timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog gefeliciteerd
Nog een weekje doortrekken die 15 reppers of weer terug naar de 8?
Ik heb toch wel respect voor 15 rep benen training. Ik heb een tijd supersets gedaan op benen met 15 reps en de pijn is soms ondraaglijk. Vooral de lunges aan het eind waren vast trillend.

Lekker sick Loo. wel lekker eh, zoveel reppies, staan je wheels tenminste goed in brand!
damn, nog lunges ook![]()
Lunges duren ook een eeuwigheid bij 15 reps.
Good train.
delicious, halve pak opgegeten.y0 Loo, waarom pak je twee wide stance oefeningen in 1 training?
is die outsweap al zo groot bij je of is dat vanwege die knie?
lekker bezig gozer.
ik ben dan weer degene die weer realistisch een kritische noot ga plaatsenten eerste goede workout hoor loo, respect, maar:
- ipv leg curls goodmornings/rdl doen = beter
- welke van die 2 wijvenoefeningen is adductor en welke abductor? iig degene voor de binnenkant, die spieren kun je veel beter trainen door een sumo deadlift te doen, hoeft niet heel heavy, ook daarop kan je 15 reppers maken
grts.
Nice try!!!Chocomel is inderdaad gewoon geraffineerde t*ring zooi dat verder echt geen zoden aan de dijk zet.
lol @ chocopops.
Chocomel is inderdaad gewoon geraffineerde t*ring zooi dat verder echt geen zoden aan de dijk zet.
lol @ chocopops.

Chocomel is inderdaad gewoon geraffineerde t*ring zooi dat verder echt geen zoden aan de dijk zet.
lol @ chocopops.
Ik was er ook nooit zo overtuigd van... Maar in een pak zit 35gr eiwit en een shitload aan snelle suikers. Niks mis mee om rondom de training te drinken hoor.Chocomel is inderdaad gewoon geraffineerde t*ring zooi dat verder echt geen zoden aan de dijk zet.
lol @ chocopops.

ik was er ook nooit zo overtuigd van... Maar in een pak zit 35gr eiwit en een shitload aan snelle suikers. Niks mis mee om rondom de training te drinken hoor.
Verzadigde vetten zijn goed voor de testosteronspiegel
En loo komt met zn huidige voeding maar net over de 3000 heen dus hij kan al helemaal wat gebruiken om zn calorieën te uppen![]()
iemand zijn stats zeggen ZEER weinig over zijn massa. je zit op een bodybuilding forum, dus kracht maakt niet uit, het is de massa die telt.
Maatje van me traint ook, en is aardig sterk. Had met hem een discussie of hij goed op zijn voeding lette, waarop hij nee antwoorde, en zei erbij 'maar ik drink wel veel chocomel'. Heb die gast hard uitgelachen, dat was zo'n 6 weken geleden.... En vandaag zelf mijn eerste litertje chocomel weggedronkenNou dit is niet helemaal juist. Een bodybuilder kan inderdaad geconcentreerder zijn squats uitvoeren met minder gewicht maar iemand die altijd zijn squats uivoert met 100kg heeft echt geen monsterpoten.
Gewicht zegt natuurlijk WEL iets maar niet alles.
Die discussies over chocomel blijven grappig iedereen moet maar doen waar hij zin in heeft.