AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.221
MAANDAG

Het ging allemaal niet gemakkelijk, maar dat was te verwachten (zaterdag EN gister weer laat gemaakt + wat baco'tjes).
Deadliften doe ik de komende tijd ff met beleid; heb toch al zeker twee maanden aanhoudende lage rugklachten dus ff wat rehab-oefeningen doen en nettere vorm houden.

Rug

Deadlift (1sec deadstop)
8 * 60
8 * 100
8 * 140
5 * 160

Pendlay row
8 * 60
8 * 80
8 * 100 (lelijk)
10 * 80

Wide grip front pulldowns
8 * 60
8 * 75
8 * 85
8 * 85

Small grip seated rows
niet gedaan; maatje teveel pijn in lage rug

Machine small grip seated rows
8 * 50
8 * 75
8 * 100
8 * 100

Small grip pulldowns
8 * 65
8 * 80
8 * 70

Voeding
De voeding kan nog steeds verbeterd worden, het is nog niet constant genoeg, mede doordat ik vaak te laat op sta. Het is m'n zwakke punt, en in 2010 moeten de touwtjes strakker aangetrokken worden op dit punt omdat er anders een stagnatie in groei gaat plaats vinden.
:orly:

12.00 bord brinta + whey shake (biergist)
14.30 4 boterhammen + 125gram kip (vit C + multi)
16.30 banaan + whey shake + 25gram brinta
18.00 125 gram rijst + 5 eieren (biergist + visolie + vit E)
19.00 trainen
pwo; whey shake + 50 gram brinta
21.30 bord stamppot + 200gram biefstuk (biergist + vit C)

misschien nog een late meal maar ik denk dat ik vroeg ga slapen

.

Laatst bewerkt:
Waarom doe je Pendlays rows lelijk, daar pak je ook deels je onderrug mee.

Die voeding is wel lellie idd... haha. Die 2x8x100 seated rows daarentegen doe ik je niet na. Maar de teugels strakker aantrekken, gaat dat nu eindelijk gebeuren dan :D? Schuldgevoel moet nu onderhand wel aardig zijn, na oud en nieuw, en dan afgelopen weekend weer gezopen.

12 uur wakker :roflol: Nice Loo.

Gewoon ook lelijke reps maken! Beetje gooien is altijd leuk, je zit wel met je onderrug bij die oefening, maar goed.

MAANDAG

Het ging allemaal niet gemakkelijk, maar dat was te verwachten (zaterdag EN gister weer laat gemaakt + wat baco'tjes).
Deadliften doe ik de komende tijd ff met beleid; heb toch al zeker twee maanden aanhoudende lage rugklachten dus ff wat rehab-oefeningen doen en nettere vorm houden.

.

I warn u for the probs with ur back.. Ik had ook ook
al een paar maanden wat klachten bij de squat en DL..
Totdat het opeens knoepte..
Not kiddin Broeder..

Toch nog aardig kunnen eten na zown paar brakke dagen

MAANDAG

Rug

Deadlift (1sec deadstop)
8 * 60
8 * 100
8 * 140
5 * 160
Lees ik eerst deadliften doe ik met beleid..lees ik daarna 5x160kg..:rolleyes:
Verder toch goede training..maarre waar heb je rugklachten? Ik zit namelijk ook al 2 maanden met pijntjes..:mad:

Oja...zet nu maar vast je wekker voor morgen..7:00uur stipt om eens een stevig ontbijt erin te rammen!:meal::meal:

Stevige training Loo, die Deadlift doe ik je (voorlopig) niet na! :p

Eerder uit je nest komen man :D. Gewoon shakeje nemen met havermout en whey en weer slapen... Het beste is ook gewoon als je een vast ritme hebt d.m.v. werk of i.d.. Maar dat heb jij waarschijnlijk niet :P :D En oppassen met je rug maat, me pa heeft ook een keer een jaar lang op bed gelegen met z'n rug en serieus amper wat kunnen doen. Was niet leuk om te zien, laat staan het zelf hebben.

goeie rugknalling loo keep it up!!!

Ben je al met de goodmorning begonnen Loo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.234
Die voeding is wel lellie idd... haha. Die 2x8x100 seated rows daarentegen doe ik je niet na. Maar de teugels strakker aantrekken, gaat dat nu eindelijk gebeuren dan :D? Schuldgevoel moet nu onderhand wel aardig zijn, na oud en nieuw, en dan afgelopen weekend weer gezopen.

hahaha ja het voelt alsof ik weken niet getraind heb en alles weer kwijt ben, dus ik heb wel genoeg fuel om de komende tijd weer volgas te knallen!

die seated rows op 100 (fullstack) zijn niet zo heel bijzonder hoor, je zit tegen zo'n kussentje aan dus je kunt aardig wat kracht zetten.

12 uur wakker :roflol: Nice Loo.

Gewoon ook lelijke reps maken! Beetje gooien is altijd leuk, je zit wel met je onderrug bij die oefening, maar goed.

ja bij BOR's is het niet zo heel erg, maar bij pendlay's probeer ik m'n rug toch wel horizontaal te houden anders is het effect van die oefening weg.

Er is ook nog een gulden middenweg van 90kg :D

volgende week ff 90 pakken inderdaad.

I warn u for the probs with ur back.. Ik had ook ook
al een paar maanden wat klachten bij de squat en DL..
Totdat het opeens knoepte..
Not kiddin Broeder..

Toch nog aardig kunnen eten na zown paar brakke dagen

Eerder uit je nest komen man :D. Gewoon shakeje nemen met havermout en whey en weer slapen... Het beste is ook gewoon als je een vast ritme hebt d.m.v. werk of i.d.. Maar dat heb jij waarschijnlijk niet :P :D En oppassen met je rug maat, me pa heeft ook een keer een jaar lang op bed gelegen met z'n rug en serieus amper wat kunnen doen. Was niet leuk om te zien, laat staan het zelf hebben.

daarom ga ik even iets verstandiger doen voortaan, ik heb al zeker een paar maandjes last het wordt niet minder, ik kan nog prima doortrainen maar overdag zit het constant te zeuren.

Lees ik eerst deadliften doe ik met beleid..lees ik daarna 5x160kg..:rolleyes:
Verder toch goede training..maarre waar heb je rugklachten? Ik zit namelijk ook al 2 maanden met pijntjes..:mad:

Oja...zet nu maar vast je wekker voor morgen..7:00uur stipt om eens een stevig ontbijt erin te rammen!:meal::meal:

Ik voel het precies iets boven m'n linker bil (linker SI-gewricht om precies te zijn). Helemaal als ik ff gezeten heb en dan weer ga staan dan voel ik de eerste vijf passen op het linkerbeen een pijnscheut in die regio.
M'n erector zit ook regelmatig vast aan de linkerzijde.

Ik heb ergens in oktober een keer te zwaar gepakt met deadliften, toen is het begonnen, maar ik vermoed eerder dat of;
1. teveel overstrekken met de lock-out (aangezien dit pijn doet)
of
2. te ver voorover gekanteld bekken (anterior tilt) de oorzaak is.

Ik ga nu elke dag ff wat rehab-oefeningen doen voor de lage rug en vooral zorgen dat ik m'n bekken 24/7 iets meer naar achter gekanteld hou (dus meer neutrale positie), want dat geeft duidelijk verlichting. Ik "hang" teveel naar voren met m'n bekken, in zit en in stand. Zal wel even duren voordat dat erin zit, maar pijn is een goede herrineraar.

goeie rugknalling loo keep it up!!!

thanks junior.

Ben je al met de goodmorning begonnen Loo?

nee maar die neem ik serieus in overweging met m'n volgende schema, ik denk dat dat wel een bazen-oefening is die weer van pas komt bij andere oefeningen als squat, bor's, deadlifts.
(help me ff herrineren :o)

Laatst bewerkt door een moderator:
UFC begint op rtl7.. (ik denk ik post het hier maar omdat toch iedereen hier zit :D)

Over mij word weer heen gekeken. Racisme I say! :huilen:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven