- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Ik heb laatst een clip gepost hier van boy george om dat tegen te gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We hebben het weer gered mensen, we zijn er weer een jaar vanaf.
Zullen we volgend jaar weer bij dezelfde schoonfamilie aan tafel zitten, zullen we volgend jaar zelfs de rollade aan mogen snijden, wie zal het zeggen?
Voorlopig hoeven we ons er in ieder geval niet druk om te maken.
Maar wat was het gezellig zeg;
Om 17.00 ging ik aan tafel, aan het hoofd van de tafel, opa en oma links en rechts van me, schoonmoeder tegenover me.
En eerlijk is eerlijk, het was gewoon gezellig. Ik kan er niks negatiefs van maken.
Echter....om 23.00 zaten we nog aan tafel. En om 02.00 zaten we nog aan tafel.
En om 03.00 nog steeds.
En toen moest ik de opa en oma nog thuis brengen omdat ik niet gedronken had.
En toen ik rond half 5 eindelijk in het logeerbed lag en nog even een smsje stuurde, vond m'n vriendin het nodig om voor de zoveelste keer ruzie te maken over een ex-vriendin van me. (ze dacht dat ik het smsje naar haar stuurde ofzo). Nice timing, 2e kerstdag 5 uur s'nachts in belgië in het huis van haar ouders
Maar.....eind goed al goed, ik ben weer thuis, zit weer achter DBB, met m'n bakkie pasta + tonijn.
chocopops krijgen alleen goedkeuring na een nacht/dag/avond/middag flink aan de haal te zijn geweest
Wat zal iedereen teleurgesteld zijn als blijkt dat al Loo zijn verhalen volledig uit de duim gezogen zijn![]()

Wat zal iedereen teleurgesteld zijn als blijkt dat al Loo zijn verhalen volledig uit de duim gezogen zijn![]()