Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
heb je geen baan eigenlijk? haha.. altijd dat late opstaan

• Like
Waarderingen: Loo
8 * 32 heftig hoor.
pakte die vandaag incline drukken gvd.

• Like
Damn die BP en Fly's. :roflol:

• Like
Zeer netjes Loo :D

• Like
Brute bench en fly's.
Maar zijn 5 oefeningen niet wat te veel voor de borst?

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.267
heb je geen baan eigenlijk? haha.. altijd dat late opstaan

ben zoekende

Hij is player van beroep.
en hosselaar.

ben ik mee gestopt (met allebei), ****ing saai leven op het moment dus.

8 * 32 heftig hoor.
pakte die vandaag incline drukken gvd.

32 op incline is ook niet verkeerd.

thanks

Brute bench en fly's.
Maar zijn 5 oefeningen niet wat te veel voor de borst?

klopt.

M'n trainingsmaat z'n IQ is iets minder dus hij denkt hoe meer hoe beter, maar vanaf nu ga ik voor borst gewoon 3 sets pakken ipv 4 en de laatste twee oefeningen niet helemaal all out. Ik ben te bang voor overkill.
Ik kuur ook niet, hij wel.

Kun je niet regelen dat tijgertje mee gaat moshen?

Loo, sterke chest dag man! :cool:

Nice training Loo, maar waarom die incline in de smith?

Goede borsttraining weer Loo! Zoals van je verwacht wordt! Vandaag weer anderhalf uur eerder op als gister???

Oja voer je die incline presses net zo uit als je flat benches in utrecht laatst?

Lekker getraind kerel !

Als je nu vroeger opstaat of later, probeer je dan je kcal gelijk te houden? Of skip je gewoon
een paar maaltijden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.274

ga ik vandaag doen

Kun je niet regelen dat tijgertje mee gaat moshen?

tiger heeft (nog) niet genoeg haat in zich, misschien over een paar jaar.

thanks!

Nice training Loo, maar waarom die incline in de smith?

Goede borsttraining weer Loo! Zoals van je verwacht wordt! Vandaag weer anderhalf uur eerder op als gister???

Oja voer je die incline presses net zo uit als je flat benches in utrecht laatst?

Ik pak hem ff een tijdje op de smith omdat ik dumbbells en stangen ff zat ben voor incline. En ik wil die upper pecs wat meer isoleren.

Ik pak die negatieve op de smith iets langzamer dan normaal, je kan in een smith heel gecontroleerd drukken dus ik probeer die negatieve wat zwaarder te maken.

Lekker getraind kerel !

Als je nu vroeger opstaat of later, probeer je dan je kcal gelijk te houden? Of skip je gewoon
een paar maaltijden?

nee vanaf het moment dat ik op sta begin ik te eten.
Omdat ik nu pas om 10.00 m'n bed uit ben mis ik eigenlijk een meal, maarja slapen = IGF + GH aanmaken :D
(helaas ben ik weer 0,5kg afgevallen sinds halverwege december, dus :fuu:)

Laatst bewerkt:
****ed up he dat opstaan. Ik heb er ook zo'n dikke probs mee. Sowieso omdat ik eigenlijk liever een 25 urige dag had, meestal kan ik nog niet echt slapen als ik 16 uur wakker ben, maar ik slaap wel het liefst 8 uur. Naar is dat. Ik heb ook meestal een week nodig om in een goed ritme te komen maar ben er binnen 2 dagen weer uit. Deze week weer 2 dagen als een zombie rond gelopen om in een ritme te komen. Voorlopig ff vast houden.

Maar Loo ik dacht dat je eindejaarsevaluatie vertelde dat je in week 1 begon met een nieuwe baan? Of heb ik dat verkeerd gezien?

Nog steeds geen 8 x 110?;)

Soms vraag ik me af waar het nut zit van 8 reps te doen bij flies met grote gewichten? Als ik een gewicht neem van pakweg 22kg+ dan gaat mijn vorm er erg onder lijden, wat is dan het nut van een isolatie-oefening als je die niet strikt doet? (Niet dat mijn mening een referentiepunt is, want ik heb niet zo'n goed ontwikkelde borstspier als het op massa aankomt...;).)

Heb jij een goede reactie hiermee op je borstspier en kan je de beweging nog strikt doen, of wordt de beweging eerder een soort van db press? Anders ga ik het ook maar eens proberen.

opzich valt het nog wel mee met hoeveelheid sets...als je naar de serieuze sets kijkt.

goede workout Loo!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven