- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor iemand die zo dedicated is in zijn sig en zijn log en zo verwoed over zijn eigen falen praat leer je er bar weinig van. Of het interesseert je niet. Je wilt EN gainen EN lol maken MET alcohol. Eigenlijk had je k*t genen moeten hebben was je er zo vanaf gestapt elke week je klem te zuipen.
Het "schijt eraan" moment komt namelijk vaker voor bij je dan je denkt waardoor je keer op keer weer in de kroeg zit.
Zekers niet makkelijk als je zoveeel vrienden hebt die je altijd van alles aanbieden.
misschien eens tijd die te herevalueren,. bedoel, kan aan mij liggen, maar echte vrienden bieden iemand geen drank aan waarvan ze weten dat die het liever niet heeft.......... tenzij die persoon liever wel drank heeft..... snapje
is maar waar he priorities liggen kerel, is maar waar je naar toe wil. Je zegt BB maar je doet wat anders.......![]()
persoonlijk ben ik er blij om dat je zo zakt. Het is k*t ja, maar met dat gevoel kom je verder. anders was je nog wel even door blijven gaan met zuipen.
het is ook soms jammer dat je het ene flink moet laten varen voor het andere ,dat er geen echt compromis is, zeker niet met jou uitgaansvrienden.
Ja goeie post.. Iedereen zit wel wat met dat probleem, de ene wat meer de andere wat minder. En het hoeft dan nog geen alcohol te zijn. Het is gwn kwestie van zeggen ik doe wat ik moet doen om mijn doel te bereiken en maak de opofferingen. En ook, dat uitpakken met "zoveel smsjes van zoveel dronke chicks dit en dat", lijkt ook nergens naar he man. Plus je lijkt dat in elke post te willen bevestigen. Als je echt goed zit met de vrouwe en je vind dat je genoeg aan je trekken komt, hoef je dat aan niemand te gaan vertelle hoor. No offense, ben gwn niet voor die stoere praat![]()
Oh brother, krijgen we die discussie weer.
Anders lezen jullie dit log ff door, dan kan je zien hoe vaak dat hier al ter sprake is gekomen.
als je m'n log toch nog eens doorleest, moet je eens tellen hoeveel trainingen ik heb overgeslagen vanaf vorig jaar juni ...zijn er minder dan 10 denk ik.
kijken hoe snel je van de shit afblijft. 

VRIJDAG
Rug
Deadlift
14 * 70
12 * 90
10 * 130
10 * 150
4 * 170
BOR's
12 * 70
12 * 80
10 * 90
Front pull down (wide grip)
12 * 50
10 * 65
10 * 72,5 (spot)
12 * 50
Traps
Barbell shrugs
14 * 70
12 * 120
10 * 150
14 * 120
dumbbell shrugs (nadruk op achterkant traps)
12 * 26
12 * 32
12 * 32
10 * 36

jij bent degene die de issues bloot legt en toegeeft dat hij faalt, daarmee ben jij strenger voor jezelf dan de rest voor jou. Jij zit er meer mee dan wij hoor! Het is wat je er mee doet wat telt, die omslag in denkpatroon. En GHB maakt het heus niet beter maat, haalt de fundering van het probleem niet weg. De denkwijze blijft in je en sterker nog man, de twijfel in je zie je in bijna elk geschreven verslag na het weekend. Het druipt van de frustratie, maar ook van de twijfel
. Eens om de zoveel tijd kan geen kwaad, eens in de paar maand of zo. Sos kan nog zijn omdat je kan eten voor en na en kan slapen. Zuip gewoon 1 avond per week of span eens samen met een maatje om 3-4 weken niks te drinken zoals ik nu doe, werkt perfect. Succes bro'. Privé-issues? Ik zeg niet dat het bullshit is, maar je bedenk je eens, je ziet er goed uit, je hebt werk/(diploma? dacht ik), verdient geld. Je kan doen wat je wilt, beslis wat je er van wil maken and go for it
. Niet zeggen, "de volgende keer" of zo, meteen komaf maken met al die zooi die je irriteert en een middenweg zoeken waar je innerlijk vrede kan mee nemen.Klopt inderdaad helemaal wat je zegt.
Het levert inderdaad een hoop frustratie op, het leefpatroon wat ik nu leef.
Het liefst zou ik weer in dat cirkeltje stappen van eten, trainen, slapen.
Dat is een cirkeltje wat erg constructief is voor zowel je lichaam als je geest.
Trainen geeft me een hoop rust. Altijd al gedaan.
En dan af en toe een weekendje doorzakken is helemaal niet erg.
Maar een samenloop van omstandigheden (lees; issues in de prive-sfeer) doet me nu besluiten om elk weekend totally wasted te zijn.
Het is niet meer drinken omdat het zo gezellig is, het is drinken om ****ing verdoofd te zijn, om de zware week ff achter me te laten.
En dat is goed fout. Want dat is destructief voor zowel lichaam als geest.
Zondag heb je een ****ing kater en voel je je brak. Maandag ben je te moe om te trainen. Dinsdag kom je in the gym en moet je de maandag nog inhalen, je merkt dat je zwakker en kleiner wordt. En daar wordt je ook weer down van, en ga je nog meer zuipen. En zo kom je in een neerwaarste spiraal.
Ik weet waar het aan ligt, maar doorbreken is heel wat anders.
Ik merk dat ik wel steeds dichter bij een breekpunt kom, vandaag of morgen ben ik het weer zat en gaat de knop weer om.
Ik hoop alleen dat het snel gebeurt....
Dit log word met de dag gayer man, de t*ring.
Al die Pseudo-psychologische bullshit hier.