Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Iedereen heeft wel eens geen zin. Ff beetje relaxter trainen.
En dan weer knallen. Als je gaat stoppen gaat het toch weer kriebelen op een gegeven moment.

Sommige dingen zoals bb horen er gewoon bij!

Haha wow je gaat op een donderdagavond naar zo'n concert? Respect.

Precies, die dipjes hebben we allemaal wel eens. Dat er zelfs van die vragen door je hoofd gaan: 'ben ik niet wat overdreven bezig?' 'Moet ik niet gewoon met een zak chips en een fles bier op de bank gaan zitten net als elke andere 'normale' mens?'. Ik zou zeggen: doe het gewoon eens een paar weken. Je bent het zo zat. En ooit heb je het nodig om eens ff een tijdje goed te slacken om weer op dat punt te komen. Ik denk zelfs dat het voor je overal gains zo goed als geen drol uit maakt. 1 week knallen en je bent weer in shape.

Verder zou ik toch echt eens gaan overwegen om wat grotere aanpassingen in je training te gaan doen. Beetje schuiven met oefeningen of 4 reps meer of minder maken is voor mij iig niet voldoende om echt het idee te krijgen dat je wat anders doet.

Zelf ga ik nu voor een peridiserings systeem met een 4-6 weken WSB, daarna 4-6 weken het 3XL schema, dan 4-6 weken BB split. Dat zijn wel echt wezenlijke aanpassingen. Je bent in principe altijd bezig met een 4 daagse split, zelfs met dezelfde spiergroepen. Probeer eens push pull ofzo. Of een UB-LB. Ga eens wat weken PL'en, doe van mijn paar een ****ing fullbody weet ik veel. Als het maar écht anders is. Of doe vanavond in de pit wat real life skull crushers, misschien lucht dat op ;)

Laatst bewerkt:
Als je gewoon blijft groeien waarom zou je dan je trainingsmethode gaan wijzigen, maar als je geen zin meer hebt om te trainen probeer dan inderdaad eens iets heel anders..

Afentoe een beetje (dagje/weekje) rust kan geen kwaad zolang je het maar met het besef doet dat je altijd voluit gaat en dit echt nodig hebt om mentaal/fysiek op te laden.

Ik zelf probeer altijd elk setje die ik doe tot uiterste te gaan, merk nu dat ik wat overtraint ben en de pijnen door me lichaam schieten, beetje rust kan dan geen kwaad en komt de motivatie alleen maar ten goede, want verlies nu gewoon kracht.

Zoals iemand al zei de prikkel komt vanzelf wel terug en dan knal je weer net zo hard als vanouds met een sterkere motivatie als voorheen.

Dont let Arnold down Loo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.968
yo :thumb:

DONDERDAG

Rug

Pull ups
8 x wide grip
10 x wide grip
10 x wide grip
8 x small grip
8 x small grip

BOR's
10 x 60
8 x 100
10 x 120
8 x 140 (yates row)

Dumbbell row
8 x 30
8 x 40
10 x 48
8 x 62 (forced)

Small grip pull downs
10 x 70
8 x 90 (forced)
10 x 60

Traps

Barbell shrugs
10 x 60
10 x 100
8 x 140
8 x 140

Dumbbell shrugs (bent over)
8 x 30
8 x 40
8 x 48

Zo naar Machinehead + Hatebreed, **** man ik ben nu al gesloopt.
**** it, alles kapot!

http://www.youtube.com/watch?v=3Dgkvwcx6ec

Sterke rows weer man, wou dat wij zulke zware dumbbells hadden.

Nice, ga je met Ivo ?

nette training ondanks geen dl

• #8.972
Ga je ze ook pakken dan die 62-ers?
haha nee man, dat is denk wat te ver gegrepen.
Het max wat ik tot nu heb gedaan is 8 reps met 40kg of zo, maar ja doe hem nu dus nooit meer omdat die 32kg in onze gym niet echt zwaar is.

lekker getraind pinda!

Wat moet ik me bij forced dumbbell rows voorstellen? Dat iemand elke herhaling meetilt?

Die yates rows heel sterk :eek:

• #8.976
Wat moet ik me bij forced dumbbell rows voorstellen? Dat iemand elke herhaling meetilt?

Die yates rows heel sterk :eek:

Geen mooie set, beetje draaien met m'n romp.
48 kan ik nog mooi gecontroleerd heen en weer laten gaan, 62 is ****ing zwaar.
Maar maakt niet uit, ff proeven aan zware gewichten, volgende keer dat ik in de 50 pak voelt ie lichter.

Veel plezier bij de mosh baas! Let freedom reign with a shotgun blast!!!

Geen mooie set, beetje draaien met m'n romp.
48 kan ik nog mooi gecontroleerd heen en weer laten gaan, 62 is ****ing zwaar.
Maar maakt niet uit, ff proeven aan zware gewichten, volgende keer dat ik in de 50 pak voelt ie lichter.
That's the spirit Loo!:fire:

Neem een nakkie voor mij

mooie rugknalsessie voor, looloo :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven