Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.382
Loo wat is nou het probleem? Je wil een ander ontbijt, dat vloeibaar blijft?

zie onderstaande

VRIJDAG

Lekkere training, maar dat is logisch ik dacht laat ik weer eens een keer no-xplode nemen. Zoals met alle lekkere dingen; als je het een tijdje niet meer neemt dan kan je daarna weer extra genieten. Ik ben nou nog hyper.
Barbell presses vielen wat tegen; had nog vermoeide triceps van gister. Maakt niet uit, de rest liep lekker door.
Fijn weekend beesten, stay anabool.

Schouders

Seated barbell press (behind the neck)
10 * 40
10 * 60
10 * 70
10 * 70

Front barbell raise
8 * 20
8 * 25
8 * 30
10 * 35

Side raises
8 * 12
8 * 16
8 * 20
12 * 14

Bent over side raise (schuine bench)
10 * 14
10 * 18
10 * 22
10 * 24

Traps

Barbell shrugs
10 * 60
10 * 100
10 * 140
10 * 140

Dumbbell shrugs (iets voorover gebogen)
10 * 32
10 * 40
8 * 48
8 * 48

Voeding

09.30 bord brinta + whey shake
12.30 4 boterhammen + 140 gram kipfilet (biergist + vit C + creatine)
15.00 bord pasta + 140 gram tonijn
pwo; no-xplode
16.30 trainen
pwo; AA + creatine, whey shake + 50 gram brinta wake up
19.00 125 gram zilivervliesrijst + 4 eieren, 200 gram biefstuk (biergist + visolie)
23.00 100 gram noten + 500 gram kwark (creatine)

Laatst bewerkt:
Vind die barbell shrugs wel nice, de rest ook wel aardig, jammer dat die groente weer van korte duur was ;):P:D

• Like
Waarderingen: Loo
jij maakt je er wel heel makkelijk van af hea, met die trainingen, altijd maar high reps en voor jou doen p*ssy weights... gooi er es wat meer op, maar pas op: je kan er sterker van worden

• #8.385
jij maakt je er wel heel makkelijk van af hea, met die trainingen, altijd maar high reps en voor jou doen p*ssy weights... gooi er es wat meer op, maar pas op: je kan er sterker van worden

over 2 weken ga ik op 5 reps, patience bro, stick to the plan.

Voeding

:thumb:

was meer een reactie op jou reactie @ mijn log bro... maar kweet niet wat je wil bereiken met dat periodiseren, "spieren verrassen" is vies achterhaald natuurlijk:P ik doe dat ook hoor, nu high reps voor conditionering maar wel met veel langere blokken zodat je er ook echt wat van bakt, kracht bouwt zich nie op in 3 weken ofsow

• #8.388
Voeding

:thumb:

hahaha ja was noodgedwongen, ik moest vanmorgen iets doen.
Viel toch niet tegen zo vroeg op staan, de dag wordt wat langer.
(niet dat ik veel doe, maar in theorie zou ik meer arbeid kunnen verrichten)

was meer een reactie op jou reactie @ mijn log bro... maar kweet niet wat je wil bereiken met dat periodiseren, "spieren verrassen" is vies achterhaald natuurlijk:P ik doe dat ook hoor, nu high reps voor conditionering maar wel met veel langere blokken zodat je er ook echt wat van bakt, kracht bouwt zich nie op in 3 weken ofsow

Ja dat klopt wel wat je zegt; de blokken zijn feitelijk te kort om echt potten te breken. Maar imo zijn alle repranges buiten de 8-12 niet ideaal voor hypertrofie (sommige oefeningen daarbuiten gelaten), vandaar dat ik niet te lang in een high of low rep blok wil blijven.
Ik ga even een paar weken zo'n 5-rep blok draaien, en dan ga ik in m'n nieuwe schema alleen bepaalde oefeningen low rep draaien, en andere oefeningen weer high rep.
Misschien doe ik benchen wel als volgt dan;
set 1 > 8 reps (warm up)
set 2 > 8 reps (failure)
set 3 > 4 reps (failure)
set 4 > 12 reps (failure)
En fly's pak ik gewoon op 12 reps.
Dus per oefening maak ik verschillen in repranges; wat kracht maar ook wat bloedvolume / conditionering, hangt er maar net vanaf welke oefening er zich beter voor leent.

Ik moet het nog ff uitdenken allemaal.

• #8.390
je kan ook gewoon es 5x5 doen:P
kun je prima je geliefde split onderhouden, gewoon 5x5 bij oh (schouders), bench (borst), deadlift (rug) en squat (benen) waarna je dan je gebruikelijke pomp werk doet:P massa ga je zeker winnen, ook al geloof je voor massa niet in 5x5, als je genoeg assistance doet kan het zeker geen kwaad...

wat jij zei over oefeningen wisselen in mijn log, is wel gedeeltelijk zo maar vaak dezelfde oefeningen doen --> je word beter erin --> meer gewicht/betere uitvoering --> meer massa:P staat lijnrecht tegenover het "laten schrikken"

wajooooow lekker bezig Hardcore borther from another mother :D

bij 5*5 pak je als het goed is hogere gewichten.
Hogeren gewichten betekenen recrutering van grotere en meer MU's.

• #8.394
je kan ook gewoon es 5x5 doen:P
kun je prima je geliefde split onderhouden, gewoon 5x5 bij oh (schouders), bench (borst), deadlift (rug) en squat (benen) waarna je dan je gebruikelijke pomp werk doet:P massa ga je zeker winnen, ook al geloof je voor massa niet in 5x5, als je genoeg assistance doet kan het zeker geen kwaad...

wat jij zei over oefeningen wisselen in mijn log, is wel gedeeltelijk zo maar vaak dezelfde oefeningen doen --> je word beter erin --> meer gewicht/betere uitvoering --> meer massa:P staat lijnrecht tegenover het "laten schrikken"

ik zeg niet dat je elke week andere oefeningen moet doen, maar een bench en een db row per training is wel heel erg matig als bodybuilding je doelstelling is...

bij 5*5 pak je als het goed is hogere gewichten.
Hogeren gewichten betekenen recrutering van grotere en meer MU's.

Ja maar dan zou ik liever 1 of 2 sets low reps doen, en nog een setje high rep om de boel goed vol te pompen.

Eigenlijk zou ik wel eens een tijdje powerlift gericht willen trainen, maar ik uiteindelijk haal ik toch meer ego uit complimenten van breezah-sletjes dan van respect van superdudes uit de gym.

wajooooow lekker bezig Hardcore borther from another mother :D

thanks hardcore-broeder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja maar dan zou ik liever 1 of 2 sets low reps doen, en nog een setje high rep om de boel goed vol te pompen.

Eigenlijk zou ik wel eens een tijdje powerlift gericht willen trainen, maar ik uiteindelijk haal ik toch meer ego uit complimenten van breezah-sletjes dan van respect van superdudes uit de gym.

Bij het recruteren van meer en grotere MU's zal je dus meer spiervezels gebruiken en beschadigen, dit zal onvermijdelijk voor spiergroei zorgen.
Dat je van low reps geen massa kan pakken lijkt me hierdoor erg discutabel worden.
Je kan inderdaad best 2 sets low reps doen en dan nog setje om te pompen. Het gaat er om dat je sterker wordt en dus meer spiervezels gaat gebruiken. Want jaren achter elkaar tussen de 8-12 reps zitten zal sowieso weinig zoden aan de dijk zetten.

ik hoor net dat Patrick groenteboer van beroep is.
my bad no offence bro!

met 5 reppers wel oppassen voor techniek.. erg belangrijk, hierodor zit ik nu met blessure.. High reppen op 6-10 is lekker.. Ga je lager.. :O

t*ring, ben je zijn moeder of zo?

Elke pagina zeggen dat hij groente moet eten...omg!

Loo gaf zelf aan dat dit zijn zwakke plek is in zijn voeding, goedzak als ik ben hoopte ik met postieve stimulatie (push) Loo zover te krijgen deze goede gewoonte aan te nemen.

ik hoor net dat Patrick groenteboer van beroep is.
my bad no offence bro!

Groente is gezond en ik mag er toch ook wel wat op verdienen?

Goeie beest! :D:roflol:

Groente dit, groente dat. Als je geen zin heb om het te vreten doe je het niet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven