XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aardige training, heb sterker gezien bij je.
Ik val in herhaling, maar die groente blijft een verbeterpuntje, je zit nu in een nieuw jaar en je weet dat je een zwakke schakel in je ketting van bodybuilding hebt.

Kwestie van een bakje stoomgroente in de magnetron doen, zo moeilijk is het niet.
Zeker jij met jouw kennis en streven naar perfectie is dit een absoluut punt van falen.

Hier stopt ook mijn herhaling, want lijk de enige die hier waarde aan hecht.

Broccoli met kerrie saus :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.244
Stevige training Loo, die Deadlift doe ik je (voorlopig) niet na! :p

Over mij word weer heen gekeken. Racisme I say! :huilen:

Godver. Loo nieuwe eisen! Minimaal 80kg or GTFO.

oja speciaal voor jou 4x achter elkaar gequote bro.

UFC begint op rtl7.. (ik denk ik post het hier maar omdat toch iedereen hier zit :D)

net gekeken ja, deed ie goed die kleine.
Nice choke man, zeker vanuit die positie.

Aardige training, heb sterker gezien bij je.
Ik val in herhaling, maar die groente blijft een verbeterpuntje, je zit nu in een nieuw jaar en je weet dat je een zwakke schakel in je ketting van bodybuilding hebt.

Kwestie van een bakje stoomgroente in de magnetron doen, zo moeilijk is het niet.
Zeker jij met jouw kennis en streven naar perfectie is dit een absoluut punt van falen.

Hier stopt ook mijn herhaling, want lijk de enige die hier waarde aan hecht.

ja klopt ik moet ook meer groente eten, maar hij staat inderdaad niet zo hoog in m'n prioriteiten lijstje.

Wat vindt je huidige vriendin van je fysiek? Mag je wel nog buffer worden? Daar heb ik nog niet veel over gelezen... :)

Zo Loo. Gezien de omstandigheden toch lekker gewerkt gab.

Hoe staat je fysiek er nu bij? Bodystats??

geen verkeerde rugtraining hoor
behoorlijke gewichten
je bent vrij snel op de deadlift met die 1 sec deadstop ( zo doe ik ze ook by the way )
ik leg hem nooit helemaal stil
hoe ben je eigenlijk aan de lage rugklachten gekomen?

• #8.250
Wat vindt je huidige vriendin van je fysiek? Mag je wel nog buffer worden? Daar heb ik nog niet veel over gelezen... :)

Ze mist zijn blokJUhs in de bulk..;):rolleyes:

hahahaha inderdaad; ze heeft me begin zomer leren kennen, toen stond ik er beter bij; harder, groter, droger.
Ze schrok zich kapot toen ik terug kwam uit Bali. En nu is het hard werken om massa terug te pakken, maar helaas kan ik daardoor niet droog blijven staan.
En dan krijg ik af en toe te horen "toen ik je net leerde kennen had je echt een strakke buik".
En dan moet ik weer hetzelfde liedje afspelen; "dit hoort allemaal bij het grotere plan schatje, ik moet nu eerst ff massa terugpakken en dan kan ik pas weer goed droogtrainen, het komt allemaal goed"

Maargoed ze ondersteunt me en zit nooit te zeuren over die 5x per week trainen en weinig uitgaan, ze snapt waar de prioriteiten liggen :D

geen verkeerde rugtraining hoor
behoorlijke gewichten
je bent vrij snel op de deadlift met die 1 sec deadstop ( zo doe ik ze ook by the way )
ik leg hem nooit helemaal stil
hoe ben je eigenlijk aan de lage rugklachten gekomen?

die deadstop doe ik nu omdat erg slecht was in de "lift off" ; ik deed 170 op reps en 190 kreeg ik niet eens los. Door hem iedere keer dood te leggen en niet te "bouncen" train ik nou bij elke rep de lift of. Ik vind het echt zwaar zuigen op deze manier maar het werkt wel.

Rugklachten;

Ik voel het precies iets boven m'n linker bil (linker SI-gewricht om precies te zijn). Helemaal als ik ff gezeten heb en dan weer ga staan dan voel ik de eerste vijf passen op het linkerbeen een pijnscheut in die regio.
M'n erector zit ook regelmatig vast aan de linkerzijde.

Ik heb ergens in oktober een keer te zwaar gepakt met deadliften, toen is het begonnen, maar ik vermoed eerder dat of;
1. teveel overstrekken met de lock-out (aangezien dit pijn doet)
of
2. te ver voorover gekanteld bekken (anterior tilt) de oorzaak is.

Ik ga nu elke dag ff wat rehab-oefeningen doen voor de lage rug en vooral zorgen dat ik m'n bekken 24/7 iets meer naar achter gekanteld hou (dus meer neutrale positie), want dat geeft duidelijk verlichting. Ik "hang" teveel naar voren met m'n bekken, in zit en in stand. Zal wel even duren voordat dat erin zit, maar pijn is een goede herrineraar.

ik leg hem nooit helemaal neer
wat jij zei - effe een secondje en dan weer gaan
het werkt wel
waar ik wel mee bezig ben , als ik zwaar heb gedeadlift
de dagen erna geen onbehoedse bewegingen maak
soms erg lastig

• #8.253
hahah je wordt vakkundig genegeerd door Loo volgens mij (zal vooral gezien de vraag naar zijn fysiek+bodystats zijn;)

hahaha, nee ik had hem ff over het hoofd gezien met quoten.

Maar daar komt bij dat het bijna een wekelijkse vraag is....

Laat ik het zo zeggen; ik kom nog een paar kilo'tjes te kort.

Ik voel het precies iets boven m'n linker bil (linker SI-gewricht om precies te zijn). Helemaal als ik ff gezeten heb en dan weer ga staan dan voel ik de eerste vijf passen op het linkerbeen een pijnscheut in die regio.
M'n erector zit ook regelmatig vast aan de linkerzijde.

Ik heb ergens in oktober een keer te zwaar gepakt met deadliften, toen is het begonnen, maar ik vermoed eerder dat of;
1. teveel overstrekken met de lock-out (aangezien dit pijn doet)
of
2. te ver voorover gekanteld bekken (anterior tilt) de oorzaak is.

Ik ga nu elke dag ff wat rehab-oefeningen doen voor de lage rug en vooral zorgen dat ik m'n bekken 24/7 iets meer naar achter gekanteld hou (dus meer neutrale positie), want dat geeft duidelijk verlichting. Ik "hang" teveel naar voren met m'n bekken, in zit en in stand. Zal wel even duren voordat dat erin zit, maar pijn is een goede herrineraar.

thanks junior.

nee maar die neem ik serieus in overweging met m'n volgende schema, ik denk dat dat wel een bazen-oefening is die weer van pas komt bij andere oefeningen als squat, bor's, deadlifts.
(help me ff herrineren :o)

Zefde probelemen hier.. Had nog wat oefeningen liggen uit zo'n boekje van mn broertje vroeger, die ook rugpijn had.. Een holle rug zit in mijn familie want mn vader en broertje en lichtelijk mn moeder en mn opa helemaal hebben het ook..

Zal ook eens wat rehab en ondersteuningsoefeninge doen daar..

ik leg hem nooit helemaal neer
wat jij zei - effe een secondje en dan weer gaan
het werkt wel
waar ik wel mee bezig ben , als ik zwaar heb gedeadlift
de dagen erna geen onbehoedse bewegingen maak
soms erg lastig
Ik gebruik de deadstop om iedere rep te resetten. Ik zie het vaak bij andere dat ze de bar scheef laten zakken, of neer laten vallen. De bar ligt dan scheef voor ze op de grond, en meteen weer omhoog trekken. Je ziet dan dat de lift niet meer goed loopt en ze moeten corrigeren.

Ik controleer altijd weer de bar en test de juiste afstand tov mijn schenen alsof ik aan mij eerste rep begin. Toen ik dit steeds weer deed merkte ik dat ik flinke progressie boekte op de deadlift. Ben hier wel wat meer tijd mee kwijt dan 1 sec.

• #8.256
Ik heb dat probleem helemaal niet, als ik meteen doorga met een touch and go dan blijf ik keurig in lijn, ik vind het juist lastiger om weer in positie te komen als ik de bar dood leg, dan ben ik uit "the groove".

Maar op zeker dat deze manier je 1rm meer omhoog brengt.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Zefde probelemen hier.. Had nog wat oefeningen liggen uit zo'n boekje van mn broertje vroeger, die ook rugpijn had.. Een holle rug zit in mijn familie want mn vader en broertje en lichtelijk mn moeder en mn opa helemaal hebben het ook..

Zal ook eens wat rehab en ondersteuningsoefeninge doen daar..

Ik heb hier; http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/voorkom-behandel-blessures-230008/#post4496423 wat vermeld over een te ver voorover gekanteld bekken, er staat ook een link met een goed artikel over deze problematiek bij.

Je hebt je hele deadlift gewoon verdoet door "touch 'n go" te doen, de goden straffen je nu!1one1!1

• #8.258
Je hebt je hele deadlift gewoon verdoet
door "touch 'n go" te doen, de goden straffen je nu!1one1!1

check deze uitspraak van mij dan in 2007;

ik heb een tijdje ge-deadlift maar vond het niet echt een toevoeging op m'n schema. Het kostte vooral veel tijd het klaarzetten enzo.
Hyperextensions pak ik wel puur voor kracht niet voor massa.

:roflol: :o

tot op de dag van vandaag word ik ervoor gestraft door de ijzergoden.

Hahaha holy shit, jij was de weg kwijt!!! :roflol:
Beetje bij beetje leer je Loo, misschien ga je ooit nog low rep DEADliften!

• #8.260
DINSDAG

Redelijke training, ik hoop binnenkort die 110 weer 8 keer te pakken terwijl de spotter met z'n handen in z'n zakken staat, wordt wel weer een keer tijd.

Borst

Bankdrukken
10 * 60
10 * 80
8 * 100
8 * 110 (spot)

Schuindrukken smith
10 * 60
10 * 80
8 * 90

Dumbbell fly's
12 * 18
8 * 26
8 * 32
12 * 18

Chest press machine
10 * 65
8 * 100
8 * 100

Standing cable fly's
8 * 10
8 * 15
8 * 20

Voeding

Blijft lastig, vroeg opstaan, maar wel al een winst van 1,5 uur t.o.v gister :D

10.30 bord brinta + whey shake (biergist)
13.00 4 boterhammen + 5 eieren (vit C + multi)
15.30 125 gram rijst + 200 gram kip (biergist)
16.30 trainen
PWO; whey shake + 50 gram brinta wake up
19.00 bord pasta + 150 gram tonijn (visolie + vit E)
23.00 100 gram noten + 500 gram kwark (biergist + vit C)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven