- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
18.00 rug, 15-reppers week 2.
Vorige week ging ik helemaal stuk, zwaar zuurstof tekort, maar nu ben ik mentaal beter voorbereid![]()

Deze training was net zo ****ing zwaar als vorige week. Afzien.Hoeveel calorieën krijg jij eigenlijk gemiddeld binnen op een dag. Zie meestal maar 4 echte maaltijden ofzo

geen idee eigenlijk.
reken het ff uit voor mij joh
ik mis de laatste maanden een decent meal omdat ik te laat op sta, alleen daarom al zou ik moeten gaan werken; eerder de wekker zetten,

Uit mn hoofd kom ik uit op ongeveer 2800. Groei je daarop?geen idee eigenlijk.
reken het ff uit voor mij joh
ik mis de laatste maanden een decent meal omdat ik te laat op sta, alleen daarom al zou ik moeten gaan werken; eerder de wekker zetten,

Hehe ik heb ook geen werk, maar ik zet wel altijd de wekker 8 uur nadat ik in bed ligNja het gaat erom dat je boven je gebruik zit tochpittige workout Loo! en qua eten - ach...ik eet sinds twee maanden ook echt geen 7/8 keer meer p/d en merk er niets van...alleen dat m'n kop minder vochtig ismisschien als je echt flink wilt bulken dan is ander verhaal.
Als jij in die 2 maanden gewoon gewicht aankomt maakt het niet uit idd.