Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lunges met 15hh, moet leuk zijn!

lunges gaan bruut heer loolooo

15 reps lunges, damn. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.944
Die roflol was omdat loo anti-chocomel is.

meest belachelijke hype van 2009.
Wat wordt het volgend jaar? Na elke meal een Magnum ijsje?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

makkelijke manier om je kcal's te uppen!

Nog gefeliciteerd

Nog een weekje doortrekken die 15 reppers of weer terug naar de 8?

vandaag laatste dag.

Ik heb toch wel respect voor 15 rep benen training. Ik heb een tijd supersets gedaan op benen met 15 reps en de pijn is soms ondraaglijk. Vooral de lunges aan het eind waren vast trillend.

het is vooral mentaal zwaar; het gaat echt pijn doen.
Onder de 10 reps is het vaak puur kracht, boven de 10 is het tandjes op elkaar. En daar komt bij dat je conditie bij deadlifts en lunges en squats ook nog op gaat spelen, dat maakt het geestelijk zwaarder.
Maar wel lekker :D

Lekker sick Loo. wel lekker eh, zoveel reppies, staan je wheels tenminste goed in brand! :fire:

damn, nog lunges ook :eek:

Lunges duren ook een eeuwigheid bij 15 reps.

Good train.

DAmn die poten moeten in de fik hebben gestaan:eek:

flinke volume op de benen man :o

lunges met 15hh, moet leuk zijn!

lunges gaan bruut heer loolooo

thanks gappies :thumb:

was bij m'n chickie blijven slapen; brinta was op.

chocopops; :meal: delicious, halve pak opgegeten.

y0 Loo, waarom pak je twee wide stance oefeningen in 1 training?

is die outsweap al zo groot bij je of is dat vanwege die knie?

lekker bezig gozer.

Nou, die outersweep was altijd om te huilen bij mij, maar sinds ik terug ben uit Bali en fatsoenlijk kan trainen zonder knie probs trekken die quads heel goed bij. Hij begint meer op te bollen van de zijkant en recht van voren.
Toen vond ik dat die binnenkant wat achter begon te lopen; die adductoren liepen te recht, en als ze wat meer naar elkaar toe lopen richting je kruis heb je de illusie dat je grotere quads hebt. Vandaar dat ik nu specifiek nadruk ga leggen op die binnenkant met wide stances en adductor machine's.
Moet zeggen dat het tot nu toe werkt; moet wel wat zakken in gewicht maar ik voel hem precies waar ik hem wil voelen. Dus deze manier hou ik zeker nog een week of zes aan. ff kijken of ik die binnenkant wat kan bijtrekken.
En dan ga ik weer wat smaller staan.

ik ben dan weer degene die weer realistisch een kritische noot ga plaatsen:P ten eerste goede workout hoor loo, respect, maar:

- ipv leg curls goodmornings/rdl doen = beter
- welke van die 2 wijvenoefeningen is adductor en welke abductor? iig degene voor de binnenkant, die spieren kun je veel beter trainen door een sumo deadlift te doen, hoeft niet heel heavy, ook daarop kan je 15 reppers maken

grts.

yo bro, kritische noten zijn altijd welkom;

over die leg curls; daar heb je gelijk in. Het is sowieso een knieverneuker; ik kan niet zwaarder ivm pijn en m'n maat die moet z'n knie intapen (en wel gewoon +160kg squatten zonder kniepijn...) Volgende week gaan we over op 8 reps dus dan wordt het sowieso een drama omdat we een pak zwaarder gaan. Ik ga hem vervangen voor stiff leg deadlifts denk ik.

over die wijvenoefeningen; het zijn allebei wijvenoefeningen natuurlijk, maar die adductor machine (binnenkant) is wat mij betreft een van de meest onderschatte oefeningen bij "the big boys". Ik vind het een ideale oefening om nadruk te leggen op die adductoren, met geen enkele oefening voel je die spiergroep zo goed. Moet je hem eens doen voor de gein; je loopt gewoon 3 dagen mank van de spierpijn! (indien je een apparaat hebt die zwaar genoeg kan).

over die deadlift; ik zal proberen volgende keer wat wijder te staan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Chocomel is inderdaad gewoon geraffineerde t*ring zooi dat verder echt geen zoden aan de dijk zet.

lol @ chocopops.

Gefeli nog!
En ja, high rep lunges zijn zo'n beetje het pijnlijkste wat je in de training kan doen :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.948
VRIJDAG

Laatste dagje 15hh.Voor schouders is het nog wel een aanrader met weinig rust tussen de sets (45min de hele training), je voelt ze echt vollopen en branden tussen de sets door.

Schouders

Seated barbell press (achter de oortjes langs)
15 * 40
15 * 50
15 * 60

Standing barbell front raise
15 * 10
15 * 20
15 * 25

Seated side raises
15 * 10
15 * 10
15 * 12

Bent over side raises
15 * 12
15 * 14
15 * 16

Traps

Barbell shrugs
15 * 60
15 * 90
15 * 110

Dumbbell shrugs (voorover gebogen)
15 * 32
15 * 34
15 * 36

Voeding

09.30 whey shake + 50 gram brinta
11.30 2 boterhammen met pindakaas
13.00 4 boterhammen + 140gram kipfilet (vit C + multi)
16.30 bord pasta + 140gram tonijn
17.30 trainen
pwo; whey shake + 50gram brinta
20.30 250gram aardappelpuree + 200gram biefstuk (vit E + visolie)
23.30 100gram noten + 500gram kwark (vit C)

3500kcal
330 eiwit
330kh

Laatst bewerkt:
Je gaat weer lekker de laatste tijd man, hoop discipline en zeer consequent bezig.
Toch vraag ik me af waarom elk setje netjes op 15 uitkomt.

Als je tot uiterste gaat is vreemd dat je elke keer op precies 15 uitkomt, kortom de ene keer zit er een 14 in de andere keer een 16 of 17 hh, want elke dag is immers anders.
Dan vraag ik me af doe je het niet te veel volgens het boekje ipv dat je tot het alleruiterste gaat?

Chocomel + Heavy metal = Pr's

en dat weet jij met jou brutale stats?

stop met mensen af te breken, Lennart heeft duizend keer meer discipline dan jij.

iemand zijn stats zeggen ZEER weinig over zijn massa. je zit op een bodybuilding forum, dus kracht maakt niet uit, het is de massa die telt.

Chocomel is inderdaad gewoon geraffineerde t*ring zooi dat verder echt geen zoden aan de dijk zet.

lol @ chocopops.
Ik was er ook nooit zo overtuigd van... Maar in een pak zit 35gr eiwit en een shitload aan snelle suikers. Niks mis mee om rondom de training te drinken hoor.

Verzadigde vetten zijn goed voor de testosteronspiegel :thumbup:

En Loo komt met zn huidige voeding maar net over de 3000 heen dus hij kan al helemaal wat gebruiken om zn calorieën te uppen ;)

Wat heeft stats met pr's te maken ? alsof je met lage stats geen pr's kan halen :o

ik was er ook nooit zo overtuigd van... Maar in een pak zit 35gr eiwit en een shitload aan snelle suikers. Niks mis mee om rondom de training te drinken hoor.

Verzadigde vetten zijn goed voor de testosteronspiegel :thumbup:

En loo komt met zn huidige voeding maar net over de 3000 heen dus hij kan al helemaal wat gebruiken om zn calorieën te uppen ;)

+1

Brute training, vind alleen je ontbijt heel mager man... En je 2e maaltijd trouwens ook ???

iemand zijn stats zeggen ZEER weinig over zijn massa. je zit op een bodybuilding forum, dus kracht maakt niet uit, het is de massa die telt.

Nou dit is niet helemaal juist. Een bodybuilder kan inderdaad geconcentreerder zijn squats uitvoeren met minder gewicht maar iemand die altijd zijn squats uivoert met 100kg heeft echt geen monsterpoten.
Gewicht zegt natuurlijk WEL iets maar niet alles.

Die discussies over chocomel blijven grappig iedereen moet maar doen waar hij zin in heeft.

Nou dit is niet helemaal juist. Een bodybuilder kan inderdaad geconcentreerder zijn squats uitvoeren met minder gewicht maar iemand die altijd zijn squats uivoert met 100kg heeft echt geen monsterpoten.
Gewicht zegt natuurlijk WEL iets maar niet alles.

Die discussies over chocomel blijven grappig iedereen moet maar doen waar hij zin in heeft.
Maatje van me traint ook, en is aardig sterk. Had met hem een discussie of hij goed op zijn voeding lette, waarop hij nee antwoorde, en zei erbij 'maar ik drink wel veel chocomel'. Heb die gast hard uitgelachen, dat was zo'n 6 weken geleden.... En vandaag zelf mijn eerste litertje chocomel weggedronken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven