XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe zit het met je herstel van je chest kerel? Ik heb nogal de indruk dat wanneer ik CGBP
doe, mijn bench laterop in de week daaronder lijdt.

Wacht ff het is al bijna eind Januari ik voel dat de zomer er weer aankomt ondanks de kou. Het is gewoon aftellen en deze zomer komen we gewoon hard heel hard --->:D Ff een liedje Loo om er een beetje in te komen.

http://www.youtube.com/watch?v=IVEYBHchHr0

4 tricep oefeningen, en dan nog met zo'n hoog volume! Damn kerel, dat moet vast een arm explosie zijn geweest naderhand.

Ik ben niet zo van de supps maar deze shit good to go ook qua smaak-->:thumbs: Zowel de chocolade als vanille smaak is perfect. De zilvervliesrijst is heel erg fijngemalen dus het proeft alleen een beetje korrellig. Kijk naar de voedingswaarde ik neem gewoon twee shakes als 1 maaltijd echt helemaal top dit spul.
Neem je dan in totaal ongeveer 100g? Wat neer komt op 25 porties per pot?

Ik neem 200 gram (heb een huge dieet.:D)

Maar even voor de duidelijkheid deze shake is alleen super als je dus geen tijd hebt om te eten. Vast voedsel blijft altijd beter....

Thanks Sarge! Dan ga ik ehm onthouden voor de cut...meng ik er wat extra whey doorheen en heb ik wel prettige verhoudingen..

Vloeibaar voedsel in de cut is wel suf vind ik, ben doorgaans blij met ieder beetje eten wat ik binnen krijg, hoe meer het vult hoe beter :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.549

thanks

lekker bezig loo nog wat geile verhalen?

Weinig man.
Ik was gister bij m'n chickie, dronk om half 12 nog ff een shake met brinta.
En ik vond die shake vet goor smaken, maar hardcore als ik ben dronk ik gewoon door. Toen zei m'n vriendin; "is dat pak melk nog wel goed dan"
Dus ik kijken naar de datum 08-01 :fuu:
Dus ik zat in dilemma he....moet ik m'n vinger in m'n keel steken en het risico op voedselvergiftiging minimaliseren door alles eruit te kotsen, of moet ik de kostbare eiwitten binnen houden....
Ik besloot wel ff wat te kokhalzen, en van dat geluid moest m'n vriendin overgeven.
Een geile woensdagavond dus....

Je nuttigt dus 1 gram witgoud voor een 1 training ?
Hoppa weg 50 euri.

gewichten nice trouwens. :)

Ik heb geen cent spijt van het witte goud, ik was in december een halve kg afgevallen, volgens mij zitten er nu al weer 3 bij. En het jaar is net begonnen. M'n vriendin zei het ook al; je bent weer aan het groeien. No shit sherlock!

Bodylab;
Zilvervliesrijst heeft een lage glycemische index, dit betekend dat de energie geleidelijk wordt vrijgegeven. Hierdoor heeft het een zeer beperkte invloed op de bloedsuikerspiegel waardoor je voldoende energie hebt om te trainen en spiermassa op te bouwen. Door het stabiel houden van de bloedsuikerspiegel zul je juist niet snel in lichaamsvet aankomen. Dit in tegenstelling tot zoveel andere maaltijdshakes die vol met suikers zitten.

+1 meteen bestellen die shit.

Ik heb net ff 50gram rijstebloem met een whey shake vermengd > fail > wordt te hard om te drinken. (wel lekkere shizzle trouwens).

Brinta is nog beter te doen, maar de smaak is ****ed.

Nu is het moment aangekomen om die goodmornings eens in je klassieke schema te plakken. Ik ben benieuwd. ;)

mmm....ik zal er nog eens even over nadenken

Hoe zit het met je herstel van je chest kerel? Ik heb nogal de indruk dat wanneer ik CGBP
doe, mijn bench laterop in de week daaronder lijdt.

Ja ****ed up, dat is een fail in m'n schema. Op woensdag is armen dag maar op maandag en dinsdag heb ik borst en rug gepakt.
Volgende schema ga ik meer spreiden; meer hersteltijd ertussen.

Wacht ff het is al bijna eind Januari ik voel dat de zomer er weer aankomt ondanks de kou. Het is gewoon aftellen en deze zomer komen we gewoon hard heel hard --->:D Ff een liedje Loo om er een beetje in te komen.

op zeker!

4 tricep oefeningen, en dan nog met zo'n hoog volume! Damn kerel, dat moet vast een arm explosie zijn geweest naderhand.

het was een lekkere training ja!

Laatst bewerkt door een moderator:
Geil verhaal ja :wanker:

Nog trainen vandaag Loo ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.552
Geil verhaal ja :wanker:

Nog trainen vandaag Loo ?

Benen.
Ik heb geen zin man, ben moe + pijn in m'n tievesonderrug.

Ohhh wacht, geen probleem, no-xplode is here to save the day;

no-xplode.jpg

Pffff gelukkig maar, succes bro

heb het filmpje ook gezien ja, is geloof ik 140x4. Pretty nice :D

Wat een lelijke kop heeft die vent :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven