MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wist niet dat dit een groente log was:D

Wordt nog wel netjes getraint iig. Had je me vorige reactie nog gezien? ergens voordat het overspoelt werd met havermout en brintapap.

Insinueer een eind op joh, heaumeaus

wat een haat in loo ze log

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.410
Wist niet dat dit een groente log was:D

Wordt nog wel netjes getraint iig. Had je me vorige reactie nog gezien? ergens voordat het overspoelt werd met havermout en brintapap.

oja die stond ergens voor die 5 pagina's durende discussie over of havermout en brinta wel of niet hard wordt na mengen met een whey shake.

(ik ga vandaag wat creaties testen)

Hoorde juist dat leg extension (low weight, high reps) een herstellende werking heeft met betrekking tot het "sporen" van de knie? Ook een beetje jou probleem dacht ik.

Ondervind btw ook de negatieve gevolgen van te lang niet squatten, zelfs kakken doet zeer door de rand vd wc:o. Geeft maar weer is aan wat een geweldige oefening dat is.

Gaat goed verder! nice voeding.

Mmmm, leg extensions ter verbetering van de sporing van de knie ("slijpen/polijsten" van de knie noemen ze het ook wel een).

Ik vind leg extensions daar geen goede oefening voor, het gaat hier over de knieschijf die verkeerd in de "gleuf" van je bovenbeen loopt, en in de fysiotherapie wordt dit weleens toegepast onder de noemer "we slijpen het geheel". Je praat dan over heel veel herhalingen (tegen de 100), en meerdere keren per week, wil het echt effect hebben.
En dan is de beste methode nog altijd de beweging die het meest natuurlijk is; namelijk gewoon een kniebuiging. (een been voor, een been achter, en dan met je handen steunen tegen de muur > en doorbuigen maar).
Leg extensions (open keten oefening) liggen ver bij de werkelijkheid vandaan, dus wat dat betreft is het niet het beste middel om die sporing te verbeteren.

Wat wel zeer gunstig is aan een leg extension; je kan nadruk leggen op de VMO, en de VMO is de spiergroep die verantwoordelijk is voor een goede geleiding van de knieschijf; hij begeleidt de knieschijf bij de buiging dan wel stekking. Dus in die zin heb je wel gelijk.

Hoe meer haat hoe beter.

Voor de opvallende loglezers; het is vrij uitzonderlijk dat ik op zondagmiddag achter DBB zit, dit is een zeer goed teken; vanmorgen zat m'n vriendin nog ff met m'n kleine willy te spelen, maar ik heb het afgekapt ik moest prioriteiten stellen dus ik ben bijtijds m'n bed uit te gaan om een decent ontbijt (lees; no chocopops) te nuttigen. Nice!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbup:

je schouders blijven een sterk onderdeel
alles koppen goed aangepakt - netjes
eet smakelijk vanavond;)

Met steps train je ook goed het laatste stukje van de extensie;):D

Joh Loo, zo te zien dus een anabool weekend achter de rug. Nice shoot :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.417
Net nog ff de mac leeg gekocht en nu slapen met een shitload aan dirty calories in m'n systeem. (1 quarterpounder is al + 500 kcal's :eek:) En morgen weer een nieuwe week hardcore smartcore.

Net nog ff de mac leeg gekocht en nu slapen met een shitload aan dirty calories in m'n systeem. (1 quarterpounder is al + 500 kcal's :eek:) En morgen weer een nieuwe week hardcore smartcore.

Whatthe****? :roflol:
Ik dacht dat een Big Tasty 420 kcal was ofzo. :p

Ga ik ook een keer doen.
gewoon shitload aan mcChicken en kipnuggets halen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven