AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
O, wat werd ik nerveus van NO-Xplode, ik kan niet zo goed tegen pepmiddelen, jij geen last van?
Loo heeft niet zoveel moeite met pepmiddelen, dat weet iedereen

2h3zpc5.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.582
O, wat werd ik nerveus van NO-Xplode, ik kan niet zo goed tegen pepmiddelen, jij geen last van?

Ik kan er ook niet zo goed tegen, ik ben ook een tijdje gestopt met die no-xplode omdat ik er een beetje para van werd; de trainingen zelf gingen lekker maar na de trainingen had ik echt een heel onbehaagelijk gevoel; zeer onrustig, zelfs wat emotioneel; heel apart wat angstig/onzeker. Kon er ook niet meer goed van slapen.

Nu gaat het wel weer moet ik zeggen, verschil is wel dat ik eerder op de dag train. Heb nog wel last van overmatig zweten van die no-xplode, maar het blijft een supergoedje.
Beter als Crack van Revolutions, als je daar teveel van neemt voelt het alsof je een jointje en een lijntje speed hebt genomen om vervolgens een uurtje in de sauna te zitten.

Loo moet gewoon nog wennen aan het vroeg opstaan...kunnen we ehm niet kwalijk nemen:rolleyes:

het gaat steeds beter.
Vandaag toevallig om half 8 eruit.

en van 10 tot 11 weer naar bed gegaan

Ik voel met je mee hoor Loo, dat vroege opstaan -1
Mijn wekker is van 12/1uur naar 9/10 uur gegaan. Vanmorgen echt met een kop opgestaan, niet normaal

je moet telkens met een half uur vervroegen, anders krijg je een jet-lag.
Ik ben van half 11 naar 10 uur gegaan. En nu zit ik op half 10. Vanaf volgende week wordt het 9 uur.

6x120 full squat is niet slecht hoor

Ja ik had er meer van verwacht :(

En, lekkere spierpijn vandaag? Aangezien je aangaf je benen een tijdje niet echt goed te hebben getraind?

****ed up ja, vannacht al. Ik was met m'n vriendinnetje bezig toen sloeg de kramp in m'n rechterkuit, vandaag heb ik er nog steeds last van.
Komt omdat ik met squat en leg press diep heb gezakt; dan komt de kuit op rek, en met kracht zetten zet je die kuit op spanning. En aangezien ik weken geen kuiten heb getraind (shame on me vanaf volgende week weer) heb ik zelfs daar brute spierpijn.

Ja best logisch, ik zit er nu ook als een halve dooie bij.

• #8.584
VRIJDAG

Beetje een chaotische training; was de hele middag aan het haasten door andermans toedoen; slecht gegeten, ook nog eens te laat in the gym, en met de 2e oefening schoot de kramp in m'n schouderblad en die ging er niet meer uit.Jammer, maarja shit happens. Fijn weekend beesten, keep it anabolic.

Schouders

Seated barbell press (behind the neck)
10 * 40
10 * 50
8 * 60
8 * 70
8 * 80

Barbell front raise
8 * 20
8 * 25
8 * 30
8 * 35

Standing side raises
8 * 12
8 * 16 (pijn)
14 * 10
14 * 12

Bent over side raises
4 sets licht

Traps

Barbell shrugs
10 * 60
10 * 100
10 * 140
10 * 140

Dumbbell shrugs
10 * 32
8 * 40
8 * 48

Voeding

08.00 bord brinta + whey shake
(verder slapen)
12.30 bord stamppot + 6 eieren + 1 haring
16.00 bord brinta + whey shake
17.00 trainen
pwo; AA + creatine, whey shake + 50 gram brinta
20.30 bord macaroni + 140 gram tonijn
23.00....misschien een maccie om m'n kcal's te uppen

Nette training weer Loo, heb je die nieuwe No-xplode ook al eens geprobeerd ?
Die zijn gewoon per stuk te koop dus zit je niet meteen aan zo'n dure pot vast.

White flood vind ik opzich ook een aanrader qua die shizzle, veel energie en focus maar niet echt opgefokt.

Die maccie gewoon doen, ik zit al 3 dagen large menu's bij de burgerking achterover te gooien na de training.:o Kan nooit kcals genoeg hebben op dit moment, de zomer is nog een eind weg;)

Nette training weer, is er bij die seated barbell press behind the back een ander soort belasting dan bij pulldowns behind the back? Beginners vraag ik weet.

Die barbell shrugs zijn echt gruwelijk.

Vind nosether en purple wrath wel een aanrader.
Beter dan die cafeine prut wat in veel supplementen zit.

Sja k*t is dat eh, meteen je drive weg. Volgende keer beter Loo. Maar die barbell presses ben ik wel jaloers op :o

Fijn weekend beest!

die BB-front raises lijkt me intressant om te doen, doe je het met een kleinere stang of gewoon met de BB?

zelf ook schouders-traps vandaag gedaan, jij ook fijn weekend beest!

Shrug je een beetje voorover gebogen? Of gewoon recht lichaam?

Ik vind koffie wel goed Loo.

Je moet niet altijd maar wennen aan allerlei energiesupps. Mentaal kun je het zonder dadelijk niet meer opbrengen.

Verder klote van die krampjes, drink je wel genoeg.

Ik vind koffie wel goed Loo.

Je moet niet altijd maar wennen aan allerlei energiesupps. Mentaal kun je het zonder dadelijk niet meer opbrengen.

Verder klote van die krampjes, drink je wel genoeg.

Koffie is inderdaad gelukkig niet verslavend

**** Loo! 8x80kg behind the neck press:eek:

Je hebt natuurlijk gelijk. Maar je snapt mijn punt vast wel.

Nee, eerlijk gezegd niet. Het in jouw ogen "verslavende" middel vervangen door een andere. Als je voor elke training een kop koffie gaat drinken geeft imo dezelfde afhankelijkheid.

Er zit wel logica in je redenering. Maar bijna iedereen drinkt koffie en niet iedereen neemt crack of zoiets.

Verder vind ik NOxplode etc wel wat heftiger als een kopje koffie. Ik heb het ook meer over het mentale aspect ipv het fysieke aspect. Ik kom vaak genoeg al opmerkingen of trainees in het echt tegen die balen dat hun pot NoXplode op is en dat ze daarom niet met dezelfde intensiteit konden trainen.

White flood vind ik opzich ook een aanrader qua die shizzle, veel energie en focus maar niet echt opgefokt.

Die maccie gewoon doen, ik zit al 3 dagen large menu's bij de burgerking achterover te gooien na de training.:o Kan nooit kcals genoeg hebben op dit moment, de zomer is nog een eind weg;)

Nette training weer, is er bij die seated barbell press behind the back een ander soort belasting dan bij pulldowns behind the back? Beginners vraag ik weet.

Seated barbell press = push
pulldowns = pull

Het zijn gewoon compleet 2 verschillende oefeningen toch? :p

• #8.599
Nette training weer Loo, heb je die nieuwe No-xplode ook al eens geprobeerd ?
Die zijn gewoon per stuk te koop dus zit je niet meteen aan zo'n dure pot vast.

ik heb snel nog even een pot "oude" no-xplode besteld omdat ik bang was dat ze misschien de samenstelling zouden veranderen.

Die nieuwe zijn waarschijnlijk omgerekend duurder dan een pot...dus het is maar wat je duurder vindt ;)

Seated barbell press = push
pulldowns = pull

Het zijn gewoon compleet 2 verschillende oefeningen toch? :p

Waarschijnlijk bedoeld spectaculair de stress op je schouder(gewricht) ?
Ik vind pull downs behind the neck minder comfortabel dan een neck press behind the neck.

Ik heb altijd een hele goede controle met die neck press, het voelt heel zeker aan, en met een pull down voel ik toch meer pijntjes bij zware gewichten.

Die barbell shrugs zijn echt gruwelijk.

Ik kreeg een tip van m'n trainingsmaat; met m'n hakken op de grond blijven tijdens de shrugs (ik lifte altijd m'n hakken :o)
Sindsdien voel ik hem nog beter op m'n traps.

Sja k*t is dat eh, meteen je drive weg. Volgende keer beter Loo. Maar die barbell presses ben ik wel jaloers op :o

Fijn weekend beest!

thanks gab.

die BB-front raises lijkt me intressant om te doen, doe je het met een kleinere stang of gewoon met de BB?

zelf ook schouders-traps vandaag gedaan, jij ook fijn weekend beest!

Ik doe die front raise met een kortere barbell (10kg).
Ik heb wel een olympische geprobeerd maar die vond ik wat oncomfortabel voor m'n polsen ivm de lastarm die langer is.
Ik heb die oefening van Kay Greene, die deed hem met een olympische stang en nog gruwelijk veel gewicht eraan.
Jay doet hem nu ook zag ik in z'n meest recente filmpje, hij zal het wel van mij afgekeken hebben denk ik.

Shrug je een beetje voorover gebogen? Of gewoon recht lichaam?

Barbell shrugs sta ik recht op, dumbbell shrugs buig ik wat voorover met m'n romp om dat nadruk net ff anders te leggen.

Koffie is inderdaad gelukkig niet verslavend

Daarom drink ik niet teveel koffie, ik wil er niet aan wennen dan is het effect van de caffeïne weg EN ben je de hele dag duf zonder koffie.

**** Loo! 8x80kg behind the neck press:eek:

thanks.

Er zit wel logica in je redenering. Maar bijna iedereen drinkt koffie en niet iedereen neemt crack of zoiets.

Verder vind ik NOxplode etc wel wat heftiger als een kopje koffie. Ik heb het ook meer over het mentale aspect ipv het fysieke aspect. Ik kom vaak genoeg al opmerkingen of trainees in het echt tegen die balen dat hun pot NoXplode op is en dat ze daarom niet met dezelfde intensiteit konden trainen.

klopt, ik merkte ook dat ik zo ging denken.
Ik neem no-xplode nu alleen wanneer ik het "echt" nodig heb, dan geeft het me een zetje in de rug. Op dagelijkse basis is onzin.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

(helaas ben ik weer 0,5kg afgevallen sinds halverwege december, dus :fuu:)

oja, die kcal's omhoog gooien (en het witte goud) doen z'n werk; 2,3 kg aangekomen in 10 dagen :D

Wat is je gewicht nu?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven