- Waardering
- 410
Loo wat is nou het probleem? Je wil een ander ontbijt, dat vloeibaar blijft?
t*ring, leer lezen man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij maakt je er wel heel makkelijk van af hea, met die trainingen, altijd maar high reps en voor jou doen p*ssy weights... gooi er es wat meer op, maar pas op: je kan er sterker van worden
ik doe dat ook hoor, nu high reps voor conditionering maar wel met veel langere blokken zodat je er ook echt wat van bakt, kracht bouwt zich nie op in 3 weken ofsowwas meer een reactie op jou reactie @ mijn log bro... maar kweet niet wat je wil bereiken met dat periodiseren, "spieren verrassen" is vies achterhaald natuurlijkik doe dat ook hoor, nu high reps voor conditionering maar wel met veel langere blokken zodat je er ook echt wat van bakt, kracht bouwt zich nie op in 3 weken ofsow
Vind die barbell shrugs wel nice, de rest ook wel aardig, jammer dat die groente weer van korte duur was![]()
t*ring, ben je zijn moeder of zo?
Elke pagina zeggen dat hij groente moet eten...omg!

massa ga je zeker winnen, ook al geloof je voor massa niet in 5x5, als je genoeg assistance doet kan het zeker geen kwaad...
staat lijnrecht tegenover het "laten schrikken"je kan ook gewoon es 5x5 doen
kun je prima je geliefde split onderhouden, gewoon 5x5 bij oh (schouders), bench (borst), deadlift (rug) en squat (benen) waarna je dan je gebruikelijke pomp werk doetmassa ga je zeker winnen, ook al geloof je voor massa niet in 5x5, als je genoeg assistance doet kan het zeker geen kwaad...
wat jij zei over oefeningen wisselen in mijn log, is wel gedeeltelijk zo maar vaak dezelfde oefeningen doen --> je word beter erin --> meer gewicht/betere uitvoering --> meer massastaat lijnrecht tegenover het "laten schrikken"
bij 5*5 pak je als het goed is hogere gewichten.
Hogeren gewichten betekenen recrutering van grotere en meer MU's.
wajooooow lekker bezig Hardcore borther from another mother![]()
Ja maar dan zou ik liever 1 of 2 sets low reps doen, en nog een setje high rep om de boel goed vol te pompen.
Eigenlijk zou ik wel eens een tijdje powerlift gericht willen trainen, maar ik uiteindelijk haal ik toch meer ego uit complimenten van breezah-sletjes dan van respect van superdudes uit de gym.
Wahaha, nice one!ik hoor net dat Patrick groenteboer van beroep is.
my bad no offence bro!

t*ring, ben je zijn moeder of zo?
Elke pagina zeggen dat hij groente moet eten...omg!
ik hoor net dat Patrick groenteboer van beroep is.
my bad no offence bro!