- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het nuchter gehouden ja, moest rijden.
En ik was kaaaaaapot, heb bij Hatebreed van begin tot eind in de pit gestaan, maar vrij snel tijdens Machinehead moest ik afhaken, potverdomme wat een oorlog. Bruut!
Was k*t dat de vloer erg glad was, ik ben (net zoals de rest) een keer of vijf gevallen waarvan er 1 keer nog een of andere ezel op m'n hand ging staan.
Rest van de avond heb ik boven op de tribune gekeken, ook vet!
Ik heb alleen nou nog een zware tuut in m'n oren, hoop wel dat dat weg gaat in de loop van de dag.
lopen er tijdens zo'n concert nog normale mensen rond of zijn het vooral hardcore losers
Netjes kerel! Geen last van picking up change en windmill move blessures uit de pit?

lopen er tijdens zo'n concert nog normale mensen rond of zijn het vooral hardcore losers
, behalve ik dan he.Machinehead is best oke, Al gaat er niks boven Hatebreed![]()
Wat een zieke schouders heb je, Loo. Harde training!
Zou ook graag die shoulder press op film willen zien.
WIE noem JIJ in godsnaam losers....
Ot- Hard schouders aangepakt nog voor een postconcertavond als deze. Windmills zijn wel goed voor je rotator cuffs.,
windmills voor je rcik zie vaak een kuit-buik trainings langskomen in je log, doe je deze 2x p.week? het lijkt eigenlijk 3x.
mooie volume, dat moet flink gebrand hebben
nog wat beleefd dit weekend Loo?
Goede kuiten shit Loo..reageren jou kuiten een beetje op high rep?
Nee loo houdt rust omdat ie nog niet helemaal de oude is.
Leuke kuit en buik training weer bro. Waarom pak je er ook geen grip oefeing bij? Dan is het plaatje compleet![]()