- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb nog spierpijn in me lies van vorige week benen (ad-ab ductors)Koning van de spierpijn of wat ? Vorige keer al een hele week lang in je benen haha.

Koning van de spierpijn of wat ? Vorige keer al een hele week lang in je benen haha.
Zondag
Ik voelde me verrot vanmorgen zeg, ik snap er niks van volgens mij wilde ik nuchter blijven dit weekend
Anyway; kuit en buiken anti-kater recept. Kuiten niet all out gegaan ivm spierpijn van woensdag.
Buik
Rope crunches
25 * 20
25 * 30
25 * 40
25 * 40
Hanging leg raises
4 * 20hh
Kuiten
Standing calve raises
4 * 20hh op 150 ofzo
Calve raises op leg press
4 * 20hh tot 250
Seated calve raises
4 * 20hh op 30
Ik las dat je het irritant vond als mensen een hele training quoten. Dus bij deze.

weekend een beetje anabool gebloven Loo ?
Ik las dat je het irritant vond als mensen een hele training quoten. Dus bij deze.

http://www.youtube.com/watch?v=JOm3b89Prvc
weekend een beetje anabool gebloven Loo ?
Edit: lees net dat je je weer hebt misdragen![]()
Hoe gaat het met je lichaamsgewicht dan? Word je nog beetje zwaarder?
Hahaha anti kater kuiten en buikdagNetjes baas!
Ja wil dat gewicht van je nog een beetje omhoog? En wanneer gaan we die geheimpjes eens horen baas? Knal nou eens ff wat stats hier neer, we zitten verdorie niet meer in de brugklas!![]()
Omdat hier zoveel Loo-dickriders zijn, zal ik maar eens puntje van kritiek plaatsen.
Die Squats zijn natuurlijk te gay voor woorden. Je traint al zolang en dan is 12x80 belachelijk. Ik zie hier gewoon niet op consistente basis zware Squat-sessies voorbij komen.
Zal binnenkort weer eens een paar fatsoenlijke sets op 120 pakken.
Gewoon, omdat ik het wel kan.
Goedzo Loo laten zien dat je het wel kan that's the spirit!
Ik zeg dat je geen 125 op 8 hh kan wat zeg jij dan?![]()

Dan gooi ik er toch 130 op vorige keer, wat jij wilt
disclamer; onder voorwaarde dat ik geen spierpijn heb natuurlijk![]()