AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is de heisa rond dat filmpje met die 44kg dumbbell shoulder press een stille dood gestorven? wil em nog steeds zien :-)

Aardige training Loo. Goed bezig met de deads. Welke All in bedoelen jullie. Ben vorige week woensdag nog benen wezen trainen bij ALL-in Utrecht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.852
Hoeveel calorieën krijg jij eigenlijk gemiddeld binnen op een dag. Zie meestal maar 4 echte maaltijden ofzo

geen idee eigenlijk.

reken het ff uit voor mij joh ;)

ik mis de laatste maanden een decent meal omdat ik te laat op sta, alleen daarom al zou ik moeten gaan werken; eerder de wekker zetten,

Je kan je wekker zetten, water, havermout en whey in de blender donderen. Dan alles opzuipen en weer terug je nest in. Kost 3 minuten werk en binnen 3 minuten lig je ook weer in coma. Nette training verder!

Uit mn hoofd kom ik uit op ongeveer 2800. Groei je daarop? :D

Maar slaap je dan ook echt 12 uur elke nacht ??? Hehe ik heb ook geen werk, maar ik zet wel altijd de wekker 8 uur nadat ik in bed lig

pittige workout Loo! en qua eten - ach...ik eet sinds twee maanden ook echt geen 7/8 keer meer p/d en merk er niets van...alleen dat m'n kop minder vochtig is :P misschien als je echt flink wilt bulken dan is ander verhaal.

Nja het gaat erom dat je boven je gebruik zit toch :) Als jij in die 2 maanden gewoon gewicht aankomt maakt het niet uit idd.

mmm, al dat praten over voeding heeft me toch aan het denken/twijfelen gezet. Ik ga eens ff uitrekenen wat ik zoal eet.
Misschien toch de touwtjes wat strakker aan trekken.

to be continued, ff de rekenmachine erbij raadplegen!

Mijn weekenden zijn ook epic qua voeding. Vroeg opstaan is zo belangrijk. Nice training Loo. Neem aan dat die 15 reppers geen deadstops waren, anders blijf je bezig.

Die 15 reppers zijn geen deadstops nee. Probeer er eerder een soort speed-dl's van te maken (hoe eerder ik er vanaf ben hoe beter:D).
Ik heb de laatste tijd een beetje last van m'n lage rug (lijkt wel op een soort "kissing-spine" pijn ofzo, zo voelt het), dus bounchen doe ik al helemaal niet, raak de grond nauwelijks aan.

Ik kan nu zeggen; het verschil tussen die 15-reppers en low reps deadliften;
met meer reps krijg ik een veel betere pomp in m'n onderrug, maar hij gaat falen op verzuring/zuurstoftekort ipv kracht. Het is wel veiliger voor je onderrug omdat er veel minder load op staat, ik maak ook nettere reps, maar ik heb achteraf minder spierpijn in m'n rug. Eerder m'n glutes en hams. Kan ook komen omdat ik met deze lichtere deads m'n benen meer lock waardoor er meer stretch op komt.
Deze methode is wel leuk om je lage rug ff wat "rust" te geven (de load is minder op je rug, het gaat allemaal wat makkelijker), maar zeker niet de beste methode om massa aan te zetten.

:D

+- 3000 kcal, maar Loo had je nog gelezen wat ik had gezegd?

Ja, ik ben geen voorstander van maar "op gevoel" oefeningen/reps en sets maken. Ik geloof echt in vooraf vastgestelde periodisering. Je gevoel is niet altijd betrouwbaar. Ik ben van mening dat je een oefening bepaalde weken moet doen en verschillende fases doorloopt. In de eerste fase moet je de oefening "eigen" maken, je moet wennen aan de bewegingsbaan en een foutloze coördinatie en mind-muscle connection ontwikkelen. In de tweede fase (fase 1 is foutloos) ga je omhoog in de intensiteit, je kan (en moet) met de week meer load pakken. In deze fase boek je ook de meeste winst. In de laatste fase treedt gewenning van de oefening op; de load gaat niet meer zo goed vooruit en de stress op de spieren is ook minder; het wordt een koud kunstje, ze zijn het gewend. Dan is het tijd je schema om te gooien en andere oefeningen of variaties te kiezen om opnieuw die fases te doorlopen.

Doe je altijd dezelfde oefeningen, dan is het te weinig "shocking" voor je lichaam. Doe je elke week andere oefeningen en maak je er een soort "potpourrie" van, dan maak je geen optimale progressie in de oefening omdat je fase 1 niet 100 % doorloopt.

Snap je een beetje wat ik bedoel? Het is niet zo zwart/wit als ik hier stel, maar zo beredeneer ik een beetje. Je moet een oefening wel de kans geven om hem je eigen te maken, maar je moet weer niet zo lang blijven hangen dat het een "koud kunstje" wordt.

thanks big marv.

Afzien en kapot gaan, heerlijk toch Loo ? Vooral als je klaar bent. :D
Lekker gebikkeld! Goed om te zien haha

Nou....na de afgelopen rugtrainingen moest ik gewoon 30min in de auto zitten voordat ik kon wegrijden. Duizelig, misselijk, wazig, gewoon niet lekker. Geen veilige staat om in te rijden.
Zal wel psychisch zijn.
M'n maat zegt het ook iedere keer; ga je nou weer eerst een uur in je auto zitten? :D

werken kan altijd nog

Is de heisa rond dat filmpje met die 44kg dumbbell shoulder press een stille dood gestorven? wil em nog steeds zien :-)

Loo heeft gelogen, vieze kerkrat dat het is.

lok hem maar wat uit zijn tent - we need proooooof (*spreek uit met Duits accent)

Helaas moet ik je gelijk geven, had iets meer van Loo verwacht helaas. :sad:

ik kan me nog herrineren dat een bepaalde persoon hier aanbood te filmen.
Vervolgens heb ik die persoon in tijden niet in the gym gezien, terwijl ik nog wel een keer die 44kg op 8 reps heb gepakt (ondanks dat ik nooit beweerd had die 44kg x 8 te pakken ten tijde van de aangekondigde weddenschap door Xtralarge)
Dus mij treft geen blaam, het is de regisseur die z'n snor drukte.

En nu draai ik helaas een ander schema:D, maar zodra ik weer ga dumbbell pressen bij lage reps pak ik die 44 weer. Geen probleem. En wie wilt filmen, bring it on!

Aardige training Loo. Goed bezig met de deads. Welke All in bedoelen jullie. Ben vorige week woensdag nog benen wezen trainen bij ALL-in Utrecht.

Thanks big G. Zware shit die deads op reps, meteen meer respect gekregen voor iedereen die +10 reps maakt.
All-In ja, wat vond je ervan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.854

Heb je ook wel eens die oude oma gezien die er vrijwel altijd is? Vrouwtje is 60 ofzo, helemaal zwaar opgemaakt met blauwe oogschaduw. Is laatst ook nog bij man bijt hond geweest.

OT: 12x140 kg deadlift is zeer nice. Is dit touch&go. Of een 'echte' deadlift

Laatst bewerkt:
Gewoon die camera in iemands handen drukken. MarcJ had nog meer ballen bro.
Volgens mij loopt grotesjaak en beginnerbb daar ook rond dus... ;)

Nou....na de afgelopen rugtrainingen moest ik gewoon 30min in de auto zitten voordat ik kon wegrijden. Duizelig, misselijk, wazig, gewoon niet lekker. Geen veilige staat om in te rijden.
Zal wel psychisch zijn.
M'n maat zegt het ook iedere keer; ga je nou weer eerst een uur in je auto zitten? :D

:roflol: Erg herkenbaar. Of dan zit je met verzuurde armen als een gek en dan moet je een rotonde nemen :( haha

Loo heeft je tellie geen camera ?

Geen mobieltje waarmee je kunt filmen, of die jongens? Dat kan toch niet meer anno 2009. Bijna 2010.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven