Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.281
Maar Loo ik dacht dat je eindejaarsevaluatie vertelde dat je in week 1 begon met een nieuwe baan? Of heb ik dat verkeerd gezien?

Ja klopt dat loopt nog, in principe ben ik aangenomen ik start ergens volgende week. Het is nog niet helemaal zeker maar ik denk dat het wel goed zit.

Nog steeds geen 8 x 110?;)

Soms vraag ik me af waar het nut zit van 8 reps te doen bij flies met grote gewichten? Als ik een gewicht neem van pakweg 22kg+ dan gaat mijn vorm er erg onder lijden, wat is dan het nut van een isolatie-oefening als je die niet strikt doet? (Niet dat mijn mening een referentiepunt is, want ik heb niet zo'n goed ontwikkelde borstspier als het op massa aankomt...;).)

Heb jij een goede reactie hiermee op je borstspier en kan je de beweging nog strikt doen, of wordt de beweging eerder een soort van db press? Anders ga ik het ook maar eens proberen.

Die 8 x 110 had ik wel te pakken, maar toen dit, toen dat....vroegah was alles beter.

Ik kan nog wel nette fly's maken met hoge 20-ers hoor.
Met 32 zak ik veiligheidshalve niet heel diep, maar ik blijf m'n arm in bijna gestrekte positie "locken".

Je voelt vanzelf hoe zwaar je kan gaan, als het te zwaar wordt ga je vanzelf je ellebogen minder strekken en dat is niet de bedoeling. Bij de een gebeurt dat bij 22, bij de ander bij 32.

Ik zie sommige jongens ook fly's doen met hun elleboog bijna in 90 graden, imo zwaar nutteloos.

opzich valt het nog wel mee met hoeveelheid sets...als je naar de serieuze sets kijkt.

goede workout Loo!

klopt, als je echte werksets telt valt het mee.
Zo ga ik het sowieso wat vaker doen de komende tijd; 4 of 5 oefeningen maar minder werksets.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

DINSDAG

Beetje laffe trainnig, maar dat maakt niet uit ik was sowieso niet van plan voluit te gaan na 2 weken geen benen trainen en weer wat lichte knie probs. (geen last van gehad vandaag trouwens). Moge de ijzergod me bijstaan en me geen absurde spierpijn geven de komende week.

Wheels

Leg extensions
3 * 15 * lightweight
15 * 75
15 * 75

Fullsquat (wide stance)
10 * 60
10 * 80
8 * 100

Leg press (wide stance)
10 * 100
10 * 150
10 * 200

Standing leg curl
12 * 20
12 * 20
12 * 20
10 * 25

Adductor machine
15 * 30
15 * 45
15 * 55

Voeding

10.30 bord brinta + whey shake (biergist)
13.00 4 boterhammen + 5 eieren (vit C + multi + creatine)
15.30 125 gram zilvervliesrijst + 200 gram kip (biergist)
16.30 trainen
PWO; AA+ creatine, whey shake + 50 gram brinta
19.30 250 gram aardappelpuree + 200gram zalm + stoomgroenten (visolie + vit E)
23.00 75 gram noten + 500 gram kwark (creatine)

Laatst bewerkt:
met wat voor job ga je mee beginnen dan? Eentje waar je nog 2 uur vroeger moet beginnen dan maaltijd numero uno?

Haha hij heeft eindelijk z'n groenten hoor en nu wel alles netjes op eten he.

Zo ga ik het sowieso wat vaker doen de komende tijd; 4 of 5 oefeningen maar minder werksets.

dat is voor de motivatie soms ook lekker - beetje rouleren met meerdere oefeningen enzo.

Leg Workout is wel laf...maar het wordt je vergeven :P

Ja klopt dat loopt nog, in principe ben ik aangenomen ik start ergens volgende week. Het is nog niet helemaal zeker maar ik denk dat het wel goed zit.

Die 8 x 110 had ik wel te pakken, maar toen dit, toen dat....vroegah was alles beter.

Ik kan nog wel nette fly's maken met hoge 20-ers hoor.
Met 32 zak ik veiligheidshalve niet heel diep, maar ik blijf m'n arm in bijna gestrekte positie "locken".

Je voelt vanzelf hoe zwaar je kan gaan, als het te zwaar wordt ga je vanzelf je ellebogen minder strekken en dat is niet de bedoeling. Bij de een gebeurt dat bij 22, bij de ander bij 32.

Ik zie sommige jongens ook fly's doen met hun elleboog bijna in 90 graden, imo zwaar nutteloos.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

DINSDAG

Beetje laffe trainnig, maar dat maakt niet uit ik was sowieso niet van plan voluit te gaan na 2 weken geen benen trainen en weer wat lichte knie probs. (geen last van gehad vandaag trouwens). Moge de ijzergod me bijstaan en me geen absurde spierpijn geven de komende week.

Wheels

Leg extensions
3 * 15 * lightweight
15 * 75
15 * 75

Fullsquat (wide stance)
10 * 60
10 * 80
8 * 100

Leg press (wide stance)
10 * 100
10 * 150
10 * 200

Standing leg curl
12 * 20
12 * 20
12 * 20
10 * 25

Adductor machine
15 * 30
15 * 45
15 * 55

Voeding

10.30 bord brinta + whey shake (biergist)
13.00 4 boterhammen + 5 eieren (vit C + multi + creatine)
15.30 125 gram zilvervliesrijst + 200 gram kip (biergist)
16.30 trainen
PWO; AA+ creatine, whey shake + 50 gram brinta
19.30 250 gram aardappelpuree + 200gram zalm + stoomgroenten (visolie + vit E)
23.00 500 gram kwark (creatine)

Mogen de ijzergoden je niet straffen voor deze lage squats heer vergeef het hem! Loo shut up and squat hier zat meer in ik ben het zeker. Als ik kon gaf ik je nu een motiverende bitchslap! Hahah toch goed gepopmt ondanks de vrees voor kniepijn!

toch netjes

Netjes Loo. Wanneer begon je nou aan je 5x5 training? En waarom ram je die visolie bij je PW maaltijd niet ff bij die kwark in de volgende meal?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Loo

Verstandig besluit, mijn idee! ;):D
Goed bezig Loo, maar die gewichten hadden hoger gekund.

Die spierpijn verdien je, want je besloot benen 2 weken niet te trainen daar horen consequenties bij.
Hoe durf je de ijzergoden om vergeffenis te vragen...

Ik ben benieuwd wat je op 5x5 gaat doen als dat het plan is :)

dat je bij sommige oefeningen niet zwaarder bent gegaan aangezien je de reps wel haalt.. makkelijk?
beetje te voorzichtig met de knie:D
ben benieuwd of je veel spierpijn heb ik had het in iedergeval erg

Is wel erg laffe shit Loo..!

• #8.296
met wat voor job ga je mee beginnen dan? Eentje waar je nog 2 uur vroeger moet beginnen dan maaltijd numero uno?

In een sport/fitness-centrum, ga als fitnessinstructeur werken (wisselende diensten) maar ik wil vrij snel naar een situatie waar ik ook als fysio aan het werk kan daar. Er zit een grote fysiotherapie-praktijk aan het centrum verbonden, zodra ik binnen ben ga ik een praatje maken met de eigenaar
En daarnaast heb ik nu gesolliciteerd bij de praktijk waar beginnerbb werkt, maar dat is alleen voor de avonduren.
En ik heb nog wat solli's lopen.
Moet ff kijken hoe ik het precies in ga delen qua tijd aangezien het deeltijdbaantjes worden met wisselende diensten.

En verder wil ik hier niet teveel over werk praten.

groenten in de stoomoven nog wel, hoe gezond wil je het hebben :D

dat is voor de motivatie soms ook lekker - beetje rouleren met meerdere oefeningen enzo.

Leg Workout is wel laf...maar het wordt je vergeven :P

juist.

Mogen de ijzergoden je niet straffen voor deze lage squats heer vergeef het hem! Loo shut up and squat hier zat meer in ik ben het zeker. Als ik kon gaf ik je nu een motiverende bitchslap! Hahah toch goed gepopmt ondanks de vrees voor kniepijn!

zoals ik al zei ik ben niet voluit gegaan omdat de beste voorspeller voor de toekomst het verleden is. En uit het verleden weet ik dat een week benen overslaan al garantie biedt voor abnormale spierpijn.

(http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/extreme-spierpijn-192141/)

En als ik een volle week ****ing spierpijn heb dan werkt dat alleen maar contraproductief; liever wat minder intensiteit deze week en sneller herstel, het zou alleen maar tegen me werken als ik de training van gisteren all out was gegaan en vervolgens een week ****ed up hebben gelopen, dat is gewoon ongezond.

Netjes Loo. Wanneer begon je nou aan je 5x5 training? En waarom ram je die visolie bij je PW maaltijd niet ff bij die kwark in de volgende meal?

Ik ga volgende week nog 8 reps draaien en dan ga ik denk ik over op 5.
Dan zit ik op 3 weken 8 reppers, en dan een week of 3 op 5 reps en dan beginnen met een nieuw schema.
Overigens ga ik bij een paar (isolatie)oefeningen rond de 10 reps blijven zitten, ik vind lage reps in die gevallen niet lekker aanvoelen.

Die visolie zijn capsules, kleine moeite om ze gewoon ff in te nemen.

Verstandig besluit, mijn idee! ;):D
Goed bezig Loo, maar die gewichten hadden hoger gekund.

Die spierpijn verdien je, want je besloot benen 2 weken niet te trainen daar horen consequenties bij.
Hoe durf je de ijzergoden om vergeffenis te vragen...

zie reply op nicolas24

zie onderstaande;

Zit in een andere wereld kennelijk

Ik ben benieuwd wat je op 5x5 gaat doen als dat het plan is :)

ik ook, ben gister alvast begonnen met creatine hahaha.

dat je bij sommige oefeningen niet zwaarder bent gegaan aangezien je de reps wel haalt.. makkelijk?
beetje te voorzichtig met de knie:D
ben benieuwd of je veel spierpijn heb ik had het in iedergeval erg

juist.

Ik denk dat het meevalt met de spierpijn, heb er nog niet abnormaal last van athans. Maar uit ervaring weet ik dat het ergens rond 5 uur vanmiddag pas echt komt opzetten.

hahaha ja toch.

Is wel erg laffe shit Loo..!

zie reply nicolas24.

Laatst bewerkt door een moderator:
Loo, hoezo begonnen je knieen ineens weer ****ed te doen dan. Je was toch zo goed als hersteld, of is dit gewoon blijvende schade

• Like
Waarderingen: Loo
  • #8.298
Loo, hoezo begonnen je knieen ineens weer ****ed te doen dan. Je was toch zo goed als hersteld, of is dit gewoon blijvende schade

door m'n eigen domme fout;

High reps/low rest.
Domme fout; te zwaar begonnen met leg extensions waardoor ik de rest vd training een zeurende knie had. Verder nadruk gelegd op binnen/achterkant; valt vies tegen zo wijd staan.

(en ik heb ook die standing leg curls te zwaar gepakt, dat is ook een knie-sloper volgens mij)

Maar ik had gister weer nergens last van, dus het was vals alarm, athans een goede waarschuwing.
Voortaan gewoon weer extra aandacht aan warming-up besteden en die standing leg curls eruit gooien. K*toefening.

door m'n eigen domme fout;

(en ik heb ook die standing leg curls te zwaar gepakt, dat is ook een knie-sloper volgens mij)

Maar ik had gister weer nergens last van, dus het was vals alarm, athans een goede waarschuwing.
Voortaan gewoon weer extra aandacht aan warming-up besteden en die standing leg curls eruit gooien. K*toefening.

extension er ook niet uittyfen? ****ed wel met je knieen, althans ik vind hem niet prettig

• #8.300
extension er ook niet uittyfen? ****ed wel met je knieen, althans ik vind hem niet prettig

ja dat hoor ik wel vaker.

Ik vind hem wel erg lekker om die vastus medialis aan te spreken, ik pak hem overigens nooit echt zwaar (rond de 15hh) en laat hem niet te ver zakken, zorg wel dat ik die knie goed strek en zo hard aanspan dat die vastus uit elkaar knalt (is overigens nog nooit gebeurd :D )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven