MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ga je nog trainen Loo? t lijkt meer een dating log nu ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.822
18.00 rug, 15-reppers week 2.
Vorige week ging ik helemaal stuk, zwaar zuurstof tekort, maar nu ben ik mentaal beter voorbereid :D

Met of zonder No-xplode ?

18.00 rug, 15-reppers week 2.
Vorige week ging ik helemaal stuk, zwaar zuurstof tekort, maar nu ben ik mentaal beter voorbereid :D

nice bro! hopelijk voldoende carbs in je systeem :P
ik heb vanmiddag ook 1 maal een 15 repper gedaan zoals je waarschijnlijk al had gezien - damn dat was zwaar.

veel succes dus hehe

Loo, hoezo doe je niet gewoon elke week andere oefeningen en reps, dat je pas kijkt wat je gaat doen in de gym, ipv zo moeilijk met al die verschillende schema's ?!

• #7.826
Maandag

High reps/low rest week II
:fuu: Deze training was net zo ****ing zwaar als vorige week. Afzien.

Rug

Deadlift
15 * 60
15 * 100
15 * 120
12 * 140

Pendlay row
15 * 60
15 * 80
15 * 60

Front pull down
15 * 60
15 * 65
15 * 60

Seated small grip rows
15 * 70
15 * 85
15 * 65

Seated machine rows (small grip
15 * 50
15 * 85
15 * 60

Voeding

11.00 bord brinta + whey shake (biergist)
14.00 bord macaroni + 200 gram tilapia (vit C + multi)
17.00 100 gram rijst + 6 eieren (biergist)
18.00 TRAINEN
pwo; whey shake + 50gram brinta wake up
21.00 125gram rijst + 200 gram kipfilet (vit E + visolie)
23.00 handje noten + 500 gram kwark (biergist)

Laatst bewerkt:
Stevige training

Hoeveel calorieën krijg jij eigenlijk gemiddeld binnen op een dag. Zie meestal maar 4 echte maaltijden ofzo

• #7.829
Hoeveel calorieën krijg jij eigenlijk gemiddeld binnen op een dag. Zie meestal maar 4 echte maaltijden ofzo

geen idee eigenlijk.

reken het ff uit voor mij joh ;)

ik mis de laatste maanden een decent meal omdat ik te laat op sta, alleen daarom al zou ik moeten gaan werken; eerder de wekker zetten,

Heb je dan geen werk ?

Je kan je wekker zetten, water, havermout en whey in de blender donderen. Dan alles opzuipen en weer terug je nest in. Kost 3 minuten werk en binnen 3 minuten lig je ook weer in coma. Nette training verder!

Mijn weekenden zijn ook epic qua voeding. Vroeg opstaan is zo belangrijk. Nice training Loo. Neem aan dat die 15 reppers geen deadstops waren, anders blijf je bezig.

+- 3000 kcal, maar Loo had je nog gelezen wat ik had gezegd?

geen idee eigenlijk.

reken het ff uit voor mij joh ;)

ik mis de laatste maanden een decent meal omdat ik te laat op sta, alleen daarom al zou ik moeten gaan werken; eerder de wekker zetten,
Uit mn hoofd kom ik uit op ongeveer 2800. Groei je daarop? :D

Maar slaap je dan ook echt 12 uur elke nacht ??? Hehe ik heb ook geen werk, maar ik zet wel altijd de wekker 8 uur nadat ik in bed lig

pittige workout Loo! en qua eten - ach...ik eet sinds twee maanden ook echt geen 7/8 keer meer p/d en merk er niets van...alleen dat m'n kop minder vochtig is :P misschien als je echt flink wilt bulken dan is ander verhaal.

Goed geknald Loo:fire:

Afzien en kapot gaan, heerlijk toch Loo ? Vooral als je klaar bent. :D
Lekker gebikkeld! Goed om te zien haha

pittige workout Loo! en qua eten - ach...ik eet sinds twee maanden ook echt geen 7/8 keer meer p/d en merk er niets van...alleen dat m'n kop minder vochtig is :P misschien als je echt flink wilt bulken dan is ander verhaal.
Nja het gaat erom dat je boven je gebruik zit toch :) Als jij in die 2 maanden gewoon gewicht aankomt maakt het niet uit idd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven