Logje loopt weer lekker door zie ik
Thanks voor de comments beesten!
Die deadlift is echt lekker.
Mooie prestaties, moet je nagaan hoever je eigenlijk had kunnen komen zonder gekloot.
Maja dat gebeurd de beste.
Heb ook negatieve tijden gekend, maar die zijn nu voorgoed voorbij.
thanks gab.
Zeg nooit nooit bro, je weet nooit welke demonen er in je leven kunnen komen om je
road to monster gains and pr's te versperren.
****ing mooie Deadlift Loo! Was het met belt/straps/magnesium? Best benieuwd aangezien je sowieso een zeer sterke Deadlift hebt ook met reps.
vanaf +- 150 pak ik wel een riem ja, en straps gebruik sowieso omdat ik geen mixed grip hanteer.
Dat is nog eens een rugtraining
Ik krijg zelf nooit echt goed voor elkaar zowel te roeien als te deadliften ivm onderrug.
Je merkt wel dat je minder zware rows kunt doen na deadlift.
Twee weken terug sloeg ik deadliften over, toen kon ik meteen zwaarder pakken op bor's. Daarom is het soms wel goed om deadliften achteraan in je training te zetten. Of op benen dag. Anders belemmert die deadlift je iedere keer in zwaar roeien.
Je bent nu officieel een beest met een deadlift van 200kg
vanaf 200 hoor je er bij lootje.
Goeie DL, Loo! Op naar die 6-repper met 200!
haha thanks beesten.
Ik ben niet zo 1rm geil, voorlopig hou ik hem ook ff op 200 totdat m'n techniek compleet foutloos is en ik een paar reps kan maken.
Maar ik moet zeggen het is toch wel lekkah om ff "all out" te gaan met 1 rep.
M'n rug is in ieder geval helemaal naar de tieves vandaag.
Zeg Loo, niet om het een of ander, maar euuhhhh, niet zo bijdehand eh... met die DL van je. Gaat ff mijn PR vernken (195). Wacht maar kerol, vrijdag ben je van mij!

Dan ga ik ff deadliften ghehehe
Goed gewerkt weer broeder!
show some ****ing effort man, 205 erop morgen!
Congrats met je PR!
Wat heb je vooral voor dikte gedaan en wat ben je van plan te gaan doen nu je je meer op wijdte wilt gaan focussen?
Hoe heb je gefocust op dikte?
edit// lol ^^
Nice PR Loo! Je bent weer helemaal op de goede weg!
Wat heb je gedaan voor die extra dikte?
thanks.
Voor dikte; deadlifts + rows, rows en nog eens rows. Ik deed altijd veel kabelwerk voor rug (pulldowns en small grip rows), deadlift deed ik al helemaal niet en ik had een hekel aan rows, maar daardoor werd m'n dikte niet echt goed. Rug oogde ook "plat". Toen ben ik rows gaan doen; yates rows, bor's, pendlay rows. Daardoor is ie echt dikker geworden. Andere spierpijn, minder in m'n lats maar meer op m'n middle en lower back. En uiteraard deadliften; ik heb die oefening altijd onderschat (qua uitwerking op je fysiek). En een beetje afwisselen tussen heavy weights en strakke reps op lichter gewicht.
Leip hoe jij altijd deftige gewichten blijft hanteren na zwaar Dl'en. Is de deload achteraf goed bevallen?
Die deload heb ik verkeerd aangepakt, ik had moeten blijven doortrainen met lichte gewichten maar ik heb helemaal niet getraind. Nu merk ik dat ik weer absurd veel spierpijn heb, als ik verleden week gewoon het boeltje "wakker" gehouden had dan bleef m'n eetlust op peil (je blijft in je ritme) en zat ik deze week met minder spierpijn. Maargoed ik was erg druk verleden week dus in principe kwam die deload week goed uit.
200 dl is weinig aparts maar daarna nog door kunnen knallen wel, 10x 100 bors vind ik more impressive dan een 200 dl maar kan aan mijn liggen
Ja dat vind ik ook. Erg mooie training en we konden aan eerdere training op reps al wel zien dat die 200 er in zat. Toch mooi dat je dat magische getal hebt gebroken!
"ok" 046 goede bijdrage weer
Het enige wat telt is een t*ring brute rug, kan je bors laten uitvoeren die lichter zijn maar 10x effectiever voor spiergroei. Wat blijft er dan nog van je stelling over? Staar je niet alleen blind op weights dit is bodybuilding...
Netjes Loo, je deadlift nog niet zo lang toch? Dan is het toch goed!
ík dl 220 maar doe nooit 10x 100 barbell rows, hoe cheated dan ook...
Goed van jou maar is dit relevante informatie voor dit log?
Enig idee hoe lang Loo deadlift? Je neemt heel makkelijk stellingen aan dit zijn persoonlijke dagboeken iedereen is anders.
jou post hiervoor wel?
kbedoelde alleen dat IK de 10x 100 barbell rows mooier vond dan de 200 deadlift en jij haakt het op in, de extra groot
ik rel toch nooit?
tis ook zeker niet slecht, maar ook nie heel impressive voor iemand die met 100kg bor doet, 44kg dumbbells seated shoulder pressed enz. niet dat dat iets te maken heeft met dl maar ik bedoel in verhouding...
Heet jij ook Sjaak dan?
Muah, ligt er maar aan hoe strict je de oefening doet. Ik kan um op 80 kilo ook zwaar maken hoor...
Maar net wat Sjaak zegt, dit is bodybuilding: mind-muscle connectie, optimale contractie...
Een PL'er zal een rotzorg wezen, als die gewichten maar van de aantrekkingskracht verliezen!
dat is echt priceless van dit board

