepalm:.

hahahaha epic. Brood is zo zwaar verkenkerd. Ik heb het ook meegemaakt met school; de hele ****ing dag brood eten. En maar wegspoelen met melk.
Ik kan nu echt weer genieten van brood, maar vroeger kwam het m'n strot uit.
Ik at trouwens ook weleens koude pasta, of rijst. Dat is best te doen hoor.
Gewoon van die spiraaltjespasta koken, tomaatje erin, gekookt eitje, kleine blokjes fetakaas, uitje, blikje tonijn, beetje mayo, op smaak brengen met zout en peper. En zo heb je een goede meal. Rijst idem; met roerei en stukjes tomaat erin is het koud best te eten.

whouw, en of jij titten hebt!
Zeer strakke voedsel weer..
6 hele eieren?

6 hele ja, in eigeel zitten veel voedingsstoffen (meer dan in het wit) en die cholestrolverhoging is zwaar overrated.

thnx loo voor het bezoeken van mijn log! nu eens over jouw je traint weer lekker blijkbaar straf van vorige week :D en voeding zit ook op en top keep it!

Sterke skulls, de killer onder de tricepsoef . Goeie basistraining

Kijk aan, weer een harde training op je borst! De gewichten zijn ook een stuk beter ols mijn p*ssy weights gister!:eek:

Ik blijf me verbazen over je sterke bench ná de zware incline!

thanks gabbies :thumb:
Ik train nou weer ff een tijdje met een spuiterd mee (1.77cm; 102kg) dus dat is wel weer ff lekker. Hij deed gister trouwens;
Incline db press; 12 x 44 pompen (met de voeten los van de vloer)
Banken; 15 x 100, + 12 x 120
En daarna pakte hij nog een setje platte db press op 56kg.
Baas boven baas....

Whey na de training????

voor de training

75 gram vitargo, 10 gram BCAA Vitamine C 1000mg

na de training
75 gram vitargo, 5 gram glutamine Vitamine C 1000mg

Ik vind die bcaa's wat aan de prijzige kant, het is wel beter dan whey maar ook duurder...
Wat vindt jij?

Vind de skulls juist matig in verhouding.

Zal wel meevallen toch er staat exclusief stang. En gewicht zegt niet zo veel met dit soort iso oefeningen. Gaat toch meer hoe je hem uitvoert en de juiste spanning weet op te bouwen en te houden.

staan daar verhoudingen voor dan???
leg eens uit
dat hoor ik graag dan van je

+1 uitgerekend bij de iso's is belangrijk goed uit te voeren.

Die skulls is echt zo'n oefening; je kan hem zwaar pakken met lelijke uitvoering of lichter pakken met nette uitvoering.
Ik deed nou 15kg per kant en dan hou ik m'n ellebogen vrij smal.
Soms doe ik 17,5kg of 20kg per kant en dan hou ik m'n ellebogen wat wijder.
Het een is niet echt beter dan het ander, alleen vind ik skulls echt een belasting op je ellebogen en triceps aahechting dus zou ik eerder kiezen voor nette reps met lager gewicht.

Maar sowieso heb ik in mijn gym nog nooit iemand meer dan 20kg per kant zien pakken, dus ik pak hem niet echt licht....

Laatst bewerkt door een moderator:
je pakt hem ook superzwaar loo
als je een verstand van trainen hebt en ik neem aan dat iedereen dat heeft hier op dbb
dan weet je dat na zwaar vlak en schuin bankdrukken je triceps hard hebben gewerkt - als je een paar cable-extenions had gedaan - dan had ik dit nog begrepen ook -
maar jij pakte de skull en als je die goed uitvoert dan zijn je triceps echt goed naar de klote

Ah oke duidelijk loo, dan maar naar je beesten trainingen blijven kijken.;)

Keek verkeerd, dacht dat er met "ex" Z stang werd bedoelt ipv zonder stang :D
Hoe ik daarbij kom? Geen idee.

Ben trouwens wel benieuwd hoe het met je fysiek staat volgens mij sta je wat kracht betreft wel aardig op je ouwe niveau.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven