AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.061
Woensdag

Goede training wel, had verwacht dat het minder zou gaan. Nadruk op quads gelegd, dikke pomp erin ook. Knietjes nog wel wat gevoelig, tegen de 4e set squatten trekt het pas weg.

Benen

Squat (below par)
10 * 60
10 * 90
10 * 110
10 * 120

Leg press (voeten laag/smal)
10 * 200
8 * 275
9 * 325 (voeten hoog)
10 * 250

Leg extensions
15 * 50
15 * 75
15 * 75

Front squat
8 * 50
8 * 70
8 * 80
1 * 100

Seated leg curl (1sec hold)
15 * 35
15 * 35
15 * 45
15 * 45

Voeding

09.30 bord brinta + whey shake (biergist)
12.30 bord zilvervliesrijst + 5 eieren (vit C + multi)
13.30 trainen
15.30 whey shake + dextrose
17.00 bord zilvervliesrijst + 200 gram kip (biergist + vit e + visolie)
??
??

bruut dat je er na drie oefeningen nog een 100 kilo front squat uitknalt!

1x100 kg tegenover 8x80 kg. Hij gleed zeker van je schouder af.

Denk wel dat low reps met front squat makkelijker is.
Met wat meer reps word het ademen steeds lastiger.

• #9.066
Fitness instructeur?

Komt de sportschool niet meer uit dan haha.

Werkse!

werkse man!

volgende week tijd voor een training met Marvin en mij (en eventueel andere geinteresseerden)?

wanneer gaan jullie op gym-toer in het zuiden/midden ned. dan kom ik ook vast en zeker (na 1april heb ik me ov.kaart)

laatste keer was in Utrecht - duidelijk midden dus. en toen spraken we af de volgende keer (misschien volgende week dus) bij Loo in Zeist te gaan buffelen - ook midden.

maar zodra jij beschikbaar bent Keun moet je maar een seintje geven, dan plannen we wel weer een training!

lekekr benen geknalt loo ga zo door en blijven eten!

laatste keer was in Utrecht - duidelijk midden dus. en toen spraken we af de volgende keer (misschien volgende week dus) bij Loo in Zeist te gaan buffelen - ook midden.

maar zodra jij beschikbaar bent Keun moet je maar een seintje geven, dan plannen we wel weer een training!
Loo, kom eens met een dag en tijd (niet woensdag/vrijdag!)...:rolleyes:

utrecht is voor mij al zo'n 2uur treinen, brabant of zo is voor mij beter, dan moet ik eerst na eindhoven en dan verder, moet ook beetje berreikbaar zijn met de trein dan.

ik laat wel wat van me horen, zal na april zijn of zo (ov binnen)

utrecht is voor mij al zo'n 2uur treinen, brabant of zo is voor mij beter, dan moet ik eerst na eindhoven en dan verder, moet ook beetje berreikbaar zijn met de trein dan.

ik laat wel wat van me horen, zal na april zijn of zo (ov binnen)

Gewoon eindhoven, lekker bij mij in de schuur, whaha, hardcooore.

Wanneer zoudne jullie dat doen? Ik zou eventueel ook wel eens kunnen komen met gerre ofzo, maar dan eerder volgende weekend, dan ben ik vrij:D

Loo is t weekend zeker weer bij z'n chick ofzo...

• #9.080
Loo is t weekend zeker weer bij z'n chick ofzo...

Klopt ja, vanaf vrijdag, ben net terug. Geen internet daar.

Nog wel ff getraind vrijdag trouwens, 10 x 100 op cgbp's als 2e triceps-oefening, dat je het ff weet vriend.

Ik ben wel weer in voor een trainingsmeet, deze week wordt erg lastig maar die week erop op een dinsdag of vrijdag zou ik wel kunnen. Ik hoor het wel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven