Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.441
MAANDAG

****ed up; ik had m'n mindset op rug gezet, maar m'n maat had nog steeds rugpijn dus maar borst gepakt. Redelijke training, enough to get the job done in ieder geval. Ben een beetje zoekende tussen heavy weights en goede vorm de laatste tijd.

Borst

Bankdrukken
10 * 60
8 * 80
8 * 100 (benen omhoog)
8 * 110 (spot)

Schuindrukken smith
8 * 70
8 * 90
8 * 90 (spot)
3 * 100 (niet allout)

Dumbbell fly's
12 * 16
10 * 24
8 * 32

Standing cable fly's
10 * 12,5
10 * 17,5
10 * 22,5
10 * 22,5

Chest press machine (slow negatives)
12 * 70
10 * 80

Voeding

10.00 bord brinta + whey shake (biergist)
12.30 4 boterhammen + 140 gram kip (vit C + multi + creatine)
15.00 bord pasta + 140 gram tonijn (vit E + visolie
pwo; no-xplode
16.30 trainen
pwo; AA + creatine, whey shake + 50 gram brinta wake up
19.00 125 gram rijst + chilli concarne + 200 gram kip (visolie)
22.00 100 gram noten + 500 gram kwark (vit C + creatine)

the ultimate fighter kijken (23.00 rtl7) en slapen

• Like
Waarderingen: X.
Als we toch bezig zijn. Hier in Leuven kan je altijd van 18u tot 6u bij 't Spitje een halve kip gaan halen met aardappelblokjes en mayonaise. ****ing heerlijk. Doe ik ook altijd als ik terug kom van op stap te gaan. Is nog niet een zo fel junk.
locatie?? prijs??

(benen omhoog) ?

Lekker getraind Loo en om 10 uur al wakker haha

Hoe kan jij om 23:00 uur gaan slapen als je pas om 10 uur uit je nest komt haha?

• #8.446
(benen omhoog) ?

Lekker getraind Loo en om 10 uur al wakker haha

benen omhoog, je weet wel zodat je rug plat op de bank blijft.

ik kan ook online kijken, maar ik gun ze die kijkcijfers.

Hoe kan jij om 23:00 uur gaan slapen als je pas om 10 uur uit je nest komt haha?

Geen problemen mee baas, als ik m'n wekker niet zet slaap ik rustig 10-11 uur.
Het is dat ik moet eten anders sliep ik overdag ook ff een paar uurtjes.

benen omhoog, je weet wel zodat je rug plat op de bank blijft.

ik kan ook online kijken, maar ik gun ze die kijkcijfers.

Geen problemen mee baas, als ik m'n wekker niet zet slaap ik rustig 10-11 uur.
Het is dat ik moet eten anders sliep ik overdag ook ff een paar uurtjes.

Ben jij ook al zo'n slaap monster. Maakt niet uit als ik dezelfde dag al 12 uur gepit heb, doe ik me ogen dicht plak ik er nog 3 uur aan vast

volgens mij heb je ze gewoon gekruist in de lucht?
verder brutale BP/Flyes Loo

• #8.450
Wat is het nu van je rug plat op het bankje?
En lig je niet fokking onstabiel met de benen in de lucht?

Da's weer eens wat anders. Je isoleert je borst er wel wat meer mee; iets met krachtoverbrenging vanuit je lowerbody e.d die je dan uitschakelt. (powerlift bench vs bb-bench).
Daarnaast vond ik die 100 wat te licht worden met 8 reps, maar met benen omhoog kom ik net aan de 8.

volgens mij heb je ze gewoon gekruist in de lucht?
verder brutale BP/Flyes Loo

heup en knie 90 graden, en dan idd ene voet over de andere.
Boeit verder weinig hoe je ze houdt, als je voeten maar los van de vloer zijn zodat je daarmee geen stabiele basis kunt maken.

Da's weer eens wat anders. Je isoleert je borst er wel wat meer mee; iets met krachtoverbrenging vanuit je lowerbody e.d die je dan uitschakelt. (powerlift bench vs bb-bench).
Daarnaast vond ik die 100 wat te licht worden met 8 reps, maar met benen omhoog kom ik net aan de 8.

Pak dan meteen de 110 ipv met voeten op het bankje liggen k*tten.

props voor de 110x8 benchpress. dat is voor mij een utopia op dit moment. maarrre -1 voor het gebruik van de smithmachine. Wist je trouwens dat de smithmachine ook al genoemd werd in de bijbel? Het stond bekend namelijk als de lucifer-machine. De smithmachine is puur geincarneerd evil!

Op hoeveel kcal kom je nou uit per dag ongeveer met je voedingsschema?

Sterke training, Loo! Ook je voeding is nice.

props voor de 110x8 benchpress. dat is voor mij een utopia op dit moment. maarrre -1 voor het gebruik van de smithmachine. Wist je trouwens dat de smithmachine ook al genoemd werd in de bijbel? Het stond bekend namelijk als de lucifer-machine. De smithmachine is puur geincarneerd evil!

Op hoeveel kcal kom je nou uit per dag ongeveer met je voedingsschema?
Ik zeg, pak eens een aantal weken die smith op de incline...je zult zien dat je van dat rek gaat houden(L)..Ik mis zo'n rek toch behoorlijk in onze gym..het is IMO een perfecte isolator..

@Loo, prima training hoor! ****ed up van die mind-set zou daar toch niet aan moeten denken!:eek:

Ah lang slapen daar kan ik alleen maar achter staan hoor, zelf gaan mijn nachten ook van 12 tot 10, en dat is eigenlijk op mijn betere dagen :o

• Like
Waarderingen: Loo

heb eens op T nation gelezen dat wanneer je de benen omhoog gooit je lichaam niks meer heeft om te stabiliseren. normaal stabiliseert je lichaam zich met bankdrukken dmv van de kont, wanneer je de benen in de lucht gooit kan het alleen nog maar met de rug.. lekker stabiel.. met je rug balans houden terwijl je bankdrukt.. zo heb ik het toen gelezen..

• Like
Waarderingen: Loo
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven