XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de 160x8. Conventional of Sumo?

Hoezo wordt er in dit topic ten pas en onpas metal gelinkt? Kan ik natuurlijk niet achterblijven:
http://www.youtube.com/watch?v=9j8OF4cZnjg

zag er goed uit voor heen. Heb paar blz gelezen ziet er goed uit:P
ga zo door ben benieuwd als je weer op niveau zit zoals je eerst was..

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.067
WOENSDAG

****ed up keelpijn man, ik zit de hele dag strepsils te vreten. Gelukkig heb je je keel niet nodig voor armen trainen. Training ging dan ook wel aardig; biceps alleen niet all out gegaan vanwege de spierpijn van gister nog.

Triceps

Push down
12 * 25
10 * 30
8 * 40
8 * 50

C.G.B.P
8 * 60
8 * 80
8 * 100 (spot)
10 * 80

Dips
12 * bw
10 * bw+15
10 * bw+20
10 * bw+25

Rope pulldown
12 * 25
10 * 30
10 * 30
10 * 30

Biceps

Barbell curls
8 * 30
8 * 40
8 * 50
8 * 50

Dumbbell curls
8 * 12
8 * 16
8 * 20
8 * 24

Machine scott bench curl (rechte stang)
8 * 40
8 * 60
8 * 80 (spot)

Hammer curl (rope)
3 * 12 * 50

Voeding

10.00 bord brinta + whey shake
13.00 bord pasta + 140gram tonijn
14.30 whey shake + 50gram brinta wake up
15.00 trainen
pwo; whey shake
18.00 125 gram rijst + 200 gram zalm + broccoli
21.30 mac donalds :)
23.00 500gram kwark

Nice barbell curl, wat is je 1RM?

Loo, heb vervelend nieuws en goed nieuws..!

Welke wil je eerst?

Ok, het goede nieuws dan maar: Marvin is represent @28december in the evening @ all in, Utrecht..

Het slechte nieuws: The :sd: boys uit mijn gym vonden "de Loo" een beetje tegenvallen qua massa en shit..dus, vanaf nu maar hardcore aan de bak voordat die gay-boys je komen bashen;)
WTF is dit man. Krijgt Loo hier via jou een bash van gay-boys? Laat je niet zo gebruiken man, die gasten moet je meteen duidelijk maken hoe het zit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.071
WTF is dit man. Krijgt Loo hier via jou een bash van gay-boys? Laat je niet zo gebruiken man, die gasten moet je meteen duidelijk maken hoe het zit!

hahahaha ja maakt niks uit.
Ten eerste ben ik ook niet groot en ten tweede maak ik me niet zo druk om de mening van kurende ecto's die nog nooit van een voedingsschema gehoord hebben.
(athans, ik had in de wandelgangen gehoord dat een paar van die gasten aan de kuur waren, het was er in ieder geval niet vanaf te zien).
Maar we wachten de eerste foto's die ik post wel weer af, laat ze dan ff een vergelijking maken met hun eigen fysiek.
Ik gun ze het allerbeste in ieder geval.

@Tjok;

1rm barbell curl???
Is dat een nieuwe powerlift standaard? je 1rm curl?

Ja. 100 wilks extra jwtz.

Vanuit je 1rm barbell curl schijn je makkelijk je Deadlift en squat max uit te kunnen rekenen.

True story.

hahahaha ja maakt niks uit.
Ten eerste ben ik ook niet groot en ten tweede maak ik me niet zo druk om de mening van kurende ecto's die nog nooit van een voedingsschema gehoord hebben.
(athans, ik had in de wandelgangen gehoord dat een paar van die gasten aan de kuur waren, het was er in ieder geval niet vanaf te zien).
Maar we wachten de eerste foto's die ik post wel weer af, laat ze dan ff een vergelijking maken met hun eigen fysiek.
Ik gun ze het allerbeste in ieder geval.

@Tjok;

1rm barbell curl???
Is dat een nieuwe powerlift standaard? je 1rm curl?

:thumb:

Ook ik, wens ze alle viezigheid en funzigheid in hun verdere leven toe.

Ik ga op 28dec komen met mijn gappies en we bezetten snel alle isolatie machines.
Sorry!

He Loo, gooi die pic van jou en Ubereem eens online. We zijn wel benieuwd wie er het grootst is!

bruute arm workoutloolo!!!!

EEy pinda!Wanneer komt je dumbbell press online?
enne..zijn er foto's van Loo en Overeem?Die willen we zien natuurlijk!

Kijk Loo, je weet dat je goed bezig bent als je een posse haters in de gym hebt. Uitbreiden die groep zeg ik je, uitbreiden tot de hele gym je uit kotst!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven