Waarom doe je geen pullups/chins?
Je voeding is weer netjes, training ook uiteraard
thanks.
chins heb ik een hele tijd gedaan, nu ff niet ter afwisseling, volgende schema weer wel. (wide grip)
Mooie training weer baas
yo
netjes die 8x160 touch & go...zal wel flink zuur gevoeld hebben in die onderrug.
die 160 viel tegen ja.
Afgelopen weken heb ik alleen maar "dood leggen" gedaan, nu doe ik 1 setje ff met touch & go > meteen dikke pomp in m'n onderrug en spierpijn vandaag.
Hoezo; toch & go is niet goed?
Harde rug training bro! Maar wat een volume zeg! Je draait wel weinig werk sets..of worden de reps met zwaarder gewicht gewoon lelijker zodat je een zelfde aantal reps haalt??
Oja..toppie dat je weer eerder je nest uit bent gekomen om te leven als een bodybuilder!
Ja per oefening maar 2 werksets, dus dan valt het mee.
Vandaag weer om 09.00 eruit

Als ik aan deze bizar vroege tijd geacclimatiseerd ben dan gaat de wekker weer een half uur vroeger.
heel netjes die 160 8x
daar teken ik morgen voor
succes, let's show some ****ing effort.
Nette workout beest!
Wat vinden mensen hier van een DL helemaal niet terugleggen maar gewoon spanning houden? Dus geen toch and go en niet stil leggen? Is dat slecht voor je rug?
laten we niet voor de 100ste keer een grote discussie houden in dit k*tlog over touch & go versus dood leggen.
Ik heb een hele tijd 1-2 sec deadstops gedaan omdat ik te slap werd in het onderste gedeelte van de lift. Die is nu goed verbeterd; m'n 1,2,3rm's zijn omhoog gegaan.
Voor bodybuilding vind ik echter touch & go beter; heb toch het idee dat een betere pomp krijgt door die constante flow, daar komt bij dat je bij deze beweging je LB wat meer kunt vast zetten (meer richting een stiff leg) waardoor je je LB wat meer uitschakelt bij de lift. (athans dat doe ik wel).
Dus meer stress op je onderrug. Als ik hem dood leg dan ga ik toch meer m'n LB betrekken bij de lift.
Ik zie al die pro's trouwens touch & go doen, of zelfs helemaal zonder de grond te raken (Jay).
Wel uitkijken dat je niet teveel bounced; die klap is ****ing slecht voor je rug.
'het blijft zwaar'
8x160KG is ook niet niks hehe, mooie training
thanks.