de bodybuilders willen bodybuilders zijn maar profileren zich uiteindelijk als PL'ers. Je moet natuurlijk iets te zeiken hebben om een training van iemand anders maar in weze slaat het op stront.
ik zeik loo nergens af? ik vind zn dl nie slecht maar zn bors gewoon beter...
@ kwark: sorry voor misverstand, voor mij is sjaak gewoon bekend als een word zoals je zo vaak mensen noemt van "ey sjakie" is net zoiets als "ey gozer" "ey swa" "ey asabi" of weet ik wat voorn zwik
---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------
in principe hebben jullie wel gelijk met je "mind-muscle connection" maar de enige die dat voelt is loo zelf, wij zien zn trainingen niet alleen de gewichten (en voeding) die hij hier neerpent en daar geef ik commentaar op, heeft niks met powerlift/bb whatever te maken..
besides hij deadlift 1x 200, dus gewicht boeit hem ook want ik neem aan dat hij niet verwachte 8x 200 te doen

Mmmmm....
In principe is een 200kg deadlift voor mijn doen niet zo bijzonder inderdaad. Echter....het klopt wel dat ik nog niet zo lang deadlift, slechts met tussenpozen deadlift (dus niet standaard), en dat ik eigenlijk nooit op 1rm's train. Ik zit meestal op minimaal 6 reps. Dus ik ben wel tevreden over die 200kg. Ik kan altijd nog zeggen; "stel dat ik (zoals velen op dit board) specifiek op deadlift 1rm's had getraind of ga trainen, dan zat ik allang ver boven de 200."
En dat blijft altijd de eeuwige discussie; wat ben je powerlifter of bodybuilder?
En dat is ook het mooie van de logs in deze sectie. In principe trainen wel vrijwel allemaal om je "body te builden". Gewichten zijn dus eigenlijk niet relevant; maar gewichten is alles wat we hebben in de logs, daar wordt je ook op beoordeeld.
En laten we heel eerlijk zijn; iedereen wil toch zo zwaar mogelijk pakken.

Je moet daarin ook altijd een balans vinden; enerzijds wil je een brute load pakken, if you want bigger muscles lift bigger weights. Anderzijds moet je oppassen dat je niet te geil wordt van zware gewichten want zodra je vorm er teveel onder gaat lijden verlies je juist maximale stress op je te trainen spiergroep.
Ik vind het ook altijd moeilijk, ik zou graag m'n bench, squat en dl 1rm's omhoog willen gooien, immers dat streelt je ego, maar ik moet altijd in gedachten houden dat het mijn doelstelling is om een mooie fysiek te creeëren. En als ik daarvoor beter op 8 reps kan blijven, dan moet het maar.
* Stops by *
* Notices 200 DL *
* PM's moderator to move log to darkside *
* Moves on *
Het is niet aan de prijzige kant. Je neemt 10 gram BCAA voor de training en een pot poeder BCAA kost 20 euro voor 600 gram. BCAA is veel effectiever dan whey rondom de training omdat het al voor verteerde eiwitten zijn. Ik ben zelf ook geen fan van tig verschillende supps maar BCAA is uiterst effectief en heeft zichzelf bewezen.
Een aantal wedstrijdjongens die ik ken gebruiken het ook op deze manier...
Ik doe het dus zo;
voor de training
75 gram vitargo,
10 gram BCAA
Vitamine C 1000mg
na de training
75 gram vitargo
5 gram glutamine
Vitamine C 1000mg
Rare verdeling gap ... gezien je na je training zo snel mogelijk je eiwitsynthese
terug op gang moet trekken zou ik eerder opteren om 5gr BCAA voor je training
en 5gr na je training te nemen. (ipv enkel 10 ervoor)
enkel 5 gram aminozuren na de training vind ik ook wel wat weinig..
BCAA's zijn dus echt niet overated idd, en als je geen whey neemt zelfs goedkoper..
Ik doe het zelf zo:
Direct na de training op sportschool:
5-10 gram BCAA
15 minuten later thuis na fietsen:
30 gram dextrose
20 gram whey
30 Minuten na die 15 minuten (Douschen enzo)
Grote maaltijd
Ik zal me er eens in gaan verdiepen; die bcaa's.
Ik kom het vaak tegen dat de serieuze jongens (en Spanksta

) bcaa's (en vooral glutamine) rondom de training nemen, misschien ga ik het ook eens proberen als het qua kosten niet veel scheelt met whey.
Heb net 45 minuten van mijn leven besteed om de laatste 50 pagina's even te lezen(laatste 3 maanden niet op forum gewees), welbestede tijd mag ik zeggen. Ik ben voor de mythevorming rondom Loo!
Keep it coming!
(ik hoop wel 45 min je baas z'n tijd? Dan waren het nog 45 nuttige minuten ook!)
je zal je rug wel voelen na deze training
een hele sterke training
met als uitschieter de 200 deadlift
Goddamn m'n rug voelt echt helemaal gebroken aan. M'n onderrug zit echt helemaal vast, alsof ik fulltime die belt om heb. Vanmorgen al zo'n hete kersenpitten zak op m'n rug gelegd en later m'n chickie me laten masseren met m'n tandjes op elkaar, dat hielp een half uurtje nu zit ie weer vast + alsof er met een stok op is geslagen. Heerlijk

(alleen ****ed up dat ik straks benen moet pakken

)