- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)vroeg mij eens af, ga jij ooit wel eens tot failure, of zorg je er gewoon voor dat elke set te doen is (al dan net?) en gewoon verder gaat de rest van de training en zo de intensiteit hoog houdt?
In principe elke 3e en/of 4e set tot failure.
Eerste twee sets zijn puur build up, het is ook niet nodig om elke set van de oefening tot failure te gaan.
Ben de laatste tijd wat voorzichtiger geworden met zwaar trainen (lage reps) aangezien ik 3 blessures heb gehad dit jaar, vandaar dat ik wat hoger in reps zit en dus niet zo extreem zwaar hoef te pakken om tot failure te gaan.
Waaruit concludeer je dat ik niet tot failure ga dan?

waarom zijn je hammercurls en DB curls een stuk lager dan je barbellcurls?
( verwachting van mij was iets van 20~24 kilo voor 8 reps met hammercurl......)
![]()
20kg moet normaal wel lukken ja. Maar ik heb een helse pijn in m'n pols tijdens die curls, dat is de falende factor.\
In principe kan je dat ook lezen, staat achter de set...
curls op incline bench ben ik nooit echt sterk in geweest, laatste tijd gaat dat ook weer wat slechter.
weekend 31 mei
Schandalig, echt schandalig. Ik heb er geen andere woorden voor.
22.00 nog vol goede moed een bak cruesli gegeten.
23.00 naar party 1.
24.00 3 dubbele baco's op. Allemaal gekregen trouwens, niks zelf besteld.
En toen begon de ellende. Ik dacht slim te zijn en over te stappen op de g.
Maatje van me deed ook mee, en ongeschreven regel van uitwisselen van dope is dan dat hij mij ook wat aanbiedt, in dit geval sos.
Nee! zei ik vol overtuiging, want ik weet dat de handrem er dan af gaat en de boel in de zesde versnelling gaat.
Nog wat g'tjes verder was het inmiddels 01.30.
Tijd voor party 2.
02.00 aankomst bij party 2, baco'tje met een g'tje erin. Nu begint hij er goed in te klappen.
Kom ik diezelfde gozer weer tegen. Hij wil een g'tje van me.
"loop ff naar buiten joh dan nemen we ff 1 nakkie".
"is goed ik loop wel ff mee" zeg ik met m'n domme hasses. Eigenlijk nog steeds met de bedoeling om niks te nemen.
Maar voor ik het wist verdwijnen er een paar flinke scheppen wit goud in m'n neusgat, om na enkele minuten vrij te komen in m'n bloedbaan.
En een half uur later was elke vorm van rationeel denken en handelen verdwenen en maakte deze plaats voor een schaamteloze geilheid.
G vloeide in de volgende uren rijkelijk, afgewisseld door baco. Vrouwen alom, ik wisselde de een met de ander af. Spanningen bouwden zich op, want de een vindt het niet leuk als je met de ander praat. Maar m'n kortheid was een goed excuus voor onacceptabel gedrag. Ze kennen me langer dan vandaag.
Uiteindelijk zes uur s'ochtends thuis, het was al licht buiten en de vogeltjes fluiten al.