AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja voor mij juist wel, m''n schouders zijn goed.
Ik vind sowieso dat veel incline presses net ff te schuin staan, je moet goed opletten dat je niet vanuit je schouders gaat drukken.

klopt dat is bij ons ook zo, daarom dat ik tegenwoordig incline in de smith doe. Zeker dat nieuwe filmpje op MD van Dorian Yates waar hij borst training uitlegd is zeer interessant

goeie borst-training loo
sterke flyes ook

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.025
WOENSDAG

****ed up man, ik had preworkout een banaan + whey shake met haver genomen maar ik heb alles eruit gekotst nog voor de eerste oefening. Ik kon het niet binnen houden om de een of andere reden. Zonde. Merkte tegen het einde van de training ook dat ik een beetje duizelig werd, te laag in bloedsuiker denk ik. Met squats rustig aan gedaan ivm kniepijn, de rest ging wel aardig.

Benen

4 sets leg extensions opwarmen

Squats
10 * 60
10 * 60
10 * 80
10 * 100
10 * 120
12 * 100

Leg press
10 * 150
10 * 225
9 * 300
8 * 350

Leg extensions
3 * 14 * 75

Front squat
8 * 50
8 * 70
8 * 80

SLDL
10 * 60
10 * 90
10 * 120

Nice, geen gekloot met die frontsquat dit keer :D ?

• #9.027
Nice, geen gekloot met die frontsquat dit keer :D ?

Nee, ik kijk nu naar een box die aan het plafond hangt, dat scheelt wel. Tip van m'n trainingsmaat.
Ik bleef elke set recht voor me kijken, dan zakt die barbell toch teveel naar beneden. Alleen m'n nek is na elke set helemaal naar de ke*ker, heb al weken kramp in m'n nek/schouderblad, ik denk dat het daar door komt.
Het zal wel beter worden.

Toch nog een aardige training hoor.
Beetje zwak ecto maagje zeker..? :D

• #9.029
Toch nog een aardige training hoor.
Beetje zwak ecto maagje zeker..? :D

echt geen idee, leek wel of het ging gisten ofzo.
De eerste kokhals neiging probeerde ik het weer in te slikken, toen 1 minuut dood stil gestaan aan de wasbak met m'n polsen onder de koude kraan, maar ik verloor het gevecht. Alles eruit. Daar baalde ik van zeg.:mad:
Maarja shit happens.

Nette training, je houd wel je training kort de laatste tijd heb ik de indruk.

Hou je het voorlopig op deze trainingsmethode en wat zijn de plannen van aanpassingen/afwisseling voor de komende +-6 maanden?

Ik moest altijd over mijn nek gaan van Mammoth shake en brinta.:(

• #9.032
Nette training, je houd wel je training kort de laatste tijd heb ik de indruk.

Hou je het voorlopig op deze trainingsmethode en wat zijn de plannen van aanpassingen/afwisseling voor de komende +-6 maanden?

Als het zo door gaat ga ik een langere deload erin gooien, twee weken ofzo, ik kan nu al weer een stuk of vijf beginnende blessures opnoemen. Dat gaat me tegenstaan, ik irriteer me er met de training meer aan.
En dan wil ik ff een week of 8 weer wat lager in reps gaan, iets meer spannende oefeningen erin, meer powerlift gericht. Dat houdt het leuk.

Als het zo door gaat ga ik een langere deload erin gooien, twee weken ofzo, ik kan nu al weer een stuk of vijf beginnende blessures opnoemen. Dat gaat me tegenstaan, ik irriteer me er met de training meer aan.
En dan wil ik ff een week of 8 weer wat lager in reps gaan, iets meer spannende oefeningen erin, meer powerlift gericht. Dat houdt het leuk.

Nice:D

Ja lijkt me totaal niet verkeerd om 2 weken te deloaden kerel. Toegegeven, het is erg saai, maarja, alles beter dan blessures, maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Zeker nu je zit met een nieuwe job, nieuw ritme, dat zorgt gewoon voor stress wat je herstel verdoet. Beter ff een versnelling lager een paar weken zodat je daarna weer lekker kan vlammen. Ik zou misschien zelfs overwegen om een totale rustweek in te lassen, nu is het beste moment toch?

Weer de knieen die klagen Loo? :p

Nee, ik kijk nu naar een box die aan het plafond hangt, dat scheelt wel. Tip van m'n trainingsmaat.
Ik bleef elke set recht voor me kijken, dan zakt die barbell toch teveel naar beneden. Alleen m'n nek is na elke set helemaal naar de ke*ker, heb al weken kramp in m'n nek/schouderblad, ik denk dat het daar door komt.
Het zal wel beter worden.

Zelf kijk ik omhoog wanneer het zwaar wordt. Misschien is dat een goede compromis.

Ik zie vaker pijntjes terugkomen hier. Knie, borstaanhechting, schouder etc. Volgens mij warm je wel goed op en train je verstandig. Sowieso ook(Preventieve) blessurekennis genoeg. Hoe komen die pijntjes dan elke keer Loo ???

Ik doe met je mee.. ik verdom me onderrug ook :(.
Powerlift gericht dan ontkom je eigenlijk niet aan de deadlift he

Loo...leef je nog?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven