- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt hier zo juist even bevestigd dat die hele groep mong*len met 6% vet en 0.0kg massa aan de roids zithahahaha ja maakt niks uit.
Ten eerste ben ik ook niet groot en ten tweede maak ik me niet zo druk om de mening van kurende ecto's die nog nooit van een voedingsschema gehoord hebben.
(athans, ik had in de wandelgangen gehoord dat een paar van die gasten aan de kuur waren, het was er in ieder geval niet vanaf te zien).
Maar we wachten de eerste foto's die ik post wel weer af, laat ze dan ff een vergelijking maken met hun eigen fysiek.
Ik gun ze het allerbeste in ieder geval.
@Tjok;
1rm barbell curl
Is dat een nieuwe powerlift standaard? je 1rm curl?
..dat moet een grap zijn!
Vanuit je 1rm barbell curl schijn je makkelijk je Deadlift en squat max uit te kunnen rekenen.
True story.
Ik ga op 28dec komen met mijn gappies en we bezetten snel alle isolatie machines.
Sorry!
He Loo, gooi die pic van jou en Ubereem eens online. We zijn wel benieuwd wie er het grootst is!
EEy pinda!Wanneer komt je dumbbell press online?
enne..zijn er foto's van Loo en Overeem?Die willen we zien natuurlijk!
hey wazige harry, het was me het feestje weer zaterdag he?80% op zoek zijn naar mensen, 15 % bezig zijn met drinken halen en 5 % dansen. Hey mail of sms mij die foto van die lelijke kooivechter eens door, er zijn hier wat fans die hem willen zien. Spreek je later gab, fijne kerstdagen, lekker met je schoonfamilie haha.
Kijk Loo, je weet dat je goed bezig bent als je een posse haters in de gym hebt. Uitbreiden die groep zeg ik je, uitbreiden tot de hele gym je uit kotst!
Joiin de keelpijncub.. Volgens mij heb ik ook de strepsels uitgevonden, men mn hele mond is verdoofd door die meuk..
Verder sterke dips!
Wordt hier zo juist even bevestigd dat die hele groep mong*len met 6% vet en 0.0kg massa aan de roids zit..dat moet een grap zijn!
---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------
Oja, hoelaat @ all in maandag?

klopt, en 3x raden wie daar de aanstichter van was
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/zie-eigenlijk-iemand-geband-228285/

loo, we missen je epic aanwezigheid. Er zijn soms wel reltopics, maar dan ben jij weer nergens te vinden!
minder tijd aan huisje boompje beestje besteden, dbb vrienden over alles.
jewaaaiiittt.
![]()