MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.042
Yo ijzerbroeders!

Afgelopen week is erg rommelig geweest, slecht getraind en ****ing slecht gegeten. Twee nieuwe banen, inwerken, voorbereiden, stress, je kent het wel. En m'n vriendin die net terug is van een maand in het buitenland.
Anyway, ik koos er voor om eventjes niet alle focus op bodybuilding te zetten. Dat kon ook bijna niet anders, dus ik had er eventjes vrede mee. Het leven bestaat niet alleen uit trainen. Daarnaast had ik toch overal pijntjes.
En dat niet trainen en eten gaat altijd eventjes goed, maar dan komt langzaam m'n ware aard boven.
Met de dag ietsje meer depressiever, agressiever, onrustiger, zwakker. Ik krijg met de dag meer de behoefte om me af te zonderen, ik erger me veel eerder aan andere mensen, ik heb de behoefte om iemand kapot te slaan. Het is een bekend fenomeen, het komt omdat ik niet train. Vandaag is de dag dat ik weer terug moet naar het ijzer, en m'n dieet moet oppakken. No matter what.

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds

http://www.youtube.com/watch?v=DbwlGv9SWfY

Laatst bewerkt:
Ik ken het gevoel als geen ander Loo... Goed dat die basis wetenschap diep in je kop gegrift is, zodat je altijd weer terug keert! Trainse vandaag gab, laat het ijzer buigen!

Soms moet je gewoon even je ijzeren disciplines los laten en bijkomend voordeel is dat je dan vaak gaat inzien waarom je het allemaal doet. Het is namelijk veel meer dan slechts wat ijzertjes heffen, het is een gezond patroon die je nodig hebt om het dagelijks leven te relativeren. Komt allemaal goed. Kijk je logboekje er maar eens op na.. ;)

Laatst bewerkt:
  • #9.046
DINSDAG

Heerlijke training, weinig pijntjes. Time to let all that negative energy out and feel free. En nu voel ik me alsof ik aan een infuus met morfine zit. Alles valt weer op z'n plaats. Zie sig.

Borst

Schuindrukken dumbels
8 * 26
8 * 32
10 * 40
10 * 48

Schuindrukken
10 * 60
10 * 80
10 * 100 (1spot)
10 * 80

Bankdrukken
8 * 60
10 * 80
10 * 100
8 * 110 (2 lichte spot)

Dumbbell fly's
10 * 20
10 * 26
10 * 32
10 * 20

Voeding

:fuu:

Vanaf NU weer oppakken

Mooi man! Houden zo die motivatie en focus!

alsnog hard gebeukt met een uber volume, hoe waren je dagen in limburg (had ik vernomen..)
wat smacht ik om weer met ijzer te gaan gooien afgelopen dagen kon ik verplicht niet trainen alle sportscholen gesloten in mijn omgeving, en geen puf om zelf iets te doen thuis.

Met de dag ietsje meer depressiever, agressiever, onrustiger, zwakker. Ik krijg met de dag meer de behoefte om me af te zonderen, ik erger me veel eerder aan andere mensen, ik heb de behoefte om iemand kapot te slaan. Het is een bekend fenomeen, het komt omdat ik niet train.

Dat heb ik altijd :D leuk getraind Loo. Als je leuke muziek zoekt moet je eens naar disturbed of drowning pool kijken :)

altijd sterk van je, ook al doe je even niets zeg maar, je kan direct gewoon terug in de
heavy ass weights vliegen ;)

• #9.051
Mooi man! Houden zo die motivatie en focus!

akkoord :thumb:

alsnog hard gebeukt met een uber volume, hoe waren je dagen in limburg (had ik vernomen..)
wat smacht ik om weer met ijzer te gaan gooien afgelopen dagen kon ik verplicht niet trainen alle sportscholen gesloten in mijn omgeving, en geen puf om zelf iets te doen thuis.

Ik ben niet naar het Zuiden geweest, op zondag wel naar een dorpje in de buurt geweest waar het wel leeft, maar 2 flesjes heineken verder had ik het eigenlijk al weer gezien. Een beetje gemaakt blij doen, omdat m'n vriendinnetje het wel leuk vindt, maar ik vind het eigenlijk maar een trieste bende hier in het midden van het land.

Dat heb ik altijd :D leuk getraind Loo. Als je leuke muziek zoekt moet je eens naar disturbed of drowning pool kijken :)

tja....wel leuk....maar niet echt hatend genoeg.
Je moet eens wat cd's van Machine Head downloaden, ik denk dat je dat ook wel goed vindt.

altijd sterk van je, ook al doe je even niets zeg maar, je kan direct gewoon terug in de
heavy ass weights vliegen ;)

Ik moet zeggen, het viel me mee na een paar dagen slecht eten en verrot slapen. M'n gewrichten voelden ook goed aan.
Na zo'n goede training is het meteen makkelijker om de draad weer op te pakken. Ik ben nu ook moe, wil zo naar bed. Je komt meteen weer in je ritme.

Mooi loo, bagger eten en rusten doet mij op zn' tijd ook wel goed:)

Dikke presses kerel

voeding inderdaad terug oppakkeeeen! Komop beest

Hoge gewichten voor een post-carnaval training!

Ik ga mijn volgende borst training denk ik ook precies met deze oefeningen doen, ben de pec deck zat geworden.

• #9.056
thanks bro's :thumb:

Hoge gewichten voor een post-carnaval training!

Ik ga mijn volgende borst training denk ik ook precies met deze oefeningen doen, ben de pec deck zat geworden.

Peck deck heb ik altijd al een k*toefening gevonden, zeker die ouderwetse waarbij je schouder en elleboog een hoek van 90 graden maken. Oncomfortabele blessure-gevoelige oefening als je zwaar gaat.

Peck deck heb ik altijd al een k*toefening gevonden, zeker die ouderwetse waarbij je schouder en elleboog een hoek van 90 graden maken. Oncomfortabele blessure-gevoelige oefening als je zwaar gaat.

Die oude 90 graden hebben we gelukkig niet hier, maar ik vind de pec deck ook op zich niet naar om te doen, maar een incline bench past denk ik veel beter in mijn schema (ik doe nu precies hetzelfde als jou, maar dan pec deck ipv incline bench).

Welcome back Loo!:D

Gelijk weer een beste training neergeknald! Morgen is ook de voeding weer op orde:thumb:

Muziek staat erop.. rage against the machine ook nog ! best leuk allemaal.

Super training, maar ga nou GVD eens vreten man! Tis toch niet zo moeilijk? Donder alles desnoods in een blender. Wasknijper op je neus, trechter in je bek, en gieten maar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven