Hey Loo.
Ja kijk, jij gaat toch niet afwijken van je 4 dagen split. Mijn persoonlijke mening is dat je hier niet heel veel meer kracht mee gaat gainen. Ik ben geen expert, maar je zit nog steeds grofweg op hetzelfde schema. Natuurlijk pak je een paar oefeningen low reps. Maar het probleem is denk ik dat je nog steeds elke week dezelfde oefeningen doet. Geen speed werk, weet niet of je singles of doubles gaat doen, geen partials. Elke week maxen op dezelfde oefeningen.
Ik weet niet hoe het zit met je trainingsmaat. Maarja, je traint al een jaar of 10 split, van 4 of 5 weken echt wat anders doen ga je echt geen massa verliezen. Ik durf te wedden als je nu WSB ofzo gaat rammen je gewoon weer een spurt maakt, zowel in kracht, als in massa en misschien nog wel belangrijker, in motivatie.
Naja, je zal vast wat meer kracht pakken als je je compounds lager in de reps gaat zitten, maar het voelt toch een beetje als half werk imo. Als je gewoon wat écht krachtgains wil gaan maken zal je het gewoon eens drastisch anders moeten doen.
Naja, mijn mening, niet om te zeuren ofzo, je bent een beest dus je moet het zelf bepalen, persoonlijk zou ik het gewoon echt eens helemaal omgooien en dat voor 4 weken proberen. Wat heb je te verliezen?
---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------
Dit is gewoon een bodybuilding schema, maar dan voor low reps. Volgens mij gaat dit geen weg zijn die naar improved muscle mass of strength gaat leiden. Ik zou eerder iets doen zoals WSB. Dat werkte voor mij heel goed. Overtuig je trainingspartner ervan dat dit zijn bodybuilding doelen niet in de weg zal staan. Ik denk ook dat dit niet makkelijk gaat trainen. Je gooit het beter over een andere boeg, loo. Ik denk dat je anders met dit plannetje in je oude bodybuilding routine gaat hervallen

.
Haha Hervee was me beetje voor. Maar ik ben het helemaal met hem eens. Ik heb mijn trainingsmaat ook mee getrokken in die WSB, en hij vond het ook helemaal de shit. Kerel is ook naar een 190 deadlift gegaan in korte tijd. En trust me, hij is er niet kleiner op geworden.