BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker heur. Al had ik een schijf om mijn riem gehangen, als ik 20xBW aan het dippen was.
8 x 60 curls
http://superiorsquad.files.wordpress.com/2009/01/bush-n**ga-what.jpg
CGBP en BB Curls als een malle! Zeer nice Loo.
Ik heb gehoord dat Indos pindas als pre workout voornamelijk gebruiken, true story?
CGBP en BB Curls als een malle! Zeer nice Loo.
Ik heb gehoord dat Indos pindas als pre workout voornamelijk gebruiken, true story?

Is mij niet bekend ... wel eten wij veel rijst met sate.![]()
Waarom bestel je geen "Rice & protein" lees er veel goeds over en is een simple maaltijd vervanger..
zeer goede tip van Marvin is overheen gelezen? Ik heb ook weer twee emmertjes besteld, Loo en al zijn volgelingen maak kennis met een nieuw top product voor als je geen tijd hebt om te eten, en is makkelijk te shake in shakebeker zonder blender!!!!
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
is dat te doen?qua smaak?
Ben nogal een nancyboy wat smaak betreft!
Ik ben niet zo van de supps maar deze shit good to go ook qua smaak-->Zowel de chocolade als vanille smaak is perfect. De zilvervliesrijst is heel erg fijngemalen dus het proeft alleen een beetje korrellig. Kijk naar de voedingswaarde ik neem gewoon twee shakes als 1 maaltijd echt helemaal top dit spul.
Nu is het moment aangekomen om die goodmornings eens in je klassieke schema te plakken. Ik ben benieuwd.Ik blijf voorlopig deads pakken ter verbetering van m'n onderrug, gewoon omdat ik duidelijk spierpijn in m'n lower erectors heb na deads. (niet dat spierpijn altijd een goede graadmeter is...)