MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
gaat niet goed he loo, stop nou eens met da overdreven veel gezuip:P, kan je niet na eeen paar baco's overgaan op water?

Ga om de week zuipen vanaf heden. Laten we daar maar mee beginnen.
En die andere week ga ik niet eens uit, want als ik in de kroeg zit is er altijd wel een reden om te zuipen. Dus beter thuis blijven.

mja maar thuis zitten op za. avond is ook nie alles, ik ga vanaf 1 augustus tot 10 okt. geen alcohol drinken ,wordt afzien,maar ga het hoe dan ook volhouden.

• #1.183
mja maar thuis zitten op za. avond is ook nie alles, ik ga vanaf 1 augustus tot 10 okt. geen alcohol drinken ,wordt afzien,maar ga het hoe dan ook volhouden.

Thuis zitten is zeker klote, zeker als je ieder weekend gebeld wordt door chicks, of elk weekend wel een feestje hebt. Vrijdagnacht had ik m'n telefoon uitgezet, ik had serieus 3 voicemail berichten van dronken chicks waar ik was.

Maargoed ik moet het proberen want het loopt met de week meer uit de hand.

Thuis zitten is zeker klote, zeker als je ieder weekend gebeld wordt door chicks, of elk weekend wel een feestje hebt. Vrijdagnacht had ik m'n telefoon uitgezet, ik had serieus 3 voicemail berichten van dronken chicks waar ik was.

Maargoed ik moet het proberen want het loopt met de week meer uit de hand.

Voor iemand die zo dedicated is in zijn sig en zijn log en zo verwoed over zijn eigen falen praat leer je er bar weinig van. Of het interesseert je niet. Je wilt EN gainen EN lol maken MET alcohol. Eigenlijk had je k*t genen moeten hebben was je er zo vanaf gestapt elke week je klem te zuipen.
Het "schijt eraan" moment komt namelijk vaker voor bij je dan je denkt waardoor je keer op keer weer in de kroeg zit.

Zekers niet makkelijk als je zoveeel vrienden hebt die je altijd van alles aanbieden.

misschien eens tijd die te herevalueren,. bedoel, kan aan mij liggen, maar echte vrienden bieden iemand geen drank aan waarvan ze weten dat die het liever niet heeft.......... tenzij die persoon liever wel drank heeft..... snapje ;);)

is maar waar he priorities liggen kerel, is maar waar je naar toe wil. Je zegt BB maar je doet wat anders....... :(

gelukkig je hebt nog getraind , hou je daar aan vast , ik vond je al zo weinig posten de laatste paar dagen ( ik begin trouwens geen gepreek over alcohol ) moet jezelf weten

Je hebt inderdaad geluk met jouw genen,want als je die niet zou hebben zou je waarschijnlijk er al lang mee gekapt zijn.

Voor iemand die zo dedicated is in zijn sig en zijn log en zo verwoed over zijn eigen falen praat leer je er bar weinig van. Of het interesseert je niet. Je wilt EN gainen EN lol maken MET alcohol. Eigenlijk had je k*t genen moeten hebben was je er zo vanaf gestapt elke week je klem te zuipen.
Het "schijt eraan" moment komt namelijk vaker voor bij je dan je denkt waardoor je keer op keer weer in de kroeg zit.

Zekers niet makkelijk als je zoveeel vrienden hebt die je altijd van alles aanbieden.

misschien eens tijd die te herevalueren,. bedoel, kan aan mij liggen, maar echte vrienden bieden iemand geen drank aan waarvan ze weten dat die het liever niet heeft.......... tenzij die persoon liever wel drank heeft..... snapje ;);)

is maar waar he priorities liggen kerel, is maar waar je naar toe wil. Je zegt BB maar je doet wat anders....... :(

goeie post ++

Ik ben qua zuip/feest-gedrag wel een beetje hetzelfde als Loo. Ik hou ook van trainen, maar ook van zuipen en feesten. Ik weet ook dat ik nooit het maximale zal halen, maar ik haal toch behoorlijke gains én ik doe gewoon wat ik leuk vind.

Beter kan toch niet, ofwel?

Ik kan ook wel als een monnik gaan leven, dan wordt ik inderdaad iets groter maar niet gelukkiger.

• #1.189
MAANDAG & DINSDAG

te verrot om te trainen, te moe.

WOENSDAG

moest s'avonds een presentatie voorbereiden die ik eigenlijk dinsdag had moeten doen maar toen lag ik de hele avond brak op m'n nest.

DONDERDAG

Klote training, m'n spieren zijn helemaal depleted van het weinige eten de afgelopen week, ik merk het. Toch was hij enigsinds wel lekker, wel hard getraind maar gewichten waren k*t. Morgen weer de hele dag goed eten om een beetje bij te laden En een lichtpuntje, sinds tijden geen last van m'n pols. (al gebruikte ik wel veel straps ter preventie, maar het is een begin).

Borst

Incline bench op smith
12 * 60
12 * 80
12 * 80
10 * 90

Bench press dumbels
10 * 32
8 * 36
8 * 36
12 * 32

Incline bench dumbbell fly's
12 * 22
10 * 24
12 * 24
10 * 26

Schouders

Front raise rechte stang kabel
12 * 12,5
12 * 17,5
10 * 22,5
12 * 17,5

Seated side raises
12 * 10
10 * 14
10 * 14
12 * 10

Rear delts dumbbells liggend op incline bench
12 * 16
12 * 18
12 * 20

Toch nog een mooie training!

Drukte je normaal geen 8* 40 kg bij dumbbell press, of denk ik dat maar ?

Ik ben qua zuip/feest-gedrag wel een beetje hetzelfde als Loo. Ik hou ook van trainen, maar ook van zuipen en feesten. Ik weet ook dat ik nooit het maximale zal halen, maar ik haal toch behoorlijke gains én ik doe gewoon wat ik leuk vind.

Beter kan toch niet, ofwel?

Ik kan ook wel als een monnik gaan leven, dan wordt ik inderdaad iets groter maar niet gelukkiger.

je kan het zo bekijken maar volgens mij moet je eens kijken waar je prioriteiten liggen

begrijp mij niet verkeerd e als jij hier een goed gevoel bij hebt is dat eenige dat van belang is

je kan het zo bekijken maar volgens mij moet je eens kijken waar je prioriteiten liggen

Mijn prioriteiten liggen bij een gezellig sociaal leven/feesten én bij hard trainen. Mischien is dat niet de beste combinatie, maar ik wil geen van beide opgeven.

Het is overigens niet zo dat ik elke dag helemaal naar de klote ga, maar in het weekend ga ik wel graag stappen ja. Als je goed blijft eten en hard traint kan je behoorlijke gains maken, óók als je in het weekend graag een biertje drinkt.

8 * 42 ja.

Een maandje zuipen en feesten en niet op je eten letten wordt hard afgestraft bij mij altijd. :(

persoonlijk ben ik er blij om dat je zo zakt. Het is k*t ja, maar met dat gevoel kom je verder. anders was je nog wel even door blijven gaan met zuipen.

het is ook soms jammer dat je het ene flink moet laten varen voor het andere ,dat er geen echt compromis is, zeker niet met jou uitgaansvrienden.

Ja goeie post.. Iedereen zit wel wat met dat probleem, de ene wat meer de andere wat minder. En het hoeft dan nog geen alcohol te zijn. Het is gwn kwestie van zeggen ik doe wat ik moet doen om mijn doel te bereiken en maak de opofferingen. En ook, dat uitpakken met "zoveel smsjes van zoveel dronke chicks dit en dat", lijkt ook nergens naar he man. Plus je lijkt dat in elke post te willen bevestigen. Als je echt goed zit met de vrouwe en je vind dat je genoeg aan je trekken komt, hoef je dat aan niemand te gaan vertelle hoor. No offense, ben gwn niet voor die stoere praat ;)

• #1.198
Ja goeie post.. Iedereen zit wel wat met dat probleem, de ene wat meer de andere wat minder. En het hoeft dan nog geen alcohol te zijn. Het is gwn kwestie van zeggen ik doe wat ik moet doen om mijn doel te bereiken en maak de opofferingen. En ook, dat uitpakken met "zoveel smsjes van zoveel dronke chicks dit en dat", lijkt ook nergens naar he man. Plus je lijkt dat in elke post te willen bevestigen. Als je echt goed zit met de vrouwe en je vind dat je genoeg aan je trekken komt, hoef je dat aan niemand te gaan vertelle hoor. No offense, ben gwn niet voor die stoere praat ;)

Dat is geen stoere praat jochie, dat is realiteit. Ik probeer het wat beter begrijpbaar te maken voor jongens als jij, waarom ik me toch over laat halen tot uitgaan.
Ik snap dat je dat niet kunt begrijpen, maar mocht je zo dedicated zijn dat je ooit nog een representatieve fysiek gaat bereiken en populair wordt bij vrouwelijk schoon, dan snap je het misschien beter.
No offence, ik wil jou ook niet beledigen, maar toen ik jouw fysiek had zat ik ook elke zondagochtend in the gym. Maar er komt een dag dat gemengde gevoelens gaat krijgen. Tuurlijk wil je die hardcore mentaliteit houden, maar anderzijds is het ook moeilijk om nee te zeggen, zeker als om blonde dronken geile meisjes gaat. Op een dag ga je denken, **** it wat maakt het uit, ik wil ook plezier maken.
En dat is ook niet erg, maar ik sla een beetje door, sad but true.

• #1.199
VRIJDAG

Rug

Deadlift
14 * 70
12 * 90
10 * 130
10 * 150
4 * 170

BOR's
12 * 70
12 * 80
10 * 90

Front pull down (wide grip)
12 * 50
10 * 65
10 * 72,5 (spot)
12 * 50

Traps

Barbell shrugs
14 * 70
12 * 120
10 * 150
14 * 120

dumbbell shrugs (nadruk op achterkant traps)
12 * 26
12 * 32
12 * 32
10 * 36

Goede training weer Loo, je slaat helemaal niet door man:). Ik heb ook wel eens een periode dat ik zeg **** it, ik ga zuipen;). Zet gewoon een datum vast en ga vanaf een tijdje slechts op zaterdag uit man:). 1 keer zuipen gaat ook niet zo veel om zeep helpen, zeker niet als je goed eet voor en na en een keertje per week cardio doet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven