Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nieuwjaarsdag ook aan de chocopops?

chocopops krijgen alleen goedkeuring na een nacht/dag/avond/middag flink aan de haal te zijn geweest

Loo, 19:30 @ All in vanavond:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.128
Loo's back!

We made it.

http://www.youtube.com/watch?v=d_YSLxDWdtE&feature=related

We hebben het weer gered mensen, we zijn er weer een jaar vanaf.
Zullen we volgend jaar weer bij dezelfde schoonfamilie aan tafel zitten, zullen we volgend jaar zelfs de rollade aan mogen snijden, wie zal het zeggen?
Voorlopig hoeven we ons er in ieder geval niet druk om te maken.

Maar wat was het gezellig zeg;

Om 17.00 ging ik aan tafel, aan het hoofd van de tafel, opa en oma links en rechts van me, schoonmoeder tegenover me.
En eerlijk is eerlijk, het was gewoon gezellig. Ik kan er niks negatiefs van maken.
Echter....om 23.00 zaten we nog aan tafel. En om 02.00 zaten we nog aan tafel.
En om 03.00 nog steeds. :fuu:
En toen moest ik de opa en oma nog thuis brengen omdat ik niet gedronken had.
En toen ik rond half 5 eindelijk in het logeerbed lag en nog even een smsje stuurde, vond m'n vriendin het nodig om voor de zoveelste keer ruzie te maken over een ex-vriendin van me. (ze dacht dat ik het smsje naar haar stuurde ofzo). Nice timing, 2e kerstdag 5 uur s'nachts in belgië in het huis van haar ouders :fuu:

Maar.....eind goed al goed, ik ben weer thuis, zit weer achter DBB, met m'n bakkie pasta + tonijn.

****ing de hele kerst eigenlijk ziek geweest, maar in principe was dat wel een goede gelegenheid om ziek te zijn; kon toch niet trainen en goed aan m'n dieet houden.

nieuwjaarsdag ook aan de chocopops?

chocopops krijgen alleen goedkeuring na een nacht/dag/avond/middag flink aan de haal te zijn geweest

dus dan weet je het wel weer, chocopops hebben magische aantrekkingskracht als je een kater hebt.

Loo, 19:30 @ All in vanavond:D:D

Wilde eigenlijk nog een dagje rust pakken, maar vooruit dan maar, voor de gezelligheid.
Present.

Zo kom je dus nooit aan die 90kilo he pinda, Beter pak je nog even 3 dagen een training mee voordat je weer radicaal van het padje afgaat met nieuwjaar;)

Ik stond vanochtend alweer et mijn brakke kop te DL'en :D

Loo, ik verwacht dat je wel als sterkste terug komt van 'All in' hé. Anders zal ik een nieuw dbb voorbeeld moeten zoeken.:(

Ik heb het gevoel dat er na vanavond weer een epic verhaal aan zit te komen :cool:

Wat zal iedereen teleurgesteld zijn als blijkt dat al Loo zijn verhalen volledig uit de duim gezogen zijn :roflol:

yeeha hiep hiep hoora for loo hij is terug!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven