Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dipje snel weg :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.983
Het was weer ****ing brutaal!!!

Ik heb het nuchter gehouden ja, moest rijden.

En ik was kaaaaaapot, heb bij Hatebreed van begin tot eind in de pit gestaan, maar vrij snel tijdens Machinehead moest ik afhaken, potverdomme wat een oorlog. Bruut!

Was k*t dat de vloer erg glad was, ik ben (net zoals de rest) een keer of vijf gevallen waarvan er 1 keer nog een of andere ezel op m'n hand ging staan.

Rest van de avond heb ik boven op de tribune gekeken, ook vet!

Ik heb alleen nou nog een zware tuut in m'n oren, hoop wel dat dat weg gaat in de loop van de dag.

Jammer dat het geluid bij Machinehead zo achtelijk hard stond, maar mooi dat het echt goed los ging! Brutale cirkel-pits iedere keer!

Ivo ben ik helaas niet tegen gekomen, ik weet zeker dat ie tijdens Hatebreed niet in de pit stond want dan had ik die lange wel gezien.

http://www.youtube.com/watch?v=s2AWYhEXU7I

Laatst bewerkt:
  • #8.984
VRIJDAG

Niet echt een brutale training, maar enough to get the job done.

Schouders

Seated dumbbell press
8 * 30
10 * 40
8 * 44 (lichte spot)
10 * 38

Front raise
8 * 12
8 * 16
8 * 20
8 * 24

Seated side raise
8 * 12
8 * 14
8 * 16
12 * 12

Standing cable side raises
10 * 5
10 * 7,5

Triceps

CGBP
10 * 60
8 * 80
8 * 100 (spot)
15 * 60

Skulls (ex stang)
10 * 20
10 * 30
8 * 40
10 * 30

Rope push down
3 * 12 * 50

Fijn weekend buffels.

Netjes kerel! Geen last van picking up change en windmill move blessures uit de pit?

Niceee Loo.. Training is ook nog best netjes !:)

lopen er tijdens zo'n concert nog normale mensen rond of zijn het vooral hardcore losers

Machinehead is best oke, Al gaat er niks boven Hatebreed :D

Wat een zieke schouders heb je, Loo. Harde training!

Zou ook graag die shoulder press op film willen zien.

lopen er tijdens zo'n concert nog normale mensen rond of zijn het vooral hardcore losers

WIE noem JIJ in godsnaam losers....

Ot- Hard schouders aangepakt nog voor een postconcertavond als deze. Windmills zijn wel goed voor je rotator cuffs.,

• #8.992
Netjes kerel! Geen last van picking up change en windmill move blessures uit de pit?

nou dat viel mee, ik blijf altijd een beetje uit de buurt van die dwazen.
En als het onvermijdelijk is draai ik er achterstevoren in met m'n monsterrug :rolleyes:
Alleen die gladde vloer was k*t. De vloer was ook hard, het was gewoon beton zo te voelen.

Niceee Loo.. Training is ook nog best netjes !:)

thanks. Voeding is erg rommelig de laatste dagen, maar dat komt omdat ik begonnen ben met twee nieuwe banen; ik weet nog niet precies hoe het zit met de tijden/pauzes enzo en ik kan het nog niet maken om om de twee uur te eten. Balen maar het is ff niet anders. Zodra ik m'n plekje heb veroverd ga ik op de werkvloer weer strikter eten.

Wel wat, maar ook dwazen zat. Veel hardcore haters (maar met een klein hartje...). Maar ook een paar mother****ers van +100kg, zonder shirt aan, kale koppen, kisten aan. Van alles wat joh. Alleen geen :sd: , behalve ik dan he.

Machinehead is best oke, Al gaat er niks boven Hatebreed :D

Machine head was ook kicken hoor bro, de moeite waard om wat albums te downloaden. Op www.katz.cd zijn alle albums van ze te vinden.

Wat een zieke schouders heb je, Loo. Harde training!

Zou ook graag die shoulder press op film willen zien.

Als ik 10 x 44 zelf doe film ik ze. Deal!

WIE noem JIJ in godsnaam losers....

Ot- Hard schouders aangepakt nog voor een postconcertavond als deze. Windmills zijn wel goed voor je rotator cuffs.,

:roflol: windmills voor je rc

Laatst bewerkt:
  • #8.993
ZONDAG

Ik ben nog niet helemaal nieuw, beetje verkouden en shit.
Morgen misschien rustdag nemen.

Kuiten (high reps/low rest)

Standing calve raises
25 * 100
25 * 150
25 * 200
25 * 150

Calve raises op leg press
4 * 25 * 100

Seated calve raises
25 * 20
25 * 30
25 * 40
25 * 40

Buik

Rope crunches
20 * 20
20 * 30
20 * 40
25 * 40

Abdominal machine (of whatever)
25 * 35
25 * 45
25 * 50

Leg raises
4 * 20hh

ik zie vaak een kuit-buik trainings langskomen in je log, doe je deze 2x p.week? het lijkt eigenlijk 3x.
mooie volume, dat moet flink gebrand hebben

nog wat beleefd dit weekend Loo?

Goede kuiten shit Loo..reageren jou kuiten een beetje op high rep?

wordt er hier nog getraind vandaag ?:)

Nee loo houdt rust omdat ie nog niet helemaal de oude is.

Leuke kuit en buik training weer bro. Waarom pak je er ook geen grip oefeing bij? Dan is het plaatje compleet :)

• #8.998
ik zie vaak een kuit-buik trainings langskomen in je log, doe je deze 2x p.week? het lijkt eigenlijk 3x.
mooie volume, dat moet flink gebrand hebben

nog wat beleefd dit weekend Loo?

Goede kuiten shit Loo..reageren jou kuiten een beetje op high rep?

Ze zijn wel wat gegroeid ja, niet echt veel dikker maar als je ze recht van achter of voren bekijkt dan zijn ze iets breder richting de zijkanten. Weet niet of het van die high reps komt, aangezien ik de andere dag relatief laag in reps zit en zwaar in gewicht. Ik vermoed dat je kuiten gewoon meerdere keren per week moet pakken, op verschillende manieren, wil je als "hardgainer" resultaat zien.

wordt er hier nog getraind vandaag ?:)

Nee loo houdt rust omdat ie nog niet helemaal de oude is.

Leuke kuit en buik training weer bro. Waarom pak je er ook geen grip oefeing bij? Dan is het plaatje compleet :)

Present.
Gister niet getraind, ik had veel pijn in m'n lijf en geen tijd; s'ochtends en s'avonds gewerkt. Dit is sowieso een erg "rommelige" periode voor me; ben begonnen met twee banen en dat kost toch best veel energie om alles te onthouden, in te werken, etc. Dan is het lastig om ook nog op een 'obsessieve' manier met bb bezig te zijn, helaas bestaat het leven uit meer dan eten en trainen. Maargoed dat komt wel weer goed, ik moet even overal m'n draai in vinden en kijken hoe ik m'n trainingen en voeding het beste in kan delen.

DINSDAG

Vanwege bovenstaande niet voluit gegaan, alles liep wat stroefjes ook.
Komt wel weer goed.

Borst

Schuindrukken dumbels
8 * 30
8 * 40
8 * 48

Schuindrukken
8 * 60
8 * 80
8 * 100
8 * 80

Bankdrukken
8 * 60
8 * 80
10 * 100
10 * 90

Dumbbell fly's
8 * 20
8 * 28
8 * 32
8 * 32

Bankdrukken (repout, just for fun)
30 * 60

Voeding

Matig

Laatst bewerkt:
lekker hoor lootje :thumb:

Dikke bench na 2 incline oefeningen hoor !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven