- Waardering
- 666
thanks big H
Ik heb een beetje ingehouden die eerste oefening, had vorige keer ook al last van m'n aanhechthing. Dan merk ik meteen dat ik op de tweede en derde oefening sterker ben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training Loo, met een mooi volume! Ik ga dat werkset verhaal toch maar eens onthouden, maar doe je de niet werksets dan superstrict of gewoon het zelfde als de werksets?
Hoop dat je snel je draai vind.
Los van het geld blijft werk natuurlijk waardeloos en is na een dag (hard) werken het trainen toch anders.
Werk!
Vind wel een harde training, je gaat er denk ook vanzelf aan wennen, zelfde als met vroeg in de ochtend trainen. Trekt wel weer bij Loo.
Voorbij met het uitslapen? Gewoon weer in een ander ritme komen. Goede chest workout.
Lekker weer! Veel beterschap met het vroeg op staan, pfff, wat een ellende is dat toch haha.
Je dacht toch zeker niet dat ik voor half 9 naar buiten ging? Zeker niet met dit weer. Het is nu vaak zo; s'ochtends werken, s'middags trainen, s'avonds weer werken. Prima.Dik gebankt Loo. Waarom doe je zowel met BB als met DB inclines?
Omdat die bovenkant dikker moet worden, onderkant is al redelijk bazig.
Zijn trouwens wel twee verschillende hoeken, die db press is 30 graden en die incline press bij ons is vrij schuin, iets van 60 ofzo.

Ja voor mij juist wel, m''n schouders zijn goed.
Ik vind sowieso dat veel incline presses net ff te schuin staan, je moet goed opletten dat je niet vanuit je schouders gaat drukken.
Ja voor mij juist wel, m''n schouders zijn goed.
Ik vind sowieso dat veel incline presses net ff te schuin staan, je moet goed opletten dat je niet vanuit je schouders gaat drukken.
Mee eens. Maandag 140kg incline gebankt...nu enorme spierpijn in mn schouderkop. Bank staat dus gewoon te schuin...ik ga wel in de smith incline doen zodat ik zelf de hoek kan bepalen.
Heb toevallig ook wat filmpjes van Yates gezien waarin hij uitleg geeft over bepaalde oefeningen. Misschien ook wel eens leuk om te kijken...die man heeft echt enorm veel ervaring. Hij zegt oa ook dat een bankje nooit te schuin moet staan en dat benchpress een oefening is voor powerlifters. Bb'ers moeten de normale benchpress er volgens hem gewoon uitlaten en vervangen voor een decline benchpress, wat voor hem de beste ''massbuilder'' voor de borst is geweest.