- Waardering
- 666
Maar Loo ik dacht dat je eindejaarsevaluatie vertelde dat je in week 1 begon met een nieuwe baan? Of heb ik dat verkeerd gezien?
Ja klopt dat loopt nog, in principe ben ik aangenomen ik start ergens volgende week. Het is nog niet helemaal zeker maar ik denk dat het wel goed zit.
Nog steeds geen 8 x 110?
Soms vraag ik me af waar het nut zit van 8 reps te doen bij flies met grote gewichten? Als ik een gewicht neem van pakweg 22kg+ dan gaat mijn vorm er erg onder lijden, wat is dan het nut van een isolatie-oefening als je die niet strikt doet? (Niet dat mijn mening een referentiepunt is, want ik heb niet zo'n goed ontwikkelde borstspier als het op massa aankomt....)
Heb jij een goede reactie hiermee op je borstspier en kan je de beweging nog strikt doen, of wordt de beweging eerder een soort van db press? Anders ga ik het ook maar eens proberen.
Die 8 x 110 had ik wel te pakken, maar toen dit, toen dat....vroegah was alles beter.
Ik kan nog wel nette fly's maken met hoge 20-ers hoor.
Met 32 zak ik veiligheidshalve niet heel diep, maar ik blijf m'n arm in bijna gestrekte positie "locken".
Je voelt vanzelf hoe zwaar je kan gaan, als het te zwaar wordt ga je vanzelf je ellebogen minder strekken en dat is niet de bedoeling. Bij de een gebeurt dat bij 22, bij de ander bij 32.
Ik zie sommige jongens ook fly's doen met hun elleboog bijna in 90 graden, imo zwaar nutteloos.
opzich valt het nog wel mee met hoeveelheid sets...als je naar de serieuze sets kijkt.
goede workout Loo!
klopt, als je echte werksets telt valt het mee.
Zo ga ik het sowieso wat vaker doen de komende tijd; 4 of 5 oefeningen maar minder werksets.
---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------
DINSDAG
Beetje laffe trainnig, maar dat maakt niet uit ik was sowieso niet van plan voluit te gaan na 2 weken geen benen trainen en weer wat lichte knie probs. (geen last van gehad vandaag trouwens). Moge de ijzergod me bijstaan en me geen absurde spierpijn geven de komende week.
Wheels
Leg extensions
3 * 15 * lightweight
15 * 75
15 * 75
Fullsquat (wide stance)
10 * 60
10 * 80
8 * 100
Leg press (wide stance)
10 * 100
10 * 150
10 * 200
Standing leg curl
12 * 20
12 * 20
12 * 20
10 * 25
Adductor machine
15 * 30
15 * 45
15 * 55
Voeding
10.30 bord brinta + whey shake (biergist)
13.00 4 boterhammen + 5 eieren (vit C + multi + creatine)
15.30 125 gram zilvervliesrijst + 200 gram kip (biergist)
16.30 trainen
PWO; AA+ creatine, whey shake + 50 gram brinta
19.30 250 gram aardappelpuree + 200gram zalm + stoomgroenten (visolie + vit E)
23.00 75 gram noten + 500 gram kwark (creatine)
Laatst bewerkt: