- Waardering
- 410
Werken is voor mietjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, zit nog op school en daar voer je geen **** uit door het bedroevende niveau van leraren en medeleerlingen.Is de heisa rond dat filmpje met die 44kg dumbbell shoulder press een stille dood gestorven? wil em nog steeds zien :-)
Goeie!
Helaas moet ik je gelijk geven, had iets meer van Loo verwacht helaas.

Helaas moet ik je gelijk geven, had iets meer van Loo verwacht helaas.![]()
Aardige training Loo. Goed bezig met de deads. Welke All in bedoelen jullie. Ben vorige week woensdag nog benen wezen trainen bij ALL-in Utrecht.
Hoeveel calorieën krijg jij eigenlijk gemiddeld binnen op een dag. Zie meestal maar 4 echte maaltijden ofzo
geen idee eigenlijk.
reken het ff uit voor mij joh
ik mis de laatste maanden een decent meal omdat ik te laat op sta, alleen daarom al zou ik moeten gaan werken; eerder de wekker zetten,
Je kan je wekker zetten, water, havermout en whey in de blender donderen. Dan alles opzuipen en weer terug je nest in. Kost 3 minuten werk en binnen 3 minuten lig je ook weer in coma. Nette training verder!
Uit mn hoofd kom ik uit op ongeveer 2800. Groei je daarop?
Maar slaap je dan ook echt 12 uur elke nachtHehe ik heb ook geen werk, maar ik zet wel altijd de wekker 8 uur nadat ik in bed lig
pittige workout Loo! en qua eten - ach...ik eet sinds twee maanden ook echt geen 7/8 keer meer p/d en merk er niets van...alleen dat m'n kop minder vochtig ismisschien als je echt flink wilt bulken dan is ander verhaal.
Nja het gaat erom dat je boven je gebruik zit tochAls jij in die 2 maanden gewoon gewicht aankomt maakt het niet uit idd.
Mijn weekenden zijn ook epic qua voeding. Vroeg opstaan is zo belangrijk. Nice training Loo. Neem aan dat die 15 reppers geen deadstops waren, anders blijf je bezig.
).
+- 3000 kcal, maar Loo had je nog gelezen wat ik had gezegd?
Afzien en kapot gaan, heerlijk toch Loo ? Vooral als je klaar bent.
Lekker gebikkeld! Goed om te zien haha

Is de heisa rond dat filmpje met die 44kg dumbbell shoulder press een stille dood gestorven? wil em nog steeds zien :-)
lok hem maar wat uit zijn tent - we need proooooof (*spreek uit met Duits accent)
Helaas moet ik je gelijk geven, had iets meer van Loo verwacht helaas.![]()
, maar zodra ik weer ga dumbbell pressen bij lage reps pak ik die 44 weer. Geen probleem. En wie wilt filmen, bring it on!Aardige training Loo. Goed bezig met de deads. Welke All in bedoelen jullie. Ben vorige week woensdag nog benen wezen trainen bij ALL-in Utrecht.
Ik heb daar vroeger ook nog wel eens getraind... All-In. Fijne gym, echter wat me het meest is bijgebleven was een hermafrodiet die daar trainde. Vaagste wat ik ook gezien heb.
Gewoon die camera in iemands handen drukken. MarcJ had nog meer ballen bro.
Volgens mij loopt grotesjaak en beginnerbb daar ook rond dus...![]()
Nou....na de afgelopen rugtrainingen moest ik gewoon 30min in de auto zitten voordat ik kon wegrijden. Duizelig, misselijk, wazig, gewoon niet lekker. Geen veilige staat om in te rijden.
Zal wel psychisch zijn.
M'n maat zegt het ook iedere keer; ga je nou weer eerst een uur in je auto zitten?![]()
Erg herkenbaar. Of dan zit je met verzuurde armen als een gek en dan moet je een rotonde nemen
haha