AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vertel het eens.

Ik eet sochtends normale brinta, weinig toegevoegde suiker. Waarom zou ik dan brinta wake up eten, met 40 gram toegevoegde suiker per 100 gram.
Jij staat toch altijd zo negatief tegenover het innemen van suiker?

Suiker is mijn vijand behalve rondom de training.
De rolleyes was omdat zijn zogenaamd gouden tip useless is..

sick BB-Curls!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.323
Veel oefeningen man voor je armen. Doe je dit altijd zo?

nee niet altijd, alleen nu ff.
als je alleen werksets telt valt het nog mee.

fock gozer, wat een barbell curl...
Doe je hem beetje cheated of vrij strikt nog?

zie dikgedrukte

Barbell curls
10 * 30
8 * 40
10 * 50
8 * 60 (forced reps)

had gelezen dat er in die wakeup ook aardig wat suikers zaten. Maargoed, s'ochtends is dat geen ramp.
Blijf me verbazen over die barbell curls van je, die zijn flink sterk

Vertel het eens.

Ik eet sochtends normale brinta, weinig toegevoegde suiker. Waarom zou ik dan brinta wake up eten, met 40 gram toegevoegde suiker per 100 gram.
Jij staat toch altijd zo negatief tegenover het innemen van suiker?

Beter gewone Brinta nemen ja! Wake-up zit vol suikers

Suiker is mijn vijand behalve rondom de training.
De rolleyes was omdat zijn zogenaamd gouden tip useless is..

:fuu: !!!!!!!!

Zitten jullie ff m'n zeepbel leeg te prikken.
Damn ik dacht dat die brinta wake up een gouden uitvinding was man, maar als de helft snelle suikers is dan is het niet zo'n goede bron inderdaad.

Mmmmm, op zoek naar wat nieuws om m'n kcal's verantwoord te uppen.:mad:

gewone brinta;). Mij is opgevallen dat wanneer je het door je wheyshake gooit het veel minder snel hard wordt.

gewone brinta;). Mij is opgevallen dat wanneer je het door je wheyshake gooit het veel minder snel hard wordt.

Ik doe nu 400 ml melk met 75 gram brinta, das een (1) atje. 2e ronde hetzelfde recept, ben je in 5 min klaar, killerontbijt. Met whey erbij wordt toch vrij stroperig, lijkt harder te vullen

Hehe, als het zo'n gouden uitvinding was zouden wel meer mensen het gebruiken ook.

• #8.327

Ik doe nu 400 ml melk met 75 gram brinta, das een (1) atje. 2e ronde hetzelfde recept, ben je in 5 min klaar, killerontbijt. Met whey erbij wordt toch vrij stroperig, lijkt harder te vullen

ik eet elke ochtend al brinta.

Ik heb het over een goedje om door m'n whey shake te gooien, om tussendoor te snacken of als ik onderweg ben of PWO.
Een weightgainer, maar dan zonder snelle suikers.

Hehe, als het zo'n gouden uitvinding was zouden wel meer mensen het gebruiken ook.

hahaha ja ik dacht echt dat ik vet creatief was met die wake up, ik heb er al een paar mensen enthousiast over gemaakt ook.
Hup weer 2 zakkies door die shake, en hup weer 2 zakkies erbij.
Lekker makkelijk, je drinkt het zo weg, en omhoog maar die goede kcal's.
Maar de euforie is door beginnerbb verpest :(

Gewone brinta (+50gram) in een koude whey shake, zeker als je het ff laat staan. Misschien die baby brinta?

Ik heb het over een goedje om door m'n whey shake te gooien, om tussendoor te snacken of als ik onderweg ben of PWO.
Een weightgainer, maar dan zonder snelle suikers.

?

Alle weightgainers zijn gebaseerd op OF snelle suikers, of trage koolhydraten, zoals oatmeal. Alle weightgainers zijn OF slecht, of een brintakloon. Brinta is je vriend ;) Kan je overal en altijd pakken

• #8.329
Alle weightgainers zijn gebaseerd op OF snelle suikers, of trage koolhydraten, zoals oatmeal. Alle weightgainers zijn OF slecht, of een brintakloon. Brinta is je vriend ;) Kan je overal en altijd pakken

mixt brinta met een whey shake of wordt het beton na een half uur of langer?

Anders heb je hier straks tientallen DBBers die het precies zo gingen doen. Pas maar op dat je je voorbeeldfunctie niet verkeerd gebruikt!

• #8.331
Anders heb je hier straks tientallen DBBers die het precies zo gingen doen. Pas maar op dat je je voorbeeldfunctie niet verkeerd gebruikt!

Dan zouden de prijzen van bacardi en sossa wel ernstig stijgen in NL, als iedereen zo zou doen zoals ik zou doen.
En een toename van het aantal SOA's.

Beter niet altijd naar mij luisteren...

Laatst bewerkt:
mixt brinta met een whey shake of wordt het beton na een half uur of langer?

het wordt beton na 1 minuut. Koop dan gewoon 2 bidon's, een vul je met melk, ander met de vaste goederen als brinta en whey. Flinke lepel mee, mixen, en direct wegdrinken. Ik nam altijd 75 gr brinta, 30 gr whey en 500 ml melk sochtends. Nu neem ik het dubbele, en gaat gewoon easy peasy. Echt makkelijk cals pakken.. 2 atjes en het is gedaan. Merk het verschil sterk, toch weer zo' n 6 a 700 cals extra

(of is het misschien toch de tjokomel pre en post WO die het hem doet :P?)

Laatst bewerkt:

Een weightgainer, maar dan zonder snelle suikers. :(

Gewone brinta (+50gram) in een koude whey shake, zeker als je het ff laat staan. Misschien die baby brinta?

Instant oats! ;)

• #8.334
het wordt beton na 1 minuut. Koop dan gewoon 2 bidon's, een vul je met melk, ander met de vaste goederen als brinta en whey. Flinke lepel mee, mixen, en direct wegdrinken. Ik nam altijd 75 gr brinta, 30 gr whey en 500 ml melk sochtends. Nu neem ik het dubbele, en gaat gewoon easy peasy. Echt makkelijk cals pakken.. 2 atjes en het is gedaan. Merk het verschil sterk, toch weer zo' n 6 a 700 cals extra

(of is het misschien toch de tjokomel pre en post WO die het hem doet :P?)

ik ga deze shizzle proberen;

180718_1_Nutrix_Rijstebloem_Vanille.jpg

Het gaat zo snel... nog maar kort geleden was het zo’n klein hummeltje, maar voor je het weet is je kindje al 4 maanden en kan het vaste voeding gaan proberen. De eerste stap op weg naar pap is het voorzichtig toevoegen van Bambix rijstebloem aan moedermelk of flesvoeding in de fles. Een mijlpaal voor je baby! En een heel bijzonder moment voor jullie allebei.

Ja toch!

Laatst bewerkt:
ik ga deze shizzle proberen;
plaatje

Als je daar 100gr van pakt kan je het beter in de rivier gooien, dan heb je misschien nog kans dat het enigszins vloeibaar blijft!
Die shit is echt ernstig, als je brinta snel hard vond worden:rolleyes:......

Hey 10 uur uit je nest. Steeds wat vroeger, goed man! :D. Lekkere curls man! Voeding ook netjes. Zo houden hehe!

BDW, ik heb nu van zonnatura druivensuiker. Per 100 gram evenveel cals als brinta, en er staat op dat het geconcentreerde glucose in poedervorm is... Brinta is de shit, definite bewijs

Stroperig klopt wel inderdaad, maar brinta alleen met melk wordt keihard.
heb ook het idee dat als ik brinta bij mn wheyshake gooi dat ik meer brinta met dezelfde hoeveelheid melk kan mixen.
En het vult ook harder, omdat er meer kcal in zitten, is logisch.

Stroperig klopt wel inderdaad, maar brinta alleen met melk wordt keihard.
heb ook het idee dat als ik brinta bij mn wheyshake gooi dat ik meer brinta met dezelfde hoeveelheid melk kan mixen.
En het vult ook harder, omdat er meer kcal in zitten, is logisch.

Brinta gaat zijn eigen weg, magisch spul. Brinta + water = beton. Brinta + melk en whey = stroop. Maar brinta + melk = vloeibaar. Probeer morgenochtend maar is, 400 ml melk met 75 gr brinta, shaken, not stirred. Succes gegarandeerd

Hoezo niet gewoon boterhammen 's morgens Loo? Anders idd gewone brinta met melk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven