Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kan toch niet gezond zijn zó'n training. Die botten van jou moeten toch kraken. :D Niet te geloven dat je geen striae hebt. Mijn huid scheurt alle kanten uit. Heb je geluk mee.

Keep up the good work.

Dat is het voordeel van getint zijn.

Heftige schouders heb je Loo! :thumbs:

Dat is het voordeel van getint zijn.

Heftige schouders heb je Loo! :thumbs:

Over welk voordeel heb je het? Wil je zeggen dat getinte mensen minder last hebben van striae? Of dat het minder opvalt bij een getinte huidskleur?

Las wel ergens op het world wide web dat een donkere huid stugger is en daardoor vatbaarder zou moeten zijn voor striae, maar dit ging over zwangerschappen.

Maar verklaar je nader, want met één zin kun je van alles interpreteren. ;)

Over welk voordeel heb je het? Wil je zeggen dat getinte mensen minder last hebben van striae? Of dat het minder opvalt bij een getinte huidskleur?

Las wel ergens op het world wide web dat een donkere huid stugger is en daardoor vatbaarder zou moeten zijn voor striae, maar dit ging over zwangerschappen.

Donkere huid valt de striae gewoon minder op. Vandaar dat als je gaat zonnen de striae langzaam aan minder zichtbaar wordt. ;)

Daarom hou ik ook van de zomer en had ik verdomme net als Loo een indo of iets willen zijn! Je toning is ook veel beter:eek:

Nette training Loo! Die 44's laat ik nog maar even lekker waar ze zijn...kan ook niet anders want onze dumbbells stoppen op 40kg..;)

Prettig weekend!:D

Zoals Mino zegt, valt minder op.
Ik heb zelf een beetje licht bruine striae over gehouden aan de periode dat ik een vetklep was op me onderbuik, maar valt niet zo heel erg op.

mooie complete schouder work out, en die CGBP's mogen er ook zijn!
we trainen vaak bepaalde spiergroepen op de zelfde dag valt me op.
(ook schouders)

prettig weekend, of ja werk ze Loo

Striae is een teken van groei wat wil een builder nog meer? Het is ook nooit goed..

Laatst bewerkt:
Het ligt echt aan het type huid wat je hebt. Je kan het al merken bij bijvoorbeeld het vetmeten. mensen met straie kan je moeilijk 'vast pakken'. bij mezelf bijvoorbeeld heb ik nog zoveel ruimte over. Je pakt het zo beet.

Het ligt echt aan het type huid wat je hebt. Je kan het al merken bij bijvoorbeeld het vetmeten. mensen met straie kan je moeilijk 'vast pakken'. bij mezelf bijvoorbeeld heb ik nog zoveel ruimte over. Je pakt het zo beet.

Klinkt een beetje als de huid van je avatar:p die hebben ook een losse huid.

Als striae een teken van groei is waarom heeft Arnold Schwarzenegger dan minder striae dan menig ander?
En waarom krijgen vrouwen ook NA hun zwangerschap striae?

Heeft vooral met hormonen en gevoeligheid te maken, de ene huid kan ook meer hebben dan de ander dus zie geen reden om trots op striae te zijn.

Ik haat het, heb zelfs een periode gehad dat ik niet voluit durfde te trainen. :eek: :headbang:

Vrouwen na zwangerschap striae, is toch vrij logisch, die buik is in een korte tijd zoveel gegroeid. Bijna iedereen met een dikke buik heeft striae op de onderbuik (helaas heb ik ook de overblijfselen).

Vrouwen na zwangerschap striae, is toch vrij logisch, die buik is in een korte tijd zoveel gegroeid. Bijna iedereen met een dikke buik heeft striae op de onderbuik (helaas heb ik ook de overblijfselen).

Ik denk als het kind eruit is de buik toch "iets" minder dik is. :rolleyes:

Heeft niet alleen met het type huid te maken.
Het gaat gewoon om enorme snelle groei!

Ik denk als het kind eruit is de buik toch "iets" minder dik is. :rolleyes:

Dat vel is toch meegegroeid en helemaal uitgerekt, als het dan losser gaat zitten zie je die Striae lijkt mij, maar ik snap nu wat je bedoelt en daar heb ik idd geen logisch onderbouwd antwoord voor.

Heb in het verleden me ingelezen over striae en naar voren kwam dat niet zo zeer met een te snelle groei te maken had.
Zelfs mensen die nauwelijks tot niets groeide kregen het, wat niet wegneemt dat groei de kans op striae flink vergroot.

Ben er trouwens wel van overtuigd dat striae te genezen is.
Er word ook wel gezegd dat striae met de tijd vervaagd, wat op biologisch niveau betekent dat huidcellen vervangen worden.
Dit zou moeten betekenen dat het lichaam in staat is te genezen.

In begin gaat genezing ook sneller, net als bij een wond, op een gegeven moment zegt het lichaam, van het ergste gedeelte is nu oke, dus rustig aan en een litteken blijft over.
Cellen blijven zich wel vervangen maar extreem langzaam.

Het punt is dat dit zo langzaam is dat je niet van genezing kan spreken, dus de kunst is dit op volle toeren te laten draaien in beginstadium als voorkeur.

Heb zelf heel wat geld uitgegeven aan smeersels, maar peelingen werken echt, ben dan ook deels van me striae af.

Laatst bewerkt:
Ik heb 1 keer striae gekregen bij mijn borst/schouders en dat was toen ik hard ging cutten en wat kilo's was afgevallen. Maar laatste tijd ben ik weer wat kilotjes aangekomen en is het wel erger geworden.

Draait allemaal om balans volgens mij, zodra jij gaat afvallen/aankomen zullen de hormonen proporties in je lichaam ook anders zijn en dit maakt de huid zwakker/gevoeliger.

Inderdaad, ik heb ook geluk met mijn huid. Heb nergens straie. Sommige vrouwen hebben na hun bevalling geen straie en andere weer wel. En je kunt toch zeggen dat de buik van een vrouw aardig snel groeit in de laatste maanden van de zwangerschap.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.760
Zondag

:fuu: Ik voelde me verrot vanmorgen zeg, ik snap er niks van volgens mij wilde ik nuchter blijven dit weekend ??? Anyway; kuit en buiken anti-kater recept. Kuiten niet all out gegaan ivm spierpijn van woensdag.

Buik

Rope crunches
25 * 20
25 * 30
25 * 40
25 * 40

Hanging leg raises
4 * 20hh

Kuiten

Standing calve raises
4 * 20hh op 150 ofzo

Calve raises op leg press
4 * 20hh tot 250

Seated calve raises
4 * 20hh op 30

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven