- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb eens op T nation gelezen dat wanneer je de benen omhoog gooit je lichaam niks meer heeft om te stabiliseren. normaal stabiliseert je lichaam zich met bankdrukken dmv van de kont, wanneer je de benen in de lucht gooit kan het alleen nog maar met de rug.. lekker stabiel.. met je rug balans houden terwijl je bankdrukt.. zo heb ik het toen gelezen..
heb eens op T nation gelezen dat wanneer je de benen omhoog gooit je lichaam niks meer heeft om te stabiliseren. normaal stabiliseert je lichaam zich met bankdrukken dmv van de kont, wanneer je de benen in de lucht gooit kan het alleen nog maar met de rug.. lekker stabiel.. met je rug balans houden terwijl je bankdrukt.. zo heb ik het toen gelezen..
MarcJ, still Spammin'.
Hoe'st met trainen baas, still going strong on the bodybuilding tour?

MarcJ, still alive.
Hoe'st met trainen baas, still going strong on the bodybuilding tour?

wat een dickhead is die rampage ook, heerlijk dat "titties" wonkvind hem wel cool, net zo'n psychopatisch irak veteraan
volgende week big marcus
btw als mensen dit seizoen van ufc al gezien hebben, post er niks over![]()

Lekkere chest training baas, en je voeding is erg netjes!!
props voor de 110x8 benchpress. dat is voor mij een utopia op dit moment. maarrre -1 voor het gebruik van de smithmachine. Wist je trouwens dat de smithmachine ook al genoemd werd in de bijbel? Het stond bekend namelijk als de lucifer-machine. De smithmachine is puur geincarneerd evil!
Op hoeveel kcal kom je nou uit per dag ongeveer met je voedingsschema?

Omg, Loo: ik heb gisteren mijn voeding op Caloriechecker.nl (v/h voedingscentrum) ingevoerd en ik kwam op nog geen 1700 kcal!
Jij weegt ook nog eens een pak minder dan ik, maar wel met een vetpercentage van 10, terwijl die van mij 26% is.
Toch vind ik mijn gains nog vrij redelijk voor iemand met zo'n slechte voeding als ik, maar het zou dus allemaal nog sneller/beter kunnen ...![]()
Omg, Loo: ik heb gisteren mijn voeding op Caloriechecker.nl (v/h voedingscentrum) ingevoerd en ik kwam op nog geen 1700 kcal!
Jij weegt ook nog eens een pak minder dan ik, maar wel met een vetpercentage van 10, terwijl die van mij 26% is.
Toch vind ik mijn gains nog vrij redelijk voor iemand met zo'n slechte voeding als ik, maar het zou dus allemaal nog sneller/beter kunnen ...![]()

Je hebt een log op dit board en post regelmatig.
Ik zou eens wat sticky`s lezen in de voedingsectie als ik jou was -->
edit geregistreerd in 2005-->![]()