- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) ga ik weer eens een poging wagen om wat meer powerlift gericht te trainen, in ieder geval met een paar oefeningen low reps draaien.
) dus ik ga gewoon proberen bij te blijven in gewicht maar dan met veel minder reps.
Een beetje low rep trainen is toch niet powerliftgericht
Ga dan gewoon volgens WSB oid! Of DFT

of een combo van Wendler en high rep iso shizzle drizzle ... traint lekker weg al zeg ik het zelf![]()
Zoals ik al aangaf blijf ik nog steeds mijn fysiek goed in de gaten houden. Maar ik ben er eindelijk eens achter gekomen dat die ****ing klassieke bodybuilding split die ik jaren deed niets is voor mij. Dit zijn eigenlijk finetune schema's waar de grote bodybuilding mannen mee trainen, die ook vol op de juice zitten. Ik zit al jaren te kloten met kleine iso oefeningen als een front raise of weet ik hoeveel curls terwijl het echte compound werk veel meer resultaat oplevert voor een naturel. Massa op het hele frame en niet gaan liggen prutsen met details, dat is toch wel het grote probleem van een split.
Ik boek met dit schema veel meer progressie dan tijdens een klassiek bodybuilding split schema. Niet alleen qua kracht maar ik zet ook veel meer massa aan.