Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mij lijkt het eerder schouder vernken, omdat je zieke ROM hebt dan. Als je daar geen last van hebt, dan is het wel lekker misschien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.462
heb eens op T nation gelezen dat wanneer je de benen omhoog gooit je lichaam niks meer heeft om te stabiliseren. normaal stabiliseert je lichaam zich met bankdrukken dmv van de kont, wanneer je de benen in de lucht gooit kan het alleen nog maar met de rug.. lekker stabiel.. met je rug balans houden terwijl je bankdrukt.. zo heb ik het toen gelezen..

Je moet niet alles klakkeloos overnemen wat je leest.
Als je als een half dood vogeltje ligt te spartelen onder die stang dan is het gewicht gewoon te zwaar.
Het zou voor veel jongens ter variatie weleens goed zijn om de voetjes van de vloer te hebben, dan gaan ze meteen een pak terug in gewicht maar dan pakken ze hem meer op hun borst.

Lekkere chest training baas, en je voeding is erg netjes!!

• Like
Waarderingen: Loo
heb eens op T nation gelezen dat wanneer je de benen omhoog gooit je lichaam niks meer heeft om te stabiliseren. normaal stabiliseert je lichaam zich met bankdrukken dmv van de kont, wanneer je de benen in de lucht gooit kan het alleen nog maar met de rug.. lekker stabiel.. met je rug balans houden terwijl je bankdrukt.. zo heb ik het toen gelezen..

Dat begrijp ik wel ja.
Maar sinds wanneer is balans houden gelijk aan vernken?

• Like
Look who`s here -->:eek!:

• #8.466
MarcJ, still alive.

Hoe'st met trainen baas, still going strong on the bodybuilding tour?

wat een dickhead is die rampage ook, heerlijk dat "titties" won:P kvind hem wel cool, net zo'n psychopatisch irak veteraan:P volgende week big marcus:P

btw als mensen dit seizoen van ufc al gezien hebben, post er niks over:P

• Like
  • #8.470
wat een dickhead is die rampage ook, heerlijk dat "titties" won:P kvind hem wel cool, net zo'n psychopatisch irak veteraan:P volgende week big marcus:P

btw als mensen dit seizoen van ufc al gezien hebben, post er niks over:P

nice choke inderdaad, gelukkig kreeg ie alle tijd van die zak jensen om zichzelf eens even rustig te positioneren en de choke wat vaster te zetten...:no:

Teleurstellend gevecht, weet iemand toevallig hoe dat openings nummer heet ?

die slagen van schoonover waren anders ook niet verkeerd:P kvind ook dat die kimbo niet nog es mag vechten, je hebt verloren "black binladen" dus pleur op:D big country nelson ftw!

Even terug over bodybuilding: Zijn er meer mensen die hun incline in een smith machine doen? Ik zag er hier net twee voorbij komen. Ik ga het volgende keer eens proberen.

• Like
  • #8.474
Sterke training, Loo! Ook je voeding is nice.

Lekkere chest training baas, en je voeding is erg netjes!!

thanks broeders.

props voor de 110x8 benchpress. dat is voor mij een utopia op dit moment. maarrre -1 voor het gebruik van de smithmachine. Wist je trouwens dat de smithmachine ook al genoemd werd in de bijbel? Het stond bekend namelijk als de lucifer-machine. De smithmachine is puur geincarneerd evil!

Op hoeveel kcal kom je nou uit per dag ongeveer met je voedingsschema?

Die smith is weleens lekker voor de verandering, ik vind dat je die upper pecs er wel goed mee kan isoleren.

Hoeveel kcal's ik momenteel zit, goeie vraag;

Maandag 4-1 > 3300kcal / 330 E / 375 KH
Dinsdag 5-1 > 3900kcal / 305 E / 409 KH
Woensdag 6-1 > 3600kcal / 340 E / 345 KH
Donderdag 7-1 > 3900kcal / 335 E / 455 KH
Vrijdag 8-1 > 4000kcal / 350 E / 410 KH

Bevalt me momenteel wel, kijk het nog ff een week aan en als ik dan qua vet % gelijk blijf dan up ik m'n voedsel door nog eerder op te staan en een extra meal te pakken.

Omg, Loo: ik heb gisteren mijn voeding op Caloriechecker.nl (v/h voedingscentrum) ingevoerd en ik kwam op nog geen 1700 kcal!

Jij weegt ook nog eens een pak minder dan ik, maar wel met een vetpercentage van 10, terwijl die van mij 26% is. ;)

Toch vind ik mijn gains nog vrij redelijk voor iemand met zo'n slechte voeding als ik, maar het zou dus allemaal nog sneller/beter kunnen ... :D

• #8.476
Omg, Loo: ik heb gisteren mijn voeding op Caloriechecker.nl (v/h voedingscentrum) ingevoerd en ik kwam op nog geen 1700 kcal!

Jij weegt ook nog eens een pak minder dan ik, maar wel met een vetpercentage van 10, terwijl die van mij 26% is. ;)

Toch vind ik mijn gains nog vrij redelijk voor iemand met zo'n slechte voeding als ik, maar het zou dus allemaal nog sneller/beter kunnen ... :D

op 1700 kan je niet groeien man, ik zou je kcals maar eens verdubbelen, dan kom je eerder in de buurt.

Mja, dat voetjes van de vloer tijdens benchen was in mijn oude gym ook wel populair. Heb het ook regelmatig gedaan, maar naast het feit dat je af en toe bijna van dat bankje flikkert had ik eerlijk gezecht zelf niet echt het gevoel dat het enige toegevoegde waarde heeft. Zo'n brug maak je als bb'er doorgaans niet tijdens je bench, ik niet iig. Anyways, harde training weer Loo. Ben benieuwd hoe je gaat knallen op je nieuwe schema. En als dat je niet bevalt moet je maar eens WSB gaan doen, heb echt het idee dat dat lekker gaat, loop al de hele week met zieke spierpijnen en pomps rond haha.

Je hebt een log op dit board en post regelmatig.
Ik zou eens wat sticky`s lezen in de voedingsectie als ik jou was -->:thumbs:

edit geregistreerd in 2005-->:roflol:

1700 kcal, damn man, dat is 1 maaltijd:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven