- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik noXplode als kuur, 3 weken on, 3 weken off.
Hmm hellaas beschikken wij niet over een kleine rechte stang, wel hebben we een hammergrip stang, bepaalde mensen gebruiken die voor skulls, maar ik ben een voorstander van de EZ-Bar.Ik doe die front raise met een kortere barbell (10kg).
Ik heb wel een olympische geprobeerd maar die vond ik wat oncomfortabel voor m'n polsen ivm de lastarm die langer is.
Ik heb die oefening van Kay Greene, die deed hem met een olympische stang en nog gruwelijk veel gewicht eraan.
Jay doet hem nu ook zag ik in z'n meest recente filmpje, hij zal het wel van mij afgekeken hebben denk ik.

Waarschijnlijk bedoeld spectaculair de stress op je schouder(gewricht) ?
Klopt, aangezien ik ergens had gelezen dat het aardig blessure gevoelig is zo'n pulldown behind the neck.
Zal er eens een beetje mee gaan spelen, kijken wat voor mij ideaal is.
present, stond vanmorgen al in de rij bij de Aldi met 48 pakken magere melk en 48 blikjes tonijn.
Vandaag nationale borstdag had ik gehoord, ik denk dat ik ook maar mee doe.

hehe laat nu uitgerekend deze week de tonijn in de aanbieding zijn bij AH. 2 blikjes voor 89 centpresent, stond vanmorgen al in de rij bij de Aldi met 48 pakken magere melk en 48 blikjes tonijn.
Vandaag nationale borstdag had ik gehoord, ik denk dat ik ook maar mee doe.

hehe laat nu uitgerekend deze week de tonijn in de aanbieding zijn bij AH. 2 blikjes voor 89 cent![]()
naise!hehe laat nu uitgerekend deze week de tonijn in de aanbieding zijn bij AH. 2 blikjes voor 89 cent![]()
hehe laat nu uitgerekend deze week de tonijn in de aanbieding zijn bij AH. 2 blikjes voor 89 cent![]()