AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja dat hoor ik wel vaker.

Ik vind hem wel erg lekker om die vastus medialis aan te spreken, ik pak hem overigens nooit echt zwaar (rond de 15hh) en laat hem niet te ver zakken, zorg wel dat ik die knie goed strek en zo hard aanspan dat die vastus uit elkaar knalt (is overigens nog nooit gebeurd :D )

Dat hard bovenin aanspannen voelt juist echt verrot aan, net alsof je overstrekt.

hehe, eindelijk gaat ut luie zwien aan ut werk :p succes gab ;) Als ik een blessure oploop weet ik je te vinden ghehehe :D

Yo Loo, ik heb deze week met die Westside Barbell shit zetten klooien en een mooi BB achtig schema'tje gemaakt waar ik vanaf deze week mee ben begonnen. Zal het vanavond ff in mijn log posten, zoals het er nu uit ziet gaan dat leuke trainingen worden en een aangename afwisseling van de eeuwige split, zonder wat massa opbouw uit het oog te verliezen. Ik heb nu ook een tijd van die 5 reppers gemaakt, ook wat singles en doubles erbij enzo, maar ik denk dat mijn nieuwe schema wel wat leuke PR's gaat opleveren, zodat er over een tijdje weer een tandje zwaarder puur en alleen op massa getrained kan worden. Misschien ook wel interresant voor je.

Laatst bewerkt:
laat die open keten oefeningen toch gewoon voor wat ze zijn man. Weinig meerwaarde en ****ing belastend voor je knieën.
Heb gister nog artikeltje gelezen waarin stond dat quadriceps die sterker zijn dan hamstrings een vergrote kans geven op VKB letsel.

ja dat hoor ik wel vaker.

Ik vind hem wel erg lekker om die vastus medialis aan te spreken, ik pak hem overigens nooit echt zwaar (rond de 15hh) en laat hem niet te ver zakken, zorg wel dat ik die knie goed strek en zo hard aanspan dat die vastus uit elkaar knalt (is overigens nog nooit gebeurd :D )

Hoorde juist dat leg extension (low weight, high reps) een herstellende werking heeft met betrekking tot het "sporen" van de knie? Ook een beetje jou probleem dacht ik.

Ondervind btw ook de negatieve gevolgen van te lang niet squatten, zelfs kakken doet zeer door de rand vd wc:o. Geeft maar weer is aan wat een geweldige oefening dat is.

Gaat goed verder! nice voeding.

Imo kunnen leg extensions in hoge reprange weinig kwaad voor de knieën.

En voeding is zoals hierboven staat top ;)

Toch ff terug naar werk :p

Is het zo moeilijk werk te vinden als fysiotherapeut dan?

Ben ook aan het overwegen dat te gaan studeren.

LOo..de p*ssy training is je vergeven..vond het een legitieme reden!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.310
DONDERDAG

Redelijke training, nog steeds(!) spierpijn in m'n borst dus cgbp en dips ff normaal gedaan.

Triceps

Push down
15 * 20
15 * 30
15 * 40
8 * 50

C.G.B.P
10 * 60
8 * 80
10 * 80
10 * 80

Dips
15 * bw
15 * bw + 20
12 * bw + 25

Rope push down
10 * 22,5
10 * 27,5
8 * 32,5
8 * 37,5 (spot)

Biceps

Barbell curls
10 * 30
8 * 40
10 * 50
8 * 60 (forced reps)

Dumbbell curls
8 * 18
8 * 22
8 * 24

Machine curls (scott bench)
10 * 40
8 * 60
8 * 80 (spot)
10 * 55

Hammer curl (rope)
3 * 8 * ?

Voeding

stofwisseling begint wel iets te verbeteren

10.00 whey shake + 50 gram brinta wake up
12.30 4 boterhammen + 200 gram markeel (vit C + multi + creatine)
15.00 bord pasta + 140 gram tonijn (biergist + visolie + vit E)
18.00 125 gram rijst + 200 gram kip (creatine)
19.00 trainen
PWO; AA + creatine, whey shake + 50 gram brinta wake up
22.00 125 gram rijst + 3 eieren (biergist + vit C)
23.00 500 gram kwark

Laatst bewerkt:
Waarom Brinta Wake up?
Is dat gewoon brinta?

• Like
Waarderingen: Loo
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.312
Veel oefeningen man voor je armen. Doe je dit altijd zo?

mengt makkelijker, en beter weg te krijgen, als ik jou was zou ik die tip met beiden handen aanpakken, makkelijke manier om ff wat ECHTE kcal's uit carbs naar binnen te krijgen!
had gelezen dat er in die wakeup ook aardig wat suikers zaten. Maargoed, s'ochtends is dat geen ramp.
Blijf me verbazen over die barbell curls van je, die zijn flink sterk

fock gozer, wat een barbell curl...
Doe je hem beetje cheated of vrij strikt nog?

Normale brinta is ook nog 360 kc's/100 gram... pak ong 150 gram met ontbijt, flink wat melk erbij en je zit ook al rond de 1000 kc's voor ontbijt

Beter gewone Brinta nemen ja! Wake-up zit vol suikers

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven