MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.442
Keek verkeerd, dacht dat er met "ex" Z stang werd bedoelt ipv zonder stang :D
Hoe ik daarbij kom? Geen idee.

Ben trouwens wel benieuwd hoe het met je fysiek staat volgens mij sta je wat kracht betreft wel aardig op je ouwe niveau.

Ik ben nog niet helemaal tevreden; m'n kracht komt sneller terug dan m'n fysiek, ik had het liever andersom gehad.
Ik mis vooral nog rugwijdte en bovenkant borst. Rugdikte is echt goed verbeterd na het commentaar het afgelopen jaar op te weinig dikte.
Nu moet ik me weer (en nog steeds) op de wijdte gaan focussen.
Armen en schouders lopen netjes mee. Benen gaan ook goed, ze groeien nu harder dan ooit te voren, maar ze blijven te klein :o.
Maar zodra ik weer op niveau ben post ik weer foto's

Nette training, congrats met je pr bro.:thumb:

Edit: Ik ben helderziende, ik reageer voordat er een training staat:D.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.444
WOENSDAG

Pittige training. Niet altijd de netste vorm, maar ik moest wel omdat ik wilde meelopen met the big boys. En ik wilde maximale pijn voelen. Intensiteit was goed in ieder geval.

Rug

Deadlift
10 * 60
10 * 100
8 * 130
5 * 160
3 * 190
1 * 200 (PR, :orly::yarly:, leuk ik vermeld een keer een PR, zeldzaam in dit log)

Pull ups (assisted)
4 * 10 * bw

Small grip pull downs
10 * 70
8 * 95 (spot)
10 * 95 (spot)
12 * 60

Bent over rows
10 * 60
6 * 100
10 * 100
10 * 100

Small grip seated rows
10 * 70
10 * 85
10 * 100 (forced)
12 * 65

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Nette training, congrats met je pr bro.:thumb:

Edit: Nu haal je hem weer weg haha.

hahahaha ja ik wilde er een aparte post van maken.
Je bent helderziend, de post voor de training.

in 2woorden bruut geknalt !

Netjes :thumbs:

• Like
Waarderingen: Loo
Moet ik toch harder me best doen verdomme :(

Nette rug training Loo, nice 200kg haha!

• Like
Die deadlift is echt lekker.
Mooie prestaties, moet je nagaan hoever je eigenlijk had kunnen komen zonder gekloot.
Maja dat gebeurd de beste.

Heb ook negatieve tijden gekend, maar die zijn nu voorgoed voorbij.

• Like
****ing mooie Deadlift Loo! Was het met belt/straps/magnesium? Best benieuwd aangezien je sowieso een zeer sterke Deadlift hebt ook met reps.

• Like
Dat is nog eens een rugtraining :)

Ik krijg zelf nooit echt goed voor elkaar zowel te roeien als te deadliften ivm onderrug.

Je bent nu officieel een beest met een deadlift van 200kg

• Like
vanaf 200 hoor je er bij lootje.

• Like
Zeg Loo, niet om het een of ander, maar euuhhhh, niet zo bijdehand eh... met die DL van je. Gaat ff mijn PR vernken (195). Wacht maar kerol, vrijdag ben je van mij! :rolleyes:
Dan ga ik ff deadliften ghehehe

Goed gewerkt weer broeder!

Congrats met je PR!

Ik ben nog niet helemaal tevreden; m'n kracht komt sneller terug dan m'n fysiek, ik had het liever andersom gehad.
Ik mis vooral nog rugwijdte en bovenkant borst. Rugdikte is echt goed verbeterd na het commentaar het afgelopen jaar op te weinig dikte.

Wat heb je vooral voor dikte gedaan en wat ben je van plan te gaan doen nu je je meer op wijdte wilt gaan focussen?

• Like
Armen en schouders lopen netjes mee. Benen gaan ook goed, ze groeien nu harder dan ooit te voren, maar ze blijven te klein :o.
Maar zodra ik weer op niveau ben post ik weer foto's

Hoe heb je gefocust op dikte?

edit// lol ^^

• Like
Leip hoe jij altijd deftige gewichten blijft hanteren na zwaar Dl'en. Is de deload achteraf goed bevallen?

• Like
Goeie DL, Loo! Op naar die 6-repper met 200!

• Like
200 dl is weinig aparts maar daarna nog door kunnen knallen wel, 10x 100 bors vind ik more impressive dan een 200 dl maar kan aan mijn liggen

Ja dat vind ik ook. Erg mooie training en we konden aan eerdere training op reps al wel zien dat die 200 er in zat. Toch mooi dat je dat magische getal hebt gebroken!

• Like
200 dl is weinig aparts maar daarna nog door kunnen knallen wel, 10x 100 bors vind ik more impressive dan een 200 dl maar kan aan mijn liggen

"ok" 046 goede bijdrage weer :thumbs:

Het enige wat telt is een t*ring brute rug, kan je bors laten uitvoeren die lichter zijn maar 10x effectiever voor spiergroei. Wat blijft er dan nog van je stelling over? Staar je niet alleen blind op weights dit is bodybuilding...

Netjes Loo, je deadlift nog niet zo lang toch? Dan is het toch goed!

• Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven