- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha lol @ die oma bij All-in, ik verbaas me ook steeds om haarsowieso een hoop oude knarren daar - vooral in de ochtend.
Heb jij een camera? Of een in de mobiel of een foto toestel waarmee je kunt filmen?Ik vind dr wel geil eigenlijk, heb altijd sjans met dr.
Heb jij een camera? Of een in de mobiel of een foto toestel waarmee je kunt filmen?
Heb jij een camera? Of een in de mobiel of een foto toestel waarmee je kunt filmen?
En jij?haha lol @ die oma bij All-in, ik verbaas me ook steeds om haarsowieso een hoop oude knarren daar - vooral in de ochtend.
Ik ben serieus. Heb nog een oude nokia en digitale camera heb ik ook niet.
Yes BINGO!!!!
Misschien kan er een sponsoring-actie ingezet worden voor een telefoon met camera?
Ik vind die i-phone wel wat.
Huh Loo gaat een stapje terug doen?bij All-in gaan dumbbells maar tot 40 kg en daar gaan we gezamelijk trainen.
Misschien kan er een sponsoring-actie ingezet worden voor een telefoon met camera?
Ik vind die i-phone wel wat.
ga werken 
sterker nog - er is maar 1 dumbbell van 40 kg nu...die andere is zoek ofzo. wel gaar, want er lopen echt veel gasten rond die 40+ nodig hebbenVroeger had je bij de All-inn nog nog een aatnal db's die je zelf in elkaar kon zetten, dan konden ze wel tot 50+ kg, maar nu inderdaad maar tot 40.
hij traint normaal bij een andere sportschool - deze gezamenlijke training/niet-officiële dbbmeet vindt plaats bij All-in Fitness te Utrecht
mmm, al dat praten over voeding heeft me toch aan het denken/twijfelen gezet. Ik ga eens ff uitrekenen wat ik zoal eet.
Misschien toch de touwtjes wat strakker aan trekken.
to be continued, ff de rekenmachine erbij raadplegen!

)
)