AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Laten we niet Loo's log vervuilen mensen! ;)

Geen wonder dat ik een lage stofwisseling heb, veel vet vasthoudt en de laatste negen jaar maar liefst 25 kg ben aangekomen (naturel) ...

Btw, het UFC-gevecht van gisteravond vond ik weer niet zo teleurstellend: gewoon weer een nette overwinning voor team Rashad (en het is niet gemakkelijk voor een onervaren vechter om uit zo'n legchoke te geraken). :D

Laat die Rampage gasten maar grappekes maken ...

en de laatste negen jaar maar liefst 25 kg ben aangekomen (naturel) ...

Das gemiddeld 2,77 kilo per jaar. Naturel? Geloof er niks van :rolleyes: Dudes die 1700 kc's eten en anderen die 2,8 kilo per jaar aankomen, wat een hardcore board is dit :D Mijn pa gaint nog meer... En die traint niet

Das gemiddeld 2,77 kilo per jaar. Naturel? Geloof er niks van :rolleyes: Dudes die 1700 kc's eten en anderen die 2,8 kilo per jaar aankomen, wat een hardcore board is dit :D Mijn pa gaint nog meer... En die traint niet

Die 25kg is eraan gekomen zonder noemenswaardige training en beweging (studie/zittend beroep o.a.) en met een ecto basis: dat is het hem juist! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.485
DINSDAG

Onderrug voelde beter aan met DL. Maar het blijft zwaar :o
Pendlay rows haat ik ook. Maar gelukkig binnenkort verse oefeningen.

Rug

Deadlift (1sec stop)
10 * 60
8 * 100
8 * 140
8 * 160 (touch 'n go)

Pendlay row
8 * 60
8 * 80
8 * 100 (lelijk)
12 * 60

Wide grip pull down
8 * 80
8 * 90
8 * 100
10 * 70

Small grip seated rows
8 * 77,5
8 * 92,5
8 * 107,5
10 * 77,5

Small grip machine rows
8 * 100
8 * 100
12 * 70

Voeding

09.30 bord brinta + whey shake (biergist)
12.00 4 boterhammen + 200 gram makreel (vit C + multi + creatine)
15.00 125 gram rijst + 6 eieren (vit E + visolie)
16.30 trainen
pwo; AA + creatine, whey shake + 50 gram brinta wake up
19.00 125 gram rijst + 250 gram kip (visolie)
22.30 100 gram noten + 500 gram kwark (vit C + creatine)

.

Laatst bewerkt:
Waarom doe je geen pullups/chins?

Je voeding is weer netjes, training ook uiteraard;)

Mooie training weer baas :thumbs:

netjes die 8x160 touch & go...zal wel flink zuur gevoeld hebben in die onderrug.

Harde rug training bro! Maar wat een volume zeg! Je draait wel weinig werk sets..of worden de reps met zwaarder gewicht gewoon lelijker zodat je een zelfde aantal reps haalt??

Oja..toppie dat je weer eerder je nest uit bent gekomen om te leven als een bodybuilder!:D

Laatst bewerkt:
heel netjes die 160 8x
daar teken ik morgen voor

Nette workout beest!

Wat vinden mensen hier van een DL helemaal niet terugleggen maar gewoon spanning houden? Dus geen toch and go en niet stil leggen? Is dat slecht voor je rug?

'het blijft zwaar'
8x160KG is ook niet niks hehe, mooie training

• #8.493
Waarom doe je geen pullups/chins?

Je voeding is weer netjes, training ook uiteraard;)

thanks.

chins heb ik een hele tijd gedaan, nu ff niet ter afwisseling, volgende schema weer wel. (wide grip)

yo

netjes die 8x160 touch & go...zal wel flink zuur gevoeld hebben in die onderrug.

die 160 viel tegen ja.

Afgelopen weken heb ik alleen maar "dood leggen" gedaan, nu doe ik 1 setje ff met touch & go > meteen dikke pomp in m'n onderrug en spierpijn vandaag.

Hoezo; toch & go is niet goed? ;)

Harde rug training bro! Maar wat een volume zeg! Je draait wel weinig werk sets..of worden de reps met zwaarder gewicht gewoon lelijker zodat je een zelfde aantal reps haalt??

Oja..toppie dat je weer eerder je nest uit bent gekomen om te leven als een bodybuilder!:D

Ja per oefening maar 2 werksets, dus dan valt het mee.

Vandaag weer om 09.00 eruit :D
Als ik aan deze bizar vroege tijd geacclimatiseerd ben dan gaat de wekker weer een half uur vroeger.

heel netjes die 160 8x
daar teken ik morgen voor

succes, let's show some ****ing effort.

Nette workout beest!

Wat vinden mensen hier van een DL helemaal niet terugleggen maar gewoon spanning houden? Dus geen toch and go en niet stil leggen? Is dat slecht voor je rug?

laten we niet voor de 100ste keer een grote discussie houden in dit k*tlog over touch & go versus dood leggen.

Ik heb een hele tijd 1-2 sec deadstops gedaan omdat ik te slap werd in het onderste gedeelte van de lift. Die is nu goed verbeterd; m'n 1,2,3rm's zijn omhoog gegaan.
Voor bodybuilding vind ik echter touch & go beter; heb toch het idee dat een betere pomp krijgt door die constante flow, daar komt bij dat je bij deze beweging je LB wat meer kunt vast zetten (meer richting een stiff leg) waardoor je je LB wat meer uitschakelt bij de lift. (athans dat doe ik wel).
Dus meer stress op je onderrug. Als ik hem dood leg dan ga ik toch meer m'n LB betrekken bij de lift.
Ik zie al die pro's trouwens touch & go doen, of zelfs helemaal zonder de grond te raken (Jay).
Wel uitkijken dat je niet teveel bounced; die klap is ****ing slecht voor je rug.

'het blijft zwaar'
8x160KG is ook niet niks hehe, mooie training

thanks.

Ik heb mijn deadlift eigenlijk geschrapt en doe nog enkel de Romanian DL's bij mijn been
training. Die oefening is ook zonder dood leggen. En tieves wat voel ik dat hard in mijn
onderrug. Tot zelfs enkele dagen erna nog. Zolang je je vorm strikt kan houden is niets
mis met touch n go imo. We zijn per slot van rekening geen PL'ers hé.

(dacht trouwens dat Jerre & Aron ook zonder deadstop deden)

• Like
Waarderingen: Loo
  • #8.495
Ik heb mijn deadlift eigenlijk geschrapt en doe nog enkel de Romanian DL's bij mijn been
training. Die oefening is ook zonder dood leggen. En tieves wat voel ik dat hard in mijn
onderrug. Tot zelfs enkele dagen erna nog. Zolang je je vorm strikt kan houden is niets
mis met touch n go imo. We zijn per slot van rekening geen PL'ers hé.

(dacht trouwens dat Jerre & Aron ook zonder deadstop deden)

Klopt, en Jeppe ook trouwens.

Ja ik voel m'n lower back echt beter bij touch & go's.

Alleen ik was ff een tijdje uitgelult omdat ik 160 gewoon op reps deed en 180 niet eens los krijg. Epic self ownage.
Nu staat m'n 1rm op 200 (ff een keer voor de gein geprobeerd) dus i've got my balls back.

Zorgt verzuring voor een betere hypertrofie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven