Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Interessante discussie. Hoe rendabel is het statisch opspannen van een spier dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.522
WOENSDAG

Lekkere training weer ondanks spierpijn hier en daar.
Het witte goud begint in te kicken, kan niet anders. De pomp is ook goed vandaag. Voor de oplettende kijker; geen 8 reps nee. Klopt, deed ff met iemand anders mee vandaar.

Triceps

Push down
12 * 30
12 * 40
8 * 50
12 * 40

CGBP
10 * 60
8 * 80
8 * 100 (spot)
7 * 100 (spot)

Dips
15 * bw
20 * bw
20 * bw

Rope pull down
12 * 25
10 * 30
12 * 30

Biceps

Barbell curls
15 * 30
12 * 40
10 * 50
8 * 60

Dumbbell curls
8 * 16
8 * 22
8 * 26 (zwakke pols)
12 * 16

Voeding

09.30 bord brinta + whey shake
12.30 5 boterhammen + 140 gram kip (biergist + vit C + multi + creatine)
15.30 bord pasta + 250 gram tilapia (biergist)
16.30 trainen
pwo; AA + creatine, whey shake + 50 gram brinta wake up
19.30 bord stamppot + 200 gram biefstuk (vit E + visolie)
23.30 75 gram noten + 500 gram kwark (vit C + creatine)

.

Lekker heur. Al had ik een schijf om mijn riem gehangen, als ik 20xBW aan het dippen was.

8 x 60 curls

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CGBP en BB Curls als een malle! Zeer nice Loo.
Ik heb gehoord dat Indos pindas als pre workout voornamelijk gebruiken, true story?

Waarom eerst push down end aarna pas cgbp?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.527
Lekker heur. Al had ik een schijf om mijn riem gehangen, als ik 20xBW aan het dippen was.

er hangt al een paar weken 25kg aan m'n kloten met dippen, had vandaag geen zin om m'n riem te pakken.

8 x 60 curls

http://superiorsquad.files.wordpress.com/2009/01/bush-n**ga-what.jpg

je weet tog swa.

CGBP en BB Curls als een malle! Zeer nice Loo.
Ik heb gehoord dat Indos pindas als pre workout voornamelijk gebruiken, true story?

ik gebruik pinda's alleen als pre-sleap food, maar in principe kunnen pinda's op elk moment van de dag.

Waarom eerst push down end aarna pas cgbp?

vanwege een verrotte elleboog, ik moet de boel eerst goed opwarmen voordat ik aan echte oefeningen als cgbp's, skulls of dips kan beginnen.

Stevige armen loo

lekker bezig loo nog wat geile verhalen?

Je nuttigt dus 1 gram witgoud voor een 1 training ?
Hoppa weg 50 euri.

gewichten nice trouwens. :)

Waarom bestel je geen "Rice & protein" lees er veel goeds over en is een simple maaltijd vervanger..

zeer goede tip van Marvin is overheen gelezen? Ik heb ook weer twee emmertjes besteld, Loo en al zijn volgelingen maak kennis met een nieuw top product voor als je geen tijd hebt om te eten, en is makkelijk te shake in shakebeker zonder blender!!!!
[Link niet meer beschikbaar]

zeer goede tip van Marvin is overheen gelezen? Ik heb ook weer twee emmertjes besteld, Loo en al zijn volgelingen maak kennis met een nieuw top product voor als je geen tijd hebt om te eten, en is makkelijk te shake in shakebeker zonder blender!!!!
[Link niet meer beschikbaar]

is dat te doen?qua smaak?
Ben nogal een nancyboy wat smaak betreft!

is dat te doen?qua smaak?
Ben nogal een nancyboy wat smaak betreft!

Ik ben niet zo van de supps maar deze shit good to go ook qua smaak-->:thumbs: Zowel de chocolade als vanille smaak is perfect. De zilvervliesrijst is heel erg fijngemalen dus het proeft alleen een beetje korrellig. Kijk naar de voedingswaarde ik neem gewoon twee shakes als 1 maaltijd echt helemaal top dit spul.

Ik ben niet zo van de supps maar deze shit good to go ook qua smaak-->:thumbs: Zowel de chocolade als vanille smaak is perfect. De zilvervliesrijst is heel erg fijngemalen dus het proeft alleen een beetje korrellig. Kijk naar de voedingswaarde ik neem gewoon twee shakes als 1 maaltijd echt helemaal top dit spul.

ook te doen in de cut?

Bodylab;
Zilvervliesrijst heeft een lage glycemische index, dit betekend dat de energie geleidelijk wordt vrijgegeven. Hierdoor heeft het een zeer beperkte invloed op de bloedsuikerspiegel waardoor je voldoende energie hebt om te trainen en spiermassa op te bouwen. Door het stabiel houden van de bloedsuikerspiegel zul je juist niet snel in lichaamsvet aankomen. Dit in tegenstelling tot zoveel andere maaltijdshakes die vol met suikers zitten.

Dat is wel een goeie ja.

Ik blijf voorlopig deads pakken ter verbetering van m'n onderrug, gewoon omdat ik duidelijk spierpijn in m'n lower erectors heb na deads. (niet dat spierpijn altijd een goede graadmeter is...)
Nu is het moment aangekomen om die goodmornings eens in je klassieke schema te plakken. Ik ben benieuwd. ;)

Ziet er wel goed uit die rice&protein.

Is dat te doen met water?

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Alleen wel vrij duur nog vind ik..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven