AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga ik ook een keer doen.
gewoon shitload aan mcChicken en kipnuggets halen.

Kost je zéér veel euro's. Je kan wel goedkope chickennugets kopen in de winkel. Kost bij ons 2 euro voor een halve kilo.
Verder koop ik bij Mcdonalds altijd eurodeals, gewone hamburgers dus.
Ik vind eurodeals beter dan niets eten om 11u 's avonds als je honger hebt, en buiten met je maten.

Big Tasty met bacon = 905 cals en 52 gram eiwitten :meal:

[Link niet meer beschikbaar]

Drie hamburgertjes:
750 kcal
39 gram eiwit
24 gram vet
93 gram koolhydraten

Volgens de site wordt het vlees gegrild zonder enige vetstoffen.

Ik neem als ik echt trek heb:

Big Tasty Menu large + 2 fritessaus + 20 Kipnuggets (met 3 bbq saus).. Al in al.. 2615 kcals.. Not bad.. :D

Ik neem als ik echt trek heb:

Big Tasty Menu large + 2 fritessaus + 20 Kipnuggets (met 3 bbq saus).. Al in al.. 2615 kcals.. Not bad.. :D

En dan ben je 20 euro kwijt? Of meer.
Ik zie Mcdonalds als een uitweg voor hongertjes in de nacht. Mcdonalds is lekker, goedkoop en het meest verantwoorde eten dat je kan vinden op straat.
Voor 20 euro ga ik liever chinezen. Bak chop soy met kip, rijst. hmm

En dan ben je 20 euro kwijt? Of meer.
Ik zie Mcdonalds als een uitweg voor hongertjes in de nacht. Mcdonalds is lekker, goedkoop en het meest verantwoorde eten dat je kan vinden op straat.
Voor 20 euro ga ik liever chinezen. Bak chop soy met kip, rijst. hmm

Nah, frituren, met 10 euro kan je veeeeel halen. :p
Chinees is ook een goed optie ja. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.429
Mac D. is gewoon lekker makkelijk voor in het weekend, je bent dan meestal s'avonds nog wel ergens op straat dus rond een uur of 22-23.00 uur nog ff een gruwelijke kcal-bom pakken bij de Mac is een kleine moeite.
Ik ga om 23.00 niet meer koken in ieder geval, en kwark met noten eet ik al 5 avonden in de week.

tss amateurs. Een tripple whopper is én lekkerder én heeft meer kcal en eiwitten. 1230kcal en 65gram eiwit. 4,50 ongeveer per tripple whopper. dan zit je voor 9 euro al aan een leuke 130gram eiwit en 2460 kcal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou al die groenten er wel uitkappen.

Maar euhm.. genoeg vervuild in deze log. Back on topic :D

Ik las dat loo moeite had met zijn groentes binnenkrijgen. dan is de tripple whopper toch wel de ideale manier om dat binnen te harken dacht ik zo.

maar inderdaad genoeg vervuild.

Ik geef toch nog altijd de voorkeur aan een goede snackbar meal.

Frikandel speciaal, broodje kroket met mosterd, ham-kaas souffle, kleine friet zonder en een blikje Dr. Pepper. Verdomme dat is lekker.

Ik junk graag met 600-750 gr spareribs + 10 hotwings. En als toetje halve liter B&J.
:D

Ik bestelde laatst 10 hamburgers bij de mac, keken ze me toch raar aan toen ik zei dat ik het hier wou opeten.. :roflol:

Als we toch bezig zijn. Hier in Leuven kan je altijd van 18u tot 6u bij 't Spitje een halve kip gaan halen met aardappelblokjes en mayonaise. ****ing heerlijk. Doe ik ook altijd als ik terug kom van op stap te gaan. Is nog niet een zo fel junk.

Bij de spareribexpress krijg je meestal maar 550-600 gram baas, ik weet het, ik weeg het af ;)

American spareribs FTW!!

Maar bestel ook wel vaak bij spareribexpress idd, valt tegen dan. De wings bij jullie zijn wel ****ing nice trouwens.

Macdonalds neemt dit log over

Macdonalds neemt dit log over

Yeah we know!

BuffRonaldMcDonald.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven