- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff een liedje Loo om er een beetje in te komen.Neem je dan in totaal ongeveer 100g? Wat neer komt op 25 porties per pot?Ik ben niet zo van de supps maar deze shit good to go ook qua smaak-->Zowel de chocolade als vanille smaak is perfect. De zilvervliesrijst is heel erg fijngemalen dus het proeft alleen een beetje korrellig. Kijk naar de voedingswaarde ik neem gewoon twee shakes als 1 maaltijd echt helemaal top dit spul.
Denk 200gr. Tis maar 365 cals/100 gr heNeem je dan in totaal ongeveer 100g? Wat neer komt op 25 porties per pot?

Je nuttigt dus 1 gram witgoud voor een 1 training ?
Hoppa weg 50 euri.
gewichten nice trouwens.![]()
Bodylab;
Zilvervliesrijst heeft een lage glycemische index, dit betekend dat de energie geleidelijk wordt vrijgegeven. Hierdoor heeft het een zeer beperkte invloed op de bloedsuikerspiegel waardoor je voldoende energie hebt om te trainen en spiermassa op te bouwen. Door het stabiel houden van de bloedsuikerspiegel zul je juist niet snel in lichaamsvet aankomen. Dit in tegenstelling tot zoveel andere maaltijdshakes die vol met suikers zitten.
Nu is het moment aangekomen om die goodmornings eens in je klassieke schema te plakken. Ik ben benieuwd.![]()
Hoe zit het met je herstel van je chest kerel? Ik heb nogal de indruk dat wanneer ik CGBP
doe, mijn bench laterop in de week daaronder lijdt.
Wacht ff het is al bijna eind Januari ik voel dat de zomer er weer aankomt ondanks de kou. Het is gewoon aftellen en deze zomer komen we gewoon hard heel hard --->Ff een liedje Loo om er een beetje in te komen.
4 tricep oefeningen, en dan nog met zo'n hoog volume! Damn kerel, dat moet vast een arm explosie zijn geweest naderhand.
Ronnie curled 100kg door de no xplodeBenen.
Ik heb geen zin man, ben moe + pijn in m'n tievesonderrug.
Ohhh wacht, geen probleem, no-xplode is here to save the day;
![]()

Anderhalve schep NO-Xplode!Wat moest Magnus Samuelsson wel niet gebruikt hebben om 150kg voor reps te curlen?![]()

Wat moest Magnus Samuelsson wel niet gebruikt hebben om 150kg voor reps te curlen?![]()
150kg voor reps behoorlijk strict curlen geloof ik geen fl**ker van.