XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.341
Ik deed altijd in mjn anti-kater shake op zaterdag-zondagochtend gewoon 25 GR whey-150 GR brinta-600 ML melk in de blender. Kwam altijd zo'n ranzig schuimlaag bovenop, maar was verder wel goed te zuipen.

Aha ok. Dan weet ik het ook niet ;) Had eerst iets van XXL met alleen complexe carbs maar die shit smaakte voor geen meter.

• #8.344
Ik deed altijd in mjn anti-kater shake op zaterdag-zondagochtend gewoon 25 GR whey-150 GR brinta-600 ML melk in de blender. Kwam altijd zo'n ranzig schuimlaag bovenop, maar was verder wel goed te zuipen.

al smaakt het naar pis, boeit me niet.
Als het maar weg te drinken is en ik niet die shake-beker 3kwartier op z'n kop moet houden om die prut eruit te krijgen.

CCG van XXL heb ik ook, neem ik altijd juist VOOR het uitgaan haha..

• #8.347
Havermoutkoeken ftw!

CCG van XXL heb ik ook, neem ik altijd juist VOOR het uitgaan haha..

Precies waar ik aan dacht ccg, als het goed is is het een havermout achtig spulletje, maar erg lekker en mengt veel beter. Misschien een nadeel is dat je het wel met melk moet nemen (tenminste met water zal het wel niet zo lekker zijn) en misschien wil je dit niet.
Kleine shake van 2 scheppen in 250ml melk is al 320kcal totaal (incl melk), een grote shake van de dubbele hoeveelheid is dus al genoeg calorieen als volwaardige maaltijd.

"mmmm, op zich wel als ik naar de naam kijk "complex carb gainer", maar dat bestaat nog steeds voor 50 % uit een relatief snelle suiker (maltodextrine), dus in dat opzicht is het niet (veel) beter dan brinta wake up.

Zal me er morgen nog eens in verdiepen."

Oei voor de samenstelling moet ik even de pot erbij halen, maar ik dacht te herinneren dat het aandeel suiker gering was. Maar jij weet zelf denk ik wel wat je wil, het is hoe dan ook een interessante optie ;)

Laatst bewerkt:
mmmm, op zich wel als ik naar de naam kijk "complex carb gainer", maar dat bestaat nog steeds voor 50 % uit een relatief snelle suiker (maltodextrine), dus in dat opzicht is het niet (veel) beter dan brinta wake up.

Zal me er morgen nog eens in verdiepen.
De gewone Brinta!!

Als je het voor onderweg nodig hebt doe je gewoon 60gr brinta en 40gr eiwit in een shakebeker en gooi je er pas water in als je het op gaat drinken.

mengt makkelijker, en beter weg te krijgen, als ik jou was zou ik die tip met beiden handen aanpakken, makkelijke manier om ff wat ECHTE kcal's uit carbs naar binnen te krijgen!

nam mijn moeder ook een tijd, zit daar niet een shitloadf aan suiker in? 30gram ofzo

Waarom bestel je geen "Rice & protein" lees er veel goeds over en is een simple maaltijd vervanger..

waar haal je 'die' bambix shizzle, ik ben al een tijd opzoek naar die versie/merk van bambix.

Ik begrijp het probleem niet ?

mijn ontbijt;

150 gram havermout
1 banaan
80 gram whey isolaat
0,5 liter water
10 gram bcaa

All in the mixer en klaas is klara. Binnen 3 minuten opgedronken en zeer vloeibaar.

Bambix heb ik ook maar is net als brinta niet echt vloeibaar als je het in de mixer heb gegooid.

• #8.357
bij het babyvoer in de supermarkt, wel flink aan de prijs

ja het is wel prijzig, heb vanmorgen ff een pak bambix rijstebloem gehaald ga zo ff testen of het drinkbaar is/blijft.
Volgens Ibo D. is het wel te doen, ben benieuwd.

Ik begrijp het probleem niet ?

mijn ontbijt;

150 gram havermout
1 banaan
80 gram whey isolaat
0,5 liter water
10 gram bcaa

All in the mixer en klaas is klara. Binnen 3 minuten opgedronken en zeer vloeibaar.

Bambix heb ik ook maar is net als brinta niet echt vloeibaar als je het in de mixer heb gegooid.

hoe lang blijft die mix van jou drinkbaar?

Hahahaha ****ing vies, brinta drinken:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven