lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
"de Loo" een beetje tegenvallen qua massa en shit..dus, vanaf nu maar hardcore aan de bak voordat die gay-boys je komen bashen![]()
Epic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"de Loo" een beetje tegenvallen qua massa en shit..dus, vanaf nu maar hardcore aan de bak voordat die gay-boys je komen bashen![]()

en ik dacht dat ik gay was ghehehe
WTF is dit man. Krijgt Loo hier via jou een bash van gay-boys? Laat je niet zo gebruiken man, die gasten moet je meteen duidelijk maken hoe het zit!Loo, heb vervelend nieuws en goed nieuws..!
Welke wil je eerst?
Ok, het goede nieuws dan maar: Marvin is represent @28december in the evening @ all in, Utrecht..
Het slechte nieuws: Theboys uit mijn gym vonden "de Loo" een beetje tegenvallen qua massa en shit..dus, vanaf nu maar hardcore aan de bak voordat die gay-boys je komen bashen
![]()
WTF is dit man. Krijgt Loo hier via jou een bash van gay-boys? Laat je niet zo gebruiken man, die gasten moet je meteen duidelijk maken hoe het zit!

hahahaha ja maakt niks uit.
Ten eerste ben ik ook niet groot en ten tweede maak ik me niet zo druk om de mening van kurende ecto's die nog nooit van een voedingsschema gehoord hebben.
(athans, ik had in de wandelgangen gehoord dat een paar van die gasten aan de kuur waren, het was er in ieder geval niet vanaf te zien).
Maar we wachten de eerste foto's die ik post wel weer af, laat ze dan ff een vergelijking maken met hun eigen fysiek.
Ik gun ze het allerbeste in ieder geval.
@Tjok;
1rm barbell curl
Is dat een nieuwe powerlift standaard? je 1rm curl?