- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Tijd voor maatregelen, voortaan laat ik m'n trainingsmaat (als hij weer eens een keer komt opdagen) me eerst helemaal verrot schelden,, spugen, slaan (wel met platte hand
) etc. vlak voor en tijdens de oefening. Misschien helpt het.
geen riem heb, en die BORS voel ik pas goed als ik goed voorover hang maar zonder riem ga ik hem gigantisch in m'n onderrug voelen. Ik zie de meeste gasten een BOR doen terwijl ze praktisch recht op staan maar dat is imo niet de bedoeling...Vind je het gek dat je geen kracht hebt. hele weekend lopen zuipen en dan nog afvragen waarom die week daarna je kracht verminderd is.
C'mon bro, dat kan beter!!
gratis VIP-kaarten, wie laat die nou liggen...

Omdat ik nog steedsgeen riem heb, en die BORS voel ik pas goed als ik goed voorover hang maar zonder riem ga ik hem gigantisch in m'n onderrug voelen. Ik zie de meeste gasten een BOR doen terwijl ze praktisch recht op staan maar dat is imo niet de bedoeling...

je bovenlichaam horizontaal is juist killing voor je rug bro..probeer rond de 45 gr. te staan..
je bovenlichaam horizontaal is juist killing voor je rug bro..probeer rond de 45 gr. te staan..
Als je hem niet goed voelt ligt m.i. meer aan je beweging dan je houding..heb je dorian yates weleens zien roeien?..staat bijna rechtop, maar heeft een rug![]()