Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha k*t he zon weekje niet trainen.. Ben ook niet van de ''rust'' weken.

• Like
Waarderingen: Loo
Respect loo, zo hard werken voor geld in het laatje te brengen en toch nog zulke workouts neerzetten ! :thumbs:

• Like
Shiiit... Veel werken doe je daar kerel. Heb je een bepaald doel waarom je ineens zoveel geld bij elkaar probeert te sprokkelen? Ik herinner me dat jij 2 maand geleden nog gewoon een luie hond was zoals 99% van dbb...

• Like
Kan je niet wat meer van die andere dingetjes doen om geld binnen te halen?
Scheelt je een hoop werk. :D;)

Kan je misschien eens wat deftige groente kopen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Loo! Je bent terug:D!

Goede trainingen neergknald maat:fire:...

Maarre 2 banen? Wat doe je dan precies?

• Like
Ja Loo, je kontje verkopen achter het station gaat toch zijn tol aan je eisen zo op lange termijn. Maar goed dat je nog ff staat te blazen in de gym tussendoor!

• Like
Damn, BORs @ 120kg? Is dat geen duw en trekwerk? :D Goeie workout, ondanks zo'n weekje er tussenuit.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.128
Ja bazen, ik probeer nu ook op een legale manier m´n geld te verdienen, en ik moet zeggen dat valt vies, heel vies tegen. Veel uren draaien, weinig geld binnen halen. En als ik dan vrij heb dan ligt er een berg met "things to do" op me te wachten. Maar zo is het leven.
Ik werk op maandag en donderdag in de ochtend/middag als fitness-instructeur en in de avond als fysiotherapeut, dus dat zijn echt ****ed up dagen. Heen en weer racen, eigenlijk van 9 tot 21.00, al heb ik op maandag wel ff tijd om snel tussendoor te trainen. Voor de rest is het wel te doen. Daarnaast werk ik ook op zaterdag tot 17.00, en sinds ik een vriendin heb heb ik meteen een tweede sociale leven erbij (ik vond eentje al teveel eigenlijk) dus elke zaterdagavond en soms op zondag ook is er wel een of meerdere verjaardagen of een house-warming of whatever. Maargoed sinds deze week heb ik de routine te pakken dus kan ik de combi met eten en trainen wel inplannen. Er valt altijd wel een weg in te vinden.
Ik moet zeggen dat het me qua krachtsverlies wel meevalt, daar komt bij dat ik wat pijntjes had die nu meer op de achtergrond treden.

Het weekend ga ik een nieuw schema uitschrijven, zoals ik al zovaak heb verkondigd (maar nooit echt heb gedaan :o) ga ik weer eens een poging wagen om wat meer powerlift gericht te trainen, in ieder geval met een paar oefeningen low reps draaien.
Waarom? Omdat m'n trainingsmaat al aardig sterk is en ik toevallig kan voorspellen dat hij de komende 10 weken nog heel veel sterker gaat worden (go figure :rolleyes:) dus ik ga gewoon proberen bij te blijven in gewicht maar dan met veel minder reps.
We zullen zien.

En nu ga ik ff in andere logs kijken of iedereen nog steeds dezelfde p*ssy ass weights lift als altijd.:roflol:

Welcome to the real world Loo ;)

Ben benieuwd wat dat low rep gaat doen voor je ... beetje extra power komt die isolatie
meuk zeker ten goede, dus daar ga je dan automatisch ook weer in vooruit.

Een beetje low rep trainen is toch niet powerliftgericht ;)

Ga dan gewoon volgens WSB oid! Of DFT

of gewoon weer is wat anders dan de good old split:)

Zo na dat gelezen te hebben heb ik besloten nog een tijd niet te gaan werken.

:thumbup:
Succes met Lowreps baas.

Hm, dat werken vind ik toch wel een beetje jammer, dat gaat natuurlijk ten koste van de waardevolle rust.
Ik dacht dat jij een goede opleiding achter de rug hebt, wat zit je dan nou te beulen als instructeur en fysio de hele dag lang? Jij hoort een goede baan te krijgen achter een buro'tje waarbij je lekker om 10 uur mag opstaan en op tijd thuis, waarmee je meer verdient als met deze 2 banen bij elkaar.
Dit terwijl je ondertussen onder 'werktijd' lekker aan het dbb'en zit en je maaltijden naar binnen werkt.

• #9.137
Ja ik moet nog ff kijken ik kan niet een heel powerlift schema opstellen omdat m'n trainingsmaat dat niet wil. (en ik zelf ook niet trouwens)

Ik ga ook wat meer wisselen in intensiteit; elke week maxen is volgens mij minder effectief dan om de week maxen. Athans, ik ga het eens anders aanpakken.

Ik heb nog een heel mooi massa gericht WSB schema liggen baas waar je op zeker goede gains mee gaat maken :D

Ik herinner mij nogwel de legendarische woorden van MC.Chick over fullbody trainen.

Zoals ik al aangaf blijf ik nog steeds mijn fysiek goed in de gaten houden. Maar ik ben er eindelijk eens achter gekomen dat die ****ing klassieke bodybuilding split die ik jaren deed niets is voor mij. Dit zijn eigenlijk finetune schema's waar de grote bodybuilding mannen mee trainen, die ook vol op de juice zitten. Ik zit al jaren te kloten met kleine iso oefeningen als een front raise of weet ik hoeveel curls terwijl het echte compound werk veel meer resultaat oplevert voor een naturel. Massa op het hele frame en niet gaan liggen prutsen met details, dat is toch wel het grote probleem van een split.

Ik boek met dit schema veel meer progressie dan tijdens een klassiek bodybuilding split schema. Niet alleen qua kracht maar ik zet ook veel meer massa aan.

Heb je ooit eerder zoiets gevolgd? Ik probeer je hiermee niet te zeggen dat je fullbody moet doen en weet ik veel wat allemaal. Ben gewoon beniewd wat je ervan denkt.;)

• #9.140
Fullbody vind ik nog steeds niet geschikt.

Meer liefde tonen voor powerliften en serieuzer omgaan met wisselende intensiteiten is denk ik wel effectief om je fysiek te verbeteren.
Dus in die zin kan ik niet anders dan mc.Chick in veer in z´n dikke squatreet stoppen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